76 resultados
¿Por qué es gratis Capterra?
Uno de los software online mejor calificados dedicado a administrar tareas de programación, control de horas, registros de capacitación y más. Más de 15 años de servicio dedicado.
Dedicado al sector de la seguridad pública durante más de 15 años. Este software online y fácil de usar es muy potente y modular. Además incluye lo siguiente: programación, control de horas, seguimiento de certificaciones, correo electrónico/mensajes de texto, formularios online, seguimiento de equipos, seguimiento de clases de capacitación, documentos online y mucho más. Atención al cliente de primera categoría. Altamente configurable y con opción de personalización. Perfecto para departamentos profesionales grandes o agencias de voluntariado más pequeñas. Descubre más sobre eSchedule

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Una plataforma de software online para la entrega y seguimiento de formación antiincendios/EMS. Un sitio de formación privado accesible desde cualquier smartphone o tablet.
Rescue Hub es una plataforma de software online para la entrega y seguimiento de formación antiincendios y de emergencias. Almacena todas las listas en papel, hojas de verificación de habilidades y documentos de formación en un sitio propio de formación privada accesible para el personal desde su smartphone o tablet. Rescue Hub brinda herramientas para asignar y programar formación, supervisar el progreso, cumplir con los requisitos de formación, gestionar libros de tareas, crear formación online y alojar los videos de formación, todo en un solo lugar. Descubre más sobre Rescue Hub

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
El EMS Package, de ER, es un potente software que permite supervisar, gestionar y analizar fácilmente lo que ocurre en el parque.
Emergency Reporting proporciona una excelente plataforma del sector para administrar agencias de EMS (servicios de emergencias médicas). Poner en práctica los datos y extraer información útil nunca ha sido tan fácil. Esta solución EMS proporciona ePCR (informes electrónicos de atención del paciente) aptos para el campo y conformes a la certificación NEMSIS 3 que permiten que los integrantes del equipo completen sus informes con rapidez. Muestra el trabajo, defiende el presupuesto y mantén a los equipos más protegidos que nunca antes con estos sus potentes módulos de gestión de datos. Descubre más sobre Emergency Reporting

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
ePro Scheduler Plus combina gestión de planificación de personal, control de horas, control de nóminas, seguimiento de certificación y más.
ePro Scheduler Plus es una probada solución de planificación de personal online que se usa en departamentos de emergencias médicas y bomberos de todo EE. UU. Su enfoque singular ahorra tiempo y dinero controlando las horas extras y la precisión de los horarios y nóminas. Su comunicación clara y rápida y su facilidad de uso permiten centrarse en los aspectos realmente importantes del trabajo. Desde la programación, el tiempo y la asistencia hasta el seguimiento de certificación y la gestión de formularios: ePro Scheduler Plus tiene lo necesario a un precio asequible. Descubre más sobre ESO Scheduling

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Develop an emergency response plan that stays clear, centralized, and informed at all times with real-time student accounting.
With CatapultEMS, you'll develop an emergency response plan that stays clear, centralized, and informed at all times. Use real-time student accounting, staff location check-ins, threat report management, and more - all from a portable, dependable, cloud-based system. Descubre más sobre CatapultEMS

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Schedule meetings and events, maximizing the utilization of rooms and other resources, across any distance.
EMS Software removes the barriers to inspired work by connecting your people, tools and technology within a single platform. AIG, Yale University, Accenture, and thousands of others rely on EMS Software's comprehensive, enterprise-class resource management solution to power their dynamic work and learning environments. The EMS platform integrates with both hardware and software infrastructures to provide the visibility, control and insight needed to drive real value for your enterprise. Descubre más sobre EMS

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Designed for EMS and fire departments, it is a narcotic tracking solution that monitors real-time usage of controlled substances.
Designed for EMS & Fire Departments, PhaRmLogs is an affordable narcotics tracking and chain of custody solution. Incorporates QR codes and smart labels to give users and administrators a robust way to track the narcotics in your operations. The users sign oncoming and off-going shifts to document that they accounted for the drugs. PhaRmLogs is modified to fit your operations. We offer API to communicate with your ePCR or Records Management System. Daily unit checkouts and other custom forms. Descubre más sobre PharmLogs

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
PSTrax is the leading system for operations checks & logistics management. Track vehicle, inventory, and narcotics checks in one place.
Upgrade your Narcotics tracking with PSTrax.com | PSTrax is the industry leading system for operations checks and logistics management to achieve strategic objectives like risk mitigation, operational efficiency, and cost reduction. Our Controlled Substance module tracks every vial handoff such as arriving/departing checks, usage checks, restocks, and inventory checks. PSTrax helps consolidate all of these checks into one program that schedules, tracks, and documents everything digitally. Descubre más sobre PSTrax

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Emergency medical services that helps businesses schedule trips online, track real-time ETAs, schedule vehicle repairs, and more.
Complete platform for all your EMS agency software needs.

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Planificación de personal en línea y soluciones de gestión de la fuerza laboral para agencias de seguridad pública: accesibles en horario ininterrumpido desde cualquier lugar donde te encuentres.
El sistema de gestión de personal y planificación de personal líder en línea de Seguridad Pública. Es ideal para la programación compleja del personal y rastreo reglamentario típico de la Seguridad Pública. Otras características incluyen: formularios personalizables; seguimiento de cert./licencia; tiempo/asistencia; comunicación instantánea, opciones de personal mínimas y ¡mucho más! Es accesible en horario ininterrumpido desde cualquier lugar a través de Internet. Prueba GRATIS, formación GRATUITA, asistencia técnica GRATIS y actualizaciones GRATUITAS del sistema. Propiedad, administración y con personal 100 % en los Estados Unidos. Descubre más sobre Aladtec

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Cloud-based workforce management tool that enables businesses to make schedules, track time & attendance, manage overtime, and more.
From staff scheduling and employee monitoring, to ensuring compliance requirements and controlling labor costs, VCS software utilizes artificial intelligence to streamline all of your time and labor management needs including, but not limited to: time and attendance tracking, real-time labor scheduling including time off requests, shift trades and shift bidding opportunities, compliance monitoring, leave management, staffing optimization, and task management. Descubre más sobre VCS

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
FirstResponse911 automatically transfers 911 call data to responding agencies with required acknowledgement of receipt.
FirstResponse911 automatically shares 911 call data with secondary PSAPs, fire-rescue, or private ambulance providers and requires acknowledgement of receipt. FirstResponse911 continuously monitors the CAD, including narrative, and automatically notifies the responding agency as the call progresses with critical information (e.g., address/priority change, violent scene). FirstResponse911 is used for mutual aid, dispatching private ambulance companies, and dispatching Fire/EMS first responders. Descubre más sobre FirstResponse911

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Gestión de inventario en línea con un toque único: mapeo intuitivo de ubicaciones para una fácil gestión de arrastrar y soltar.
CyberStockroom (CS) es una solución de gestión de inventario y activos en línea para pequeñas empresas. CS utiliza un enfoque único "basado en mapas" para gestionar el inventario que lo hace atractivo y fácil de usar. Los usuarios crean un mapa virtual de tu negocio que incluye todas sus ubicaciones y ubicaciones secundarias y lo llenan con sus productos. La fácil interfaz de arrastrar y soltar les permite mover sus productos y visualizar cómo se distribuye cada elemento en las ubicaciones. Descubre más sobre CyberStockroom

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
TripSpark NEMT offers scheduling, notifications, mobile apps and more to improve Non-Emergency Medical Transportation operations.
TripSpark NEMT offers: - Scheduling - complete management of trips, vehicles and clients/members. Automated scheduling ensures faster and more reliable scheduling with digital data collection to share mission critical information quickly, facilitating reimbursements. - Notifications - Automate inbound and outbound communication with clients and members. Reduces call center volume, while reducing no shows and wasted vehicle miles. - Self-service Portal - Mobile app for drivers Descubre más sobre TripSpark NEMT

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Sistema completo de programación y recursos humanos diseñado para la policía, el EMS, el departamento de bomberos y emergencias.
PlanIt Schedule es el sistema de programación de personal basado en la web diseñado específicamente para la policía, el EMS, el departamento de bomberos y emergencias. PlanIt es fácil de usar, extremadamente potente y, al mismo tiempo, rentable. Ofrece demostraciones en vivo gratis para poder responder cualquier pregunta y mostrar las características de PlanIt específicas para la seguridad pública. Descubre más sobre PlanIT

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
We provide innovative software solutions for staff scheduling, MDT emergency response, incident command, and situational awareness.
Adashi Systems is a leading provider of technology solutions for 1,500+ public safety agencies worldwide. Adashis full suite of products offers solutions for scheduling, notification, response, incident command, and situational awareness. Our products are specifically designed for Fire, EMS, and Law Enforcement personnel. Together, Adashis products provide an end-to-end solution to help public safety agencies during every stage of the incident management process. Descubre más sobre First Response

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Designed to be a complete EMS / Fire Records Management System that can reduce your agency's paper work.
Designed to be a complete Web-Based, EMS / Fire department Management System that can reduce your agency's paper work. Modules: HR, Discipline, Incident Reports, Complaints, Fleet Management, Notices, Purchase Orders, Training, Certifications, QA, Documents and Postings, Occurrences. We now have a Controlled Substance Module to track substances from purchase to final disposition. Agencies can require dual validation for dispositions, such as administration, waste, location changes. Descubre más sobre Ambutrax

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
EMS ambulance software in the cloud, with dispatch, call-taking, PCR/EMR, crew scheduler, QA, billing, invoicing, fleet, timeclock, HR.
AngelTrack is NEMSIS certified EMS ambulance software in the cloud. Includes dispatch, call-taking, crew scheduling, PCR/EMR, QA, billing, invoicing, fleet, timeclock, and HR. A single secure online application, accessible anywhere, from any device, runs your whole EMS organization. All roles can be performed from the office, from the field, and from home. Descubre más sobre AngelTrack

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
EMS solution that enables users to streamline dispatch, patient care reporting, billing, fire operations, and more.
EMS solution that enables users to streamline dispatch, patient care reporting, billing, fire operations, and more.

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Asset Management, Inventory Management, Fleet Maintenance and Narcotics Tracking operations management software for First Responders.
Asset Management, Inventory Management, Fleet Maintenance, and Narcotics Tracking solutions designed for First Responders including: EMS, fire departments, police, hospitals and clinics. Operative IQ also offers an Electronic Check Sheet feature and IQ Mobile that allow for complete mobile and in field use of the operations management software. Descubre más sobre Operative IQ

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
On-premise fire rescue and emergency dispatch software that helps fire departments manage response time towards emergency situations.
Fire Rescue Systems offers a complete suite of software including Dispatch, ePCR, Fire Inspection, Inventory/Maintenace, NFIRS Reporting, MDT, Mobile Responder, and much more. Since all our software is modular based, it is well suited to any size department regardless of call volume. You can add on at any time as your needs grow, take a look at our Solutions page for details or schedule a no obligation FREE demo today. Descubre más sobre Fire Rescue Systems

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
ESO EHR easily captures critical patient care information through a flexible workflow and user-friendly features. EHR is NEMSIS v 3.3.4
ESO EHR easily captures critical patient care information through a flexible workflow and user-friendly features making quality EMS documentation a cinch. Features such as specialty patient forms and quick treat alerts ensure users can document with speed and precision. EHR is NEMSIS v 3.3.4 and v 3.3.3 compliant and submits electronic patient care data to the state on behalf of our customers, making data submission worry free. Descubre más sobre ESO Solutions Electronic Health Record Software (EHR)

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Diseñado para el departamento de policía, bomberos o servicios de emergencia de cualquier tamaño, de 2 unidades a 200.
Diseñado para el departamento de policía, bomberos o servicios de emergencia de cualquier tamaño, de 2 unidades a 200.

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Turnkey approach that ensures ambulance connectivity through streamlined patient care reporting and EMS operations.
Turnkey approach that ensures ambulance connectivity through streamlined patient care reporting and EMS operations.

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Fleet data thats real-time, rapid response, and revealing to help you run a more efficient EMS operation
In order to provide the response times and reliability your customers depend upon, who do YOU entrust your fleet data to? Your data needs to be as dependable as your service to operate at maximum efficiency and effectiveness. InSight Mobile Data delivers that reliability through a single platform for computer-aided dispatch (CAD), billing reconciliation, driver behavior monitoring and AVL/mobile communications all at an affordable price with customizable packages that match your unique needs. Descubre más sobre StreetEagle

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
AIM is the single source of affordable, easy to use dispatch, ePCR, billing software, and expert billing services.
AIM EMS Software & Services is the industrys most customer success driven provider of affordable software and services for EMS agencies. AIM offers affordable, easy to use, essential solutions that improve workflow, efficiency, and profitability. As the single source of both EMS workflow, including dispatch, ePCR, and billing software as well as EMS billing services, expertise, and Revenue Cycle Management (RCM), AIM helps EMS agencies provide lifesaving care through successful operations. Descubre más sobre AIM Online EMS Workflow Suite

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Emergency department software designed to streamline emergency department management while meeting patient care and safety goals.
Emergency department software designed to streamline emergency department management while meeting patient care and safety goals.

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Response management solution with instant alerts, incident tracking, navigation, and routing features.
Response management solution with instant alerts, incident tracking, navigation, and routing features.

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
A suite of personal safety apps, cloud-based computer aided dispatch, and mobile response tools.
NowForce offers personal safety apps, cloud-based computer aided dispatch, and mobile response tools for campus security, private security, and public safety organizations, enabling reduced response times, full situational awareness, and enhanced communications. Our emergency response software and apps make it simple for agencies to locate personnel and people in distress and dispatch the closest available responder to any incident. Descubre más sobre NowForce Solution

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Permite que los transmisores y profesionales que trabajan en el campo registren audios, videos, imágenes, mensajes de texto y llamadas telefónicas en el sitio.
Permite que los transmisores y profesionales que trabajan en el campo registren audios, videos, imágenes, mensajes de texto y llamadas telefónicas en el sitio.

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
We provide all the tools to run your service in one simple to use suite to reduce staff friction and assist you in running your service
Online scheduling, credentialing, truck check, inventory, equipment, vehicle mapping, paging, online education, QA/PI center, HR Portal, Education Document warehouse, comprehensive report, and other tools for emergency services. We don't believe in hidden fees or costs. $5/user/month with online training included. We customize your suite to meet your need and believe in SERVING our customers. Want a new feature, we add that quickly and for free! Descubre más sobre iOps360

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
You want the confidence that every dose is tracked and accounted for. Savealators Digital Narcotics Tracker module is that solution.
You want the confidence that every dose is tracked and accounted for. Savealators Digital Narcotics Tracker module is the solution that: Manages every dose of opioids from receipt through usage (or waste). Allows easy and secure management from smartphones and/or tablets in the field. Provides real-time inventory and alerts. Provides a reliable audit trail of every dose. Promotes ease of hand-offs at end-of-shifts. Creates total transparency of ever of every dose. Descubre más sobre EMS Digital Narcotics Tracker

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Computer aided dispatch software and records management solution for law enforcement, fire departments, security, transportation, EMS.
10-8 Systems provides computer aided dispatch software (CAD) and records management solutions (RMS) for a variety of public and private companies including law enforcement, emergency medical services, fire, snow, private security and more! 10-8 Systems was launched out of the necessity for a professional dispatch solution at a more economical price point. 10-8 Systems is completely designed and developed by those with extensive experience in law enforcement, fire, security, transportation, EMS. Descubre más sobre 10-8 Systems Dispatch

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Medic Manager is a patient care reporting and data collection solution for EMS agencies.
Medic Manager is a patient care reporting and data collection solution for EMS agencies.

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
EMS solution that provides healthcare professionals with medical references, clinical content, evidence-based information & more.
EMS solution that provides healthcare professionals rapid access to evidence-based drug and clinical content anytime, anywhere. Developed with the National Association of EMS Educators, or NAEMSE, PEPID EMS Plus NAEMSE boasts a complete medical reference, drug database with a toxicology section, emergency protocols and evidence-based information. Descubre más sobre EMS Plus

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
The Ambulance Manager captures and transmits complete HIPAA compliant ambulance transactions.
The Ambulance Manager captures and transmits complete HIPAA compliant ambulance transactions.

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Wireless paging software for text, voice and fax messaging to virtually any device.
Wireless paging software for text, voice and fax messaging to virtually any device.

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Visual EMS offers complete management of fire prevention, suppression, and EMS patient information.
Visual EMS offers complete management of fire prevention, suppression, and EMS patient information.

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Integrated records management solution that includes fifteen standalone systems for public safety agencies.
Integrated records management solution that includes fifteen standalone systems for Law Enforcement, Campus Security, Fire Departments, Mass Transit Agencies, EMS Operations, and other public safety agencies. Descubre más sobre Law Enforcement RMS

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Designed for use at the scene to support a First Responder in making informed decisions and provides immediate operational response.
Designed for use at the scene to support a First Responder in making informed decisions and provides immediate operational response.

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Web-hosting tool which enables institutional functioning through in-depth analysis of educational requirements.
Web-hosting tool which enables institutional functioning through in-depth analysis of educational requirements.

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Out-of-the-box solutions that are fully adaptable for your unique requirements, and ensuring your investment is future proof.
Celebrating 25 years as a market leader in Public Safety, FDM provides powerful, flexible solutions for managing your day-to-day data and operations, and for using your data to make better decisions. FDM CAD, RMS and Analysis solutions are now used by 450+ North American jurisdictions. Descubre más sobre FDM Records Management System

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Medical response emergency software with dispatching features and recurrent appointments set up.
Medical response emergency software with dispatching features and recurrent appointments set up.

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Non-emergent transport system software that provides unit call logs for wheel chair van transportation of non-ambulatory patients.
Non-emergent transport system software that provides unit call logs for wheel chair van transportation of non-ambulatory patients.

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Trip scheduling, booking, dispatch and billing services for non-emergency Medical transportation companies.
NEMT Cloud Dispatch is a featured product of Hybrid IT Services, Inc specifically designed and tailored according to the requirements of non-emergency medical transportation. The merchandise is developed as a whole package to facilitate clients dealing with different insurance carriers, Medicaid, Logistic Care, Optima Care, Worker Compensations, Dialysis facilities and other State & local programs. Descubre más sobre NEMT Cloud Dispatching

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Resgrid is a cloud service designed for first responders like: volunteer and career fire departments, EMS, search and rescue.
Resgrid is a cloud service designed for first responders like: volunteer and career fire departments, EMS, search and rescue.

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Online pre-employment testing system that tests dispatcher, calltaker, and telecommunicator applicants for critical skills & abilities.
Online dispatcher and calltaker pre-employment testing software is designed to measure applicants' job-related skills in areas such as data entry, multi-tasking, decision-making, map reading, memory recall, call summarization, cross-referencing, and more. CritiCall has been adopted by over 1,800 agencies with many reporting a dramatic reduction in turnover. Complement your hiring practices with TactiCall customizable speech and protocols training software, too. Demos available. Descubre más sobre CritiCall

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
A CTI solution that allows call-takers to control their phones through an elegant and easy-to-use, standards-based graphical interface.
A CTI solution that allows call-takers to control their phones through an elegant and easy-to-use, standards-based graphical interface that integrates the underlying phone system, mapping systems, location based technology and other resources to put critical information and tasks at the call-takers fingertips. Descubre más sobre Globitel E-911

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Herramienta de gestión de incidentes llave en mano basada en la web para los profesionales en intervención inmediata. Gestiona equipos y bienes. Ejecuta misiones. Realiza informes ICS rápidos.
Mission Manager es una herramienta de administración de incidentes basada en la web y rentable para los profesionales en intervención inmediata, que proporciona una solución llave en mano para la gestión del personal y de los activos, planificación y ejecución de misiones. Basado en la preparación, disponibilidad y ejecución, Mission Manager permite a los comandantes de incidentes administrar de manera eficiente las operaciones diarias del equipo, realizar un seguimiento de los eventos de la misión en tiempo real en mapas robustos y producir informes automatizados de NIMS ICS. Desde 2011, Mission Manager ha apoyado aproximadamente 7000 misiones. Descubre más sobre Mission Manager Incident Management Software

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros
Syncs live 911 call & GPS data for law, fire and EMS units across jurisdictions. Contact us for a free trial!
There is currently a disconnect between first responders inside and especially outside their jurisdictions, hindering their ability to be situationally aware of emergencies and other law, fire, and EMS units in their area. This puts officers and communities at unnecessary risk and inflates response times. GeoSafe bridges all this together with easy-to-use software that allows the communication of critical data to the field and even neighboring agencies on a different system. Try it free! Descubre más sobre GeoSafe

Funcionalidades

  • Firma electrónica
  • Base de datos de los pacientes
  • Supervisión de expediciones
  • Gestión de flota
  • Seguimiento de equipos
  • Gestión de suministros