101 resultados
¿Por qué es gratis Capterra?
Libera el potencial de tu comunidad con Hivebrite, la plataforma integral de participación y administración de comunidades más avanzada que existe. Hivebrite, que es fácil de configurar y de adaptar totalmente a tu marca para que combine con tus colores, te ayuda a desarrollar o reemplazar la intranet existente de la empresa y crear oportunidades para tu comunidad privada. Administra tu base de datos de miembros, centraliza la comunicación con tus miembros, crea eventos y cobra pagos online; todo desde una única interfaz fácil de usar. Descubre más sobre Hivebrite La plataforma todo en uno más flexible y poderosa para la gestión y participación de antiguos alumnos. Descubre más sobre Hivebrite
Samepage es un galardonado software de intranet en tiempo real que ayuda a los equipos a crear documentos, compartir archivos, gestionar tareas y calendarios, dibujar diagramas y editar hojas de cálculo, y más. El uso compartido seguro te ayuda a colaborar con compañeros de trabajo, contratistas, clientes, etc. El chat de grupo y las videollamadas integradas te permite ver a tu equipo y las conversaciones que ellos tienen además del contenido en el que están trabajando juntos. También se integra con cientos de aplicaciones para ayudarte a consolidar flujos de trabajo y evitar la sobrecarga de correos electrónicos. Descubre más sobre Samepage Software de intranet en tiempo real diseñado para ayudar a los equipos a crear documentos, compartir archivos, gestionar proyectos y conversar por texto, audio y video. Descubre más sobre Samepage
Tribe te permite implementar una intranet social totalmente personalizada y centrada en las personas. Permite que tus empleados debatan y se conecten bajo tu marca y envíen contenido personalizado con fuentes de actividad basadas en IA. Los usuarios pueden escribir artículos, hacer preguntas, enviar respuestas, crear encuestas, votar, hacer comentarios y compartir múltiples tipos de contenido. Emplea el motor de comunidades altamente modular, las integraciones directas, los widgets y la API para crear una red de empresas sociales prósperas. Descubre más sobre Tribe Tribe es una plataforma comunitaria online, basada en la nube, que impulsa la intranet social moderna a través de widgets, API, integraciones y aplicaciones modulares. Descubre más sobre Tribe
Unily es una galardonada plataforma de experiencia de empleados, en el centro de tu lugar de trabajo digital. Diseñada para unificar tu paisaje digital, romper silos y superar las barreras al éxito con una funcionalidad rica e integrada accesible desde cualquier dispositivo, en cualquier lugar, potenciando un mejor trabajo para todos. Dondequiera que estén y sea cual sea su actividad, se pueden conectar y unir, sus aplicaciones de productividad y el conocimiento que necesitan y desean juntos en una experiencia central, significativa y digital. Descubre más sobre Unily Unily es una solución de trabajo digital galardonada que ofrece a las fuerzas de trabajo globales la capacidad de comunicarse y colaborar. Descubre más sobre Unily
Visualización y uso compartido de aplicaciones y escritorio, herramientas de anotación, mensajería instantánea, diapositivas web y pizarras. Visualización y uso compartido de aplicaciones y escritorio, herramientas de anotación, mensajería instantánea, diapositivas web y pizarras.
Glasscubes simplifica la colaboración grupal en un entorno fácil de usar que es rápido de implementar. Crea rápidamente espacios de trabajo online seguros que facilitan el trabajo con cualquier persona, desde cualquier lugar. Descubre cómo los equipos inteligentes utilizan espacios de trabajo online para trabajar mejor juntos y lograr sus objetivos. Esta solución cuenta con la confianza del gobierno y de empresas de alto rendimiento del Reino Unido, tanto grandes como pequeñas. Una forma fácil de compartir archivos, administrar proyectos y comunicarse mutuamente. Todo desde un espacio de trabajo online centralizado y seguro.
eXo Platform es una solución de software colaborativo de código abierto para empresas. eXo te ayuda a conectar a tus empleados, clientes y socios en tiempo real a través de una plataforma de colaboración social. Con eXo, puedes organizar, almacenar, compartir y colaborar en tus documentos. eXo es una herramienta ampliable, basada en estándares y repleta de funciones, con un diseño increíble. Software de colaboración de código abierto que te ayuda a conectar tus equipos, tus herramientas y todo tu conocimiento.
OnSemble es más que un portal de intranet. Una plataforma de colaboración, compromiso y gestión de documentos para empleados que te permite construir una intranet sin ningún tipo de programación. Una intranet que los empleados amarán y, de hecho, utilizarán. OnSemble potencia a más de 55 000 personas y organizaciones con mayor productividad y comunidad social. OnSemble tiene todas las aplicaciones y funciones que necesitarás hoy y muchas que podrías usar cuando te amplíes. Además, integraciones con SharePoint, Microsoft Office y muchos más. Más que un portal de intranet. Una plataforma de colaboración, compromiso y manejo de documentos para empleados que te permite construir sin tener que programar.
La solución de intranet social de MangoApps es la forma moderna de fortalecer las comunicaciones internas en tu empresa, mantener el centro de contenido de la empresa actualizado al ofrecer a los empleados herramientas sencillas de creación y blogging y construir un lugar de trabajo digital vivo con dos vías integradas herramientas de participación. Con una plataforma inteligente de empleados en su núcleo, MangoApps está diseñado para organizaciones con 50-50 000 empleados en una amplia gama de sectores. Vibrante e interactiva única fuente de información que es precisa, actualizada, móvil y rápida.
Seismic es la solución líder de comercialización y habilitación de ventas a nivel mundial, que mejora las tasas de cierre y ofrece ofertas más grandes para las ventas al tiempo que aumenta el impacto de marketing en el resultado final. Las grandes empresas utilizan Seismic para aumentar la productividad de las ventas a través de la distribución automática de información relevante y contenido personalizado para los representantes de cualquier interacción del comprador. Seismic es la principal solución global de habilitación de ventas y marketing.
Beekeeper es una plataforma de comunicación operativa que puede apoyar o incluso reemplazar la intranet existente de una empresa. Las herramientas de comunicación y almacenamiento de documentos móviles en la aplicación brindan a los empleados un acceso fácil para compartir los recursos que necesitan en una sola plataforma segura. Las capacidades de integración bidireccional de SharePoint permiten a los empleados compartir actualizaciones y comunicarse a través de canales de comunicación internos. Haz de tu intranet un lugar de trabajo digital colaborativo. Una plataforma de comunicación móvil primero usada para llegar y conectar a cada individuo en una organización.
Conoce la plataforma People Engagement: una intranet completa e intuitiva. Te ayuda a mejorar la implicación del empleado, a expresar tu cultura y a que se establezca la comunicación. Lo que importa en un lugar de trabajo extraordinario. Este software está logrando tasas de participación de empleados sin precedentes que son 5 veces más altas que las de las intranets de empleados y sociales. Este software se ejecuta en la nube y no requiere personalización. Puedes tenerlo en marcha en una semana. Conviértete en extraordinario con Jostle. Jostle es la única intranet diseñada para simplificar la vida y mantener la sencillez a medida que tu empresa crece. Así, el personal y la organización pueden prosperar.
La intranet segura y privada que mejora la de comunicación empresarial, especialmente con aquellos empleados no tienen escritorio escritorio fijo o no están en la oficina regularmente. Permite colaborar globalmente en proyectos, compartir consejos y buenas prácticas así como resultados positivos. Clientes con más de 250 usuarios se benefician de un aumento del 30% de intercambio de información y colaboración entre los empleados. Speakap permite además, integrar la herramientas que ya utiliza tu organización, lo que refuerza tu marca con tu propia aplicación. Speakap trabaja con más de 350 clientes en 27 países, incluyendo firmas líder como Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply y Mars. colabora de forma más inteligente con Speakap, y asegura una tasa de éxito de implementación del 100%. Al colaborar en proyectos, compartir consejos y buenas prácticas de trabajo, permite a los empleados sin escritorio fijo, un aumentar un 10% las ventas desde su adopción, en clientes con más de 250 usuarios.
El software Jive, que forma parte de la familia de soluciones de experiencia del cliente Aurea, es la puerta de entrada a los activos más importantes de una organización, los conocimientos y las personas. Jive acelera la transformación digital en el entorno laboral con una solución de intranet interactiva líder en su sector que conecta personas, información e ideas para ayudar a las empresas a superar a sus competidores. Con más de 30 millones de usuarios de todos los sectores y en todo el mundo, Jive es reconocido constantemente como líder por las mejores consultoras. El software de intranet interactiva de Jive proporciona una plataforma única para que los empleados puedan colaborar sin complicaciones.
LumApps, la intranet recomendada por Google para G Suite. Diseñada para enriquecer la experiencia de Google Cloud, LumApps es una plataforma de intranet integral que alberga todo el contenido corporativo y las herramientas empresariales en un lugar dentro de G Suite. Avalada oficialmente por Google, LumApps concentra todo lo que necesitas para trabajar: agiliza la comunicación al abrir canales sociales, aplica la función de búsqueda de Google a los materiales de la empresa y brinda información específica a cada usuario en un panel central. Simplifica la comunicación corporativa y la colaboración con una intranet social recomendada por Google.
Igloo es un proveedor excelente de soluciones digitales para el entorno laboral. Ayuda a las empresas a superar las intranets tradicionales con destinos digitales que mejoran la comunicación, el intercambio de conocimientos, la colaboración y la cultura. Todas las soluciones de Igloo están 100 % basadas en la nube, son compatibles con dispositivos móviles y se integran con los sistemas empresariales líderes y las aplicaciones en la nube presentes en la empresa. Al centralizar toda la información, Igloo proporciona una única fuente de información veraz y fomenta un personal más productivo y comprometido. Igloo es uno de los proveedores líder de soluciones digitales para el entorno laboral que ayuda a las empresas a superar las intranets tradicionales.
ThoughtFarmer es una intranet moderna que impulsa la implicación del empleado y aumenta la productividad. Está diseñada como una ubicación central para que los empleados compartan y encuentren información, y las características de ThoughtFarmers se desarrollaron con el fin de ayudar a los empleados a realizar su trabajo, independientemente de dónde realmente se lleve a cabo. ThoughtFarmer es una solución de intranet moderna que impulsa la implicación del empleado y aumenta la productividad.
Created for companies with 200 employees and over, Blink is the Intranet and App that combines workplace messaging, company internal feed, and cloud storage, all on your branded portal. Voted best in 2019 industry awards in Chicago, London, and Sydney, Blink lets IT & HR Teams connect their deskless and remote people to their tasks and each other with news, videos, posts, polls, and digital forms. Get your free demo today or start a free 14 day trial - no credit card required! Voted #1 the Intranet, Blink combines a company feed, chat, polls, & document storage in your own branded portal! From 200+ employees
¡Usa tu Noodle! Noodle proporciona una amplia gama de funcionalidades para una única solución de portal de intranet corporativa. Comparte archivos, páginas Wiki y portales, gestiona personas y grupos, crea formularios y bases de datos, inicia una gestión de redes sociales para empresas, usa mensajería instantánea dentro de la empresa. Noodle es una aplicación empresarial. Visita el sitio web para una demostración gratuita de 30 días. Software de intranet de inicio de sesión único con gestión de documentos, datos y contenido disponible como producto alojado o instalado.
Simpplr es una intranet moderna para empleados que impulsa la productividad y la implicación del empleado al crear un lugar de trabajo digital inteligente, atractivo e integrado. Quita la abstracción de la comunicación del día a día, lo que posibilita de mejor modo que los equipos distribuidos se conecten, compartan y distribuyan ideas e información. Simpplr cuenta con la confianza de marcas líderes como Box, Workday, DocuSign, Eurostar y la Universidad de Columbia para conectar, involucrar y empoderar a sus empleados. Simpplr tiene su sede en Redwood City, California. Simpplr es una intranet moderna para empleados que impulsa la productividad y la implicación del empleado.
Crea una intranet rápida y fácil con el software de intranet basado en la nube MyHub. Ya sea que estés buscando una intranet para pequeñas o grandes empresas, este software se ocupa de todos los tamaños de empresas. MyHub es una solución de intranet de bajo costo que proporciona una intranet lista para usar con una gama de poderosas herramientas comerciales diseñadas para mejorar las comunicaciones internas y la implicación del empleado. Como el directorio del personal, los perfiles, el inicio de sesión seguro, habilitación para dispositivo móvil, el almacenamiento de documentos/archivos, los blogs, los foros, las páginas personalizadas. MyHub es una solución de software de intranet basada en la nube que proporciona a las empresas una gama de poderosas herramientas empresariales.
Este software inteligente de intranet permite crear experiencias de consumo para los empleados con un diseño de interfaz de usuario adaptable, analíticas en todo el sitio, directorio inteligente de contactos y bots de asistencia personales, de equipo, de recursos humanos y corporativos. Las herramientas de LiveTile adaptan el entorno de trabajo digital a los empleados cambiando los hábitos de uso a un coste mínimo. El diseño de LiveTile también ayuda a fomentar la colaboración en toda la organización. El diseño de LiveTile ayuda a personalizar completamente la intranet. Crea entornos de trabajo digitales atractivos y modernos en Sharepoint y Office 365.
Ofrece al personal un lugar de trabajo al que llamar hogar con este software de intranet repleto de funciones y de diseño atractivo. Esta solución de software de intranet aporta la diferencia de ofrecer a la organización una solución unificada para compartir información, aumentar la productividad, conectar al personal y colaborar. Con 20 años de experiencia en intranet: intranets creadas, diseñadas e implementadas para organizaciones globales grandes y pequeñas que respaldan a empresas de todos los sectores imaginables. Ofrece al personal un lugar de trabajo al que llamar hogar. Accede a cada aplicación, comparte información y colabora en una intranet central.
Help teams build gorgeous intranets with no coding from their existing content systems, such as Office 365, SharePoint and SAP Portal. Help teams build gorgeous intranets with no coding from their existing content systems, such as Office 365, SharePoint and SAP Portal.
Interact is a global software company, connecting over 1.4 million users across more than 950 organizations with our digital workplace solutions. We specialize in solving internal communication and collaboration challenges by combining our sophisticated intranet software with outstanding professional services, focusing on developing long-term strategic partnerships with our customers. Interact has offices in Manchester, New York, London & Boston, and operates globally. Interact provides intranet software that connects the employees of over 950 organizations. We are the home to your digital workplace.
Happeo es la plataforma digital líder que permite a la comunicación interna de la empresa conectarse con los trabajadores de maneras completamente nuevas. Agrupando en una intranet, colaboración y redes sociales. Las grandes empresas y organizaciones de rápido crecimiento, como Randstad Sourceright y Groupe Chantelle, utilizan Happeo para llegar, satisfacer y escuchar a más de 220.000 empleados de todo el mundo y descubrir el valor de la implicación del empleado y la comunicación. La plataforma líder y espacio de trabajo diseñado para empresas que trabajan con Google G Suite. ¡Comienza tu prueba gratis!
Staffbase is the leading mobile-first employee communication and front door intranet for enterprise organizations. No matter where your people work, from the front line, to the warehouse, to the corner desk, give them a hub for employee communication, key resources and services. Our intranet features ready-to-go integrations for SharePoint and Office 365, setting a new standard for ease of use and accessibility for teams 500 to 500,000 strong. Staffbase is the world's first front-door intranet that connects your entire workforce, whether 500 or 500,000 strong.
Intranet Connections se inició en 1999 con un solo cliente y ha crecido para ayudar a más de 100 000 hoy. Comparte documentos, archivos, actualizaciones, eventos, noticias de la empresa, conversaciones y colaboración en equipo, todo desde una ubicación central. Aunque generalmente el trabajo es mejor con organizaciones de entre 70 y 2000 empleados, esta compañía tiene algunos clientes muy reconocidos, como la NASA, The Mayo Clinic, los White Sox de Chicago y más. Centraliza las políticas y los documentos, comparte información, aumenta la retención de empleados y automatiza los procesos de negocio con conexiones de intranet.
5,000,000+ users. Intranet software that unifies teams and accelerates growth. Increase productivity. Unite employees. Improve culture. We know the process of implementing a new intranet can be daunting, so Axero makes it easy. 1) We Plan 2) We Build 3) You Thrive. Axero is trusted by some of the world's most thriving companies, 99% of which are still actively using the platform after 5 years. Contact us today for a free consultation. Replace your outdated intranet with Communifire. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 5 million people.
A secure internal communication app connecting all employees with focus on employee experience, micro learning and community building. NEWSFEED Through targeted communications, keep all employees informed of company news in real time CHAT Individually, in Groups or Teams, instantly and securely exchange messages, files or surveys through Instant Messaging LEARN Easily create engaging multimedia content. Enhance learning and make transfer knowledge fun. A secure internal communication app connecting all employees with focus on employee experience, micro learning and community building.
Crea una intranet, extranet o portal fuera de la caja, sin ninguna habilidad de programación. ¡Y hazlo rápido! GreenOrbit es un lugar de trabajo digital integral, una plataforma integrada que crea un centro centralizado desde el cual construir, gestionar y desplegar una intranet comunitaria. Conjunto completo de más de 40 herramientas de intranet que incluyen herramientas de proceso empresarial, gestión de contenido y colaboración en la comunidad web. Crea una intranet, extranet o portal fuera de la caja, sin ninguna habilidad de programación.
Award winning HyperOffice integrated collaboration suite allows your employees, customers, and partners to share and collaborate on critical business information from anywhere in the world on any PC, Mac or mobile device, including iPhone. Set up unlimited tailor-made intranets and extranets for employees, teams, departments and partners. Collaborate on documents in real time and keep track of changes. Manage schedules with calendars and sync email with Outlook. Start your free trial today! All the tools company groups need to be productive and work together: share documents, manage projects, coordinate schedules and more.
AlumnForce is a private professional social network solution dedicated to schools, universities, alumni associations and foundations with the aim of building relationships between students, graduates alumni, recruiters, professors and administrations. The application can be customized to suit the image of the community and is functionally modular to meet your organizations priorities. More than 250 alumni networks use AlumnForce around the world ! A private professional social network solution designed to empower Alumni networks. Engage alumni on an evolving and modular platform.
La intranet de Bonzai ofrece intranets listas para usar para SharePoint y Office 365. Diseñado para mejorar el compromiso, la colaboración y la productividad, Bonzai ofrece una experiencia de trabajo digital y segura para el futuro en semanas. Bonzai crea una experiencia de usuario sin estrés al permitir a los usuarios no técnicos controlar la intranet con su conjunto de funciones ricas, flexibles y potentes. Bonzai viene con consultoría y asistencia liderados por expertos, diseñados para impulsar la adopción y el valor continuo con un marco de entrega comprobado. Plataforma de intranet galardonada para SharePoint y Office 365 para una mejor implicación, colaboración y productividad de los empleados.
Twine connects people, content and ideas together through one simple and secure portal. Enjoy all the tools you need: Knowledge Library, News & Blogs, Forums, Groups, People Directory, Polls and Surveys, File Manager, Calendar and Workflow Builder. Twine is designed for integration: pull data from Salesforce; sign-on using Google Apps, Microsoft or LinkedIn; and easily upload from OneDrive, Google and other major files services. Unexpectedly simple: Twine connects people, content and ideas together through one simple portal.
Centralpoint se encuentra en el Cuadrante Mágico de Gartner para Plataformas de Experiencia Digital 2018, y proporciona una alternativa sólida para tu Intranet. Centralpoint admite (listo para usar) SSO (con AD/LDAP, SAML 2.0 [y oAuth]), integración de roles completos, herramientas de gestión de políticas, herramientas de gestión del aprendizaje (integradas), correo electrónico, calendario e incluso integración (reinvención) de lo que puedes hacer con Outlook/Exchange. Oxcyon puede crear un prototipo de alta fidelidad de tu intranet (antes de que firmes) eliminando el riesgo. Necesitas más que una ejecución de la Intranet laminar: necesitas realizar un seguimiento de las actividades, del aprendizaje y del cumplimiento de cada usuario.
Engynn Intranet is an extremely fast growing, simple intranet solution to connect, engage, and communicate with your organization. Featuring a quick setup, no contracts, and extremely cost effective pricing. Host news, documents, and a large array of other custom feature. Engynn Intranet is an extremely fast growing, simple intranet solution to connect, engage, and communicate with your organization.
The Hub es una solución versátil de portal y colaboración de intranet que te ayuda a impulsar la implicación del empleado, compartir noticias y recursos y comunicarte de manera más efectiva dentro de un espacio de trabajo digital seguro. Conecta a los empleados sin esfuerzo en varias ubicaciones, gestiona las cargas de trabajo y las tareas de manera más eficiente y recopila comentarios mediante encuestas. Every Hub es único, con características y marca completamente personalizables. Tus necesidades son escuchadas y la funcionalidad se adata a tu negocio. Solución inteligente y portal de cliente seguro de intranet que permite que las empresas colaboren, se comuniquen y compartan información.
Workspace 365 is an adaptive workspace, which simplifies your work. It integrates Office 365 and gives access to all your (web/hosted/Citrix) applications. Workspace 365 offers a document management system, single sign-on for web- and hosted applications, live tiles to quickly see information (calendar items, unread e-mail, internal- & external news, recent documents) and more. Workspace 365 is easy to manage and makes it easier to work and access applications from any device. An adaptive workspace simplifying Office 365 and giving access to all your (web/hosted) applications and information with one login.
Synigo Pulse offers employees a central portal where they can find everything they need to work effectively: tasks, agenda, notifications, applications, company news, and groups. Let users love their workspace with this user-friendly solution for Office 365 that is ready to use in 1 day. Social intranet & digital workspace for Office 365.
Origami is a beautiful and reliable SharePoint and Office 365 intranet built on the latest modern SharePoint framework, delivering a responsive intranet that truly connects, supports and engages staff. This affordable Digital Workplace delivered in as little as 6 weeks, provides superior search, collaboration and communication capabilities. Origami is a beautiful and reliable, responsive SharePoint and Office 365 intranet built on the latest modern SharePoint framework.
Creative Social Intranet is a complete intranet software developed for enterprises, enabling communication and collaboration. Mobile & web based intranet software digital workplace which can be deployed on premise, on cloud as well as hybrid solutions. Enriched with employee engagement features like Employee Dashboard, Birthdays, News, Events, New Joinees, On Boarding, e learning, Rewards & Recognition, Meeting room, Asset booking system, Help desk trouble ticket, Workflows, Chat, SSO etc. Next generation Intranet software for enterprises that enables Employee engagement, R&R, Onboarding, Social Gamification, ticketing etc
Colibo is a Workplace Integration Hub that unifies your entire digital workplace and delivers a seamless employee experience across all departments and across all devices. We are the launchpad to all your existing business tools and unite all your software as well as employees through one single front door. A next-generation intranet, integration platform, enterprise search, communication system and online dashboard. Packed with a frenzy of widgets and integrations. Workplace Integration Hub out-of-the-box with high end-user adoption rates. Unify your digital workplace with Colibo.
Bisner es la plataforma de intranet social de marca blanca que conecta a las personas más allá de las fronteras de los equipos, departamentos y ubicaciones. Ofrece grupos de colaboración dentro de tu departamento y tus equipos de proyecto. Además, facilita la comunicación mediante mensajería instantánea. Con esta plataforma, todo y todos están al alcance: tus empleados podrán buscar a otros colegas, pero también contenido. Bisner ofrece un acceso fácil y flexible que permite trabajar cuándo, dónde y cómo quieras. Empodera a tus empleados para que puedan unir fuerzas fácilmente, compartan nuevas ideas y estén al día de todo lo que sucede dentro de la organización.
Workvivo is an employee communication platform designed to increase employee engagement and centralize internal communications. Through a familiar social experience, we help connect employees to their digital environment, to their organization and to each other, ensuring employees feel included and valued. Our technology and services are designed specifically to foster a sense of community and belonging so that employees feel that their work is valued and recognised. Workvivo is an employee communication platform designed to increase employee engagement and centralize internal communications.
Papyrs is an intranet software that helps editing text documents, designing intranet pages and creating knowledge base for your team. Papyrs is an intranet software that helps editing text documents, designing intranet pages and creating knowledge base for your team.
With ease of use as our backbone. Users are presented with a visually pleasing site, and quick access to the information and tools they need whether it be corporate communication, documents, electronic forms, ticketing, learning management, and more. All current and new features are included with BancWorks. Our expertise in intranet administration best practices allows us to share this knowledge with our clients through the live implementation process and after roll out. An easy to use solution employees will love. Work smarter with secure document and content management, and single sign-on capability.
Deliver digital experiences that delight your audience, on a platform your administrators and publishers actually like using. Elcom can power your website, intranet, portal, online learning and digital workplace, all from one feature-rich, fully customisable content management platform, making it an efficient and cost effective solution. Elcom is trusted by organisations including Volkswagen, WWF, Kaiser Permanente, Blackhawk Network, Ascham School, The Fair Work Ombudsman and Fairfax Media. Elcom delivers engaging website, intranet, portal, online training and digital workplace solutions to over 1 million end users.
Turn Office 365 into a vibrant organizational hub for communication, collaboration, and internal services. SP Intranet is an out-of-the-box Intranet portal structure built on SharePoint Online, can deliver a configurable Intranet home page, employee self-service, and department portals that drives transformation of Office 365 into a Digital Workplace. Using this out-of-the-box approach, your company can realize the benefits of a complete Intranet solution faster and more cost-effectively. SP Intranet is a complete out of the box Portal that includes operational department portals and employee self-service features.
IntelliEnterprise es la suite de software de intranet más completa para administrar contenido y procesos. Conecta personas con expertos. Con conocimiento. Con documentos. Con departamentos. Con políticas. Con procesos. Juntos. Permite a las organizaciones administrar y distribuir de manera eficiente contenido relevante, ofrece seguridad integrada, aplicaciones personalizables y flujos de trabajo para la automatización de procesos y herramientas sociales para conectar a los empleados en todos los departamentos; todo vinculado a una búsqueda en toda la empresa. IntelliEnterprise es la intranet de ventanilla única para administrar y descubrir contenido, conectar usuarios y ofrecer búsqueda empresarial.
LS Intranet is the best world practices Digital Workplace solution for middle and large size companies to increase employees productivity. Includes more than 50 demanded collaboration tools. Office 365, AI (chatbots), Yammer, Task management and more. One+ week for the complete product launch! iOS and Android apps are available. Cloud/On-premise solution. Up to 50 users is totally free! Worldwide Digital Workplace solution to improve internal communication, collaboration and engagement.
Utilizado por organizaciones como United Trust Bank, Paperchase, Miller Homes, Moss Bros y Halfords Autocentres. Oak es un software de intranet atractivo, divertido e intuitivo que se basa de forma segura en la nube para cualquier tamaño de empresa. Tu intranet puede activarse en un par de horas. No se requieren servicios técnicos ni de consultoría. Software de intranet atractivo e intuitivo basado de forma segura en la nube para empresas de cualquier tamaño.
Fast and central access to current information and less redundant communication! BlueSpice is the enterprise distribution of the famous Wikipedia software MediaWiki. And this software offers much more than just a sample of extensions. BlueSpice is the optimized tool for agile knowledge sharing, documentation, and collaboration. BlueSpice is used for knowledge and quality management, technical and organizational manuals, support, and service desks. Enterprise distribution of the famous Wikipedia software MediaWiki, that allows optimized agile knowledge management.
Increase your ROI with rapid deployment of amazingly beautiful, robust and comprehensive intranet in hours or days rather than months of custom development. Zero coding and zero development resource requirements make this a painless and highly economical solution. 365Appz is a Ready to Go Intranet solutions which helps to increase organization employee engagement, communication and more. It is the most powerful, adaptable and flexible intranet in a box solution on the market today. Intranet solution that helps organizations manage internal communication, post announcements, and increase collaboration across teams.
IntranetPro saves users precious time and makes your employees lives easier. With intuitive, modern and user-centric design, IntranetPro has reduced the risk and cost associated with traditional SharePoint intranet projects. You can now find what you need quickly and easily; plus with IntranetPros engagement analytics, understandably see how employees use your SharePoint site. IntranetPro provides a service that truly connects, supports and engages your workforce. IntranetPro is a SharePoint base enterprise intranet platform built to increase and measure employee engagement.
TITAN is a digital workplace and collaboration platform that brings all the collaborative features of SharePoint within Teams and transforms your businesses. TITAN is an innovative solution that is tailored to simplify Intranet, Document management, Project management, Task management within Teams. It connects every unit in the organization within Teams. It centralizes knowledge and communication and provides users with tools to enable them to cooperate seamlessly. TITAN simplify Office365 within Teams. Robust features of SharePoint are customized and brought within Teams for better collaboration.
Proporcionando los bloques de construcción para optimizar tu intranet desde 2001. Esta solución de intranet te proporciona las herramientas que necesitas para lograr la implicación, la colaboración y el cumplimiento de los empleados. Con más de cincuenta posibilidades de funciones disponibles en la plataforma Wizdom y una interfaz de experiencia moderna de SharePoint ahora disponible, tus necesidades en la intranet están cubiertas. Esta empresa cuenta con un equipo experimentado y dedicado que sabe cómo optimizar tu intranet y quién se preocupa por tu negocio. Wizdom es un producto de intranet listo para usar para Office 365 y SharePoint local que proporciona los bloques de construcción para optimizar tu intranet.
Cocoom is a Microsoft Teams APP that helps you build a source of knowledge to improve support and collaboration within teams, organization and beyond. easy publishing clear and simple organization cross team knowledge threads available beyond your company push and notify everyone Start now and be effective from day one thanks to our templates repository: Human Resources, welcome booklet, Objectives & results, Project management, Agile methodology, Marketing Add Visual Knowledge within Microsoft Teams to improve efficiency and collaboration between teams !
People1 is a digital workspace software solution that boosts employee productivity. As a mobile centric intranet solution for O365 users, we integrate all an employee's digital tools in a single place. Teams are empowered to do their best work through better communication, collaboration and social engagement on the People1 platform. Digital workspace software to boost employee productivity through engagement across business, social, communication and content means
(0 reseñas)
Ver perfil
Jamespot es la herramienta colaborativa que necesita para trabajar en equipo, impulsar su comunicación interna, manejar sus proyectos de manera ágil... Alojada en Francia, nuestra solución le permitirá trabajar donde quiera gracias a la aplicación móvil. Todas las aplicaciones necesarias para impulsar eficientemente a sus equipos a diario.
(0 reseñas)
Ver perfil
XELOS helps companies improve external and internal communication by using social features such as comments, likes, and mentions XELOS helps companies improve external and internal communication by using social features such as comments, likes, and mentions
Linchpin provides you with a centralized information and collaboration platform, with an open and transparent teamwork environment. Linchpin connects employees, no matter their time or location. Everyone has a personalized user-experience tailored only to them. Linchpin your fully personalized central collaboration hub that connects teams, locations, tools, and people.
(0 reseñas)
Ver perfil
Powell Software is an international Software Vendor, that drives digital transformation by offering customizable and evergreen intranet solutions, built on top of Office 365 and SharePoint. Powell 365 transforms the user experience and boosts communicationcollaboration and productivity of companies. Behind each of the portals is the designer of WYSIWYG, Powell Manager, who parametrizes Digital Workplaces based on Office 365 and SharePoint. Powell Software drives digital transformation by offering customizable and evergreen intranet solutions, based on O365 and Sharepoint.
(0 reseñas)
Ver perfil
Transforma tu negocio con un lugar de trabajo digital Invotra. Ayuda a tu personal a hacer el mejor trabajo posible al brindarle conocimientos y aprendizajes empresariales actualizados con las potentes funciones de autoría, revisión y búsqueda de contenido que te ofrece la solución. Crea diseños atractivos para involucrar a tu personal, con interfaces simples de arrastrar y soltar. El modelo SaaS Agile te ahorra costos por adelantado, con mejoras continuas al adaptar el producto a los cambiantes requisitos de tu negocio. La mayoría de las organizaciones no saben lo útil que puede ser una intranet hasta que prueban este producto flexible y de diseño innovador.
(0 reseñas)
Ver perfil
Intranet Software & Digital Experience Platform. The enterprise content management tools from CentricMinds enable organizations to plan, design and publish Intranet, Internet and Document Management sites that support a range of integrations, enabling your team to manage complex content experiences across devices, both web and native app. Intranet Software providing Team Communication, Team Directory, Powerful Document Management with a range of integrations.
(0 reseñas)
Ver perfil
Empower your workforce to communicate and collaborate better with Beezy, an intelligent workplace. By enhancing Microsoft 365 and SharePoint, Beezy promotes an intuitive collaborative work environment that's familiar for end-users. Employees can create, find, and engage with everything they need all in one place no matter where they are. The result is increased employee experiences and satisfaction, and less time implementing and training on multiple platforms. Beezy is a unique digital workplace designed specifically to enhance the Microsoft productivity stack and Sharepoint.
(0 reseñas)
Ver perfil
MemberCircle is the easiest-to-use intranet available. It's the only intranet tool that allows organizations to create groups in a hierarchical fashion, with each group having its own tool set. MemberCircle is the easiest way for your organization to share ideas and build an internal culture of collaboration. Key features include: newsfeed, directory, events, announcements, document library, discussion boards, and more. Try MemberCircle for free today! Get started in seconds with the simplest intranet available. It's the only intranet that accommodates groups in a hierarchical fashion!
(0 reseñas)
Ver perfil
COYO is an integrated platform for your official company news, social collaboration and team messaging. Get your digital home now. COYO is an integrated platform for your official company news, social collaboration and team messaging. Get your digital home now.
(0 reseñas)
Ver perfil
Collab Hub is your one-stop Intranet to organize team productivity. Best of all, it¿s fully customizable, easy-to-use and convenient for teams, wherever An affordable, easy to use and versatile solution for small business owners that needs a team collaboration platform. Features includes: Staff Directory, News, Full Calendar, Event list view, Announcements, Quick Links, Featured Documents, Restricted Pages, Banner, etc. Collab Hub Intranet gives you everything you need to effectively manage and move your team¿s productivity forward.
(0 reseñas)
Ver perfil
Digital employee portal for medium-sized companies that helps optimizes the communication flow and structures data. Digital employee portal for medium-sized companies that helps optimizes the communication flow and structures data.
(0 reseñas)
Ver perfil
Intranet portal that streamlines employee collaboration and enables a move towards paperless office. Intranet portal that streamlines employee collaboration and enables a move towards paperless office.
(0 reseñas)
Ver perfil
Digital business hub that streamlines corporate communication and collaboration by providing content and workspace management tools. Digital business hub that streamlines corporate communication and collaboration by providing content and workspace management tools.
(0 reseñas)
Ver perfil
Mobile app that integrates with your information systems to provide secure access to services and information your employees or students need. Mobile app that integrates with your information systems to provide access to services and information your employees or students need.
(0 reseñas)
Ver perfil
SaaS intranet platform for information management apps for business and private use. Root-cause analyze, checklists and much more. SaaS intranet platform for information management apps for business and private use. Root-cause analyze, checklists and much more.
(0 reseñas)
Ver perfil
Social intranet platform that is ready to go in 5 minutes and integrates with Office 365. Social intranet platform that is ready to go in 5 minutes and integrates with Office 365.
(0 reseñas)
Ver perfil
Hubley is not your grandpa's corporate site Your teams are the focus with a platform that enhances culture, bridges communication gaps, and provides easy access to company information. Never get the "where is that" question again. With a one-week implementation timeline for our base package, we promise to blow your mind. And if you think of something that's not in there already, we can build it. Built by intranet experts, hubley delivers company news, events, alerts, and business process applications in a beautiful interface int
(0 reseñas)
Ver perfil
tomHRM es un software de recursos humanos sencillo, intuitivo y moderno que consolida todas las necesidades del departamento de recursos humanos, empleados y gerentes. La plataforma te permite administrar el ciclo de vida de los empleados centrándote en las personas. Puedes definir permisos de acceso para que todos los miembros del equipo puedan acceder, actualizar y registrar datos de empleados en la plataforma. Los empleados pueden recibir acceso de autoservicio a una cuenta propia. tomHRM puede ayudar a simplificar la forma en que gestionas tu equipo.
(0 reseñas)
Ver perfil
Powerful enough for global roll-out, simple enough for daily use, Stravito is an award-winning storage and sharing system for market research and insights. Stravito centralises all of your companys insights and makes it possible to deliver relevant content directly to targeted internal audiences. With Stravito, its easy to get up-to-speed, stay up-to-date, and make data-driven market plans. One place for all your market research. Centralise your insights and make them accessible to teams everywhere.
(0 reseñas)
Ver perfil
Scienta is the central, digital workplace where people's knowledge comes together with full text search capabilities. Scienta is the central, digital workplace where people's knowledge comes together with full text search capabilities.
(0 reseñas)
Ver perfil
Operations & collaboration Software that makes hospitality staff communications and task management easy. Our App boosts and enhances hospitality staff collaboration and productivity. We deliver the right solution to achieve your hotel goals: Work smarter, reduce employee turnover, reduce emails, increase productivity, revenues and create a vibrant & strong company culture. Operations & collaboration Software that makes hospitality staff communications and task management easy.
(0 reseñas)
Ver perfil
ClearPeople develops software for the modern digital workplace. Our unique experience and expertise working with knowledge-intensive organisations inspired us to innovate and push the boundaries when we developed Atlas - the next generation, people-first digital workspace. Atlas is loved by over 100,00 employees from well-known global enterprises to organisations who invest in their people. ClearPeople is a multi-Gold Microsoft Competency partner with headquarters in London, UK. Atlas is a people-first digital workspace solution for communication, knowledge and collaboration brought together in one place.
(0 reseñas)
Ver perfil
Complete SharePoint Online digital experience toolkit that empowers modern workplaces and creates connected teams. Complete SharePoint Online digital experience toolkit that empowers modern workplaces and creates connected teams.
(0 reseñas)
Ver perfil
Attollo Intranet delivers a fully branded SharePoint intranet with popular sections that most businesses use, providing a solid building block for future growth and any additional bespoke development. ENGAGED, EMPOWERED, EFFECTIVE: Attollo Intranet is an out-of-the-box intranet built on SharePoint and Office 365.
(0 reseñas)
Ver perfil
Our Engage intranet product enables organisations to manage corporate communications and business processes, and integrate with other systems to provide employees with a single portal into disparate information. Services are offered to help plan and implement the most successful intranet possible. Engage is an intranet solution for all industries and sizes. It supports employee engagement and streamlines business processes.
(0 reseñas)
Ver perfil
Intranet software for digital workplaces. Intranet software for digital workplaces.
(0 reseñas)
Ver perfil
Viadesk is a collaborative tool where employees can share and manage files, communicate, prepare presentations and schedule meetings. Viadesk is a collaborative tool where employees can share and manage files, communicate, prepare presentations and schedule meetings.
(0 reseñas)
Ver perfil
Intranet solution with a one time fee to use. Intranet solution with a one time fee to use.
(0 reseñas)
Ver perfil
KenCube is a social intranet software that provides Single Sign On, events, chats, comments, employee portal and knowledge management. KenCube is a social intranet software that provides Single Sign On, events, chats, comments, employee portal and knowledge management.
(0 reseñas)
Ver perfil
An intranet designed to maintain culture and community within growing organisations. An intranet designed to maintain culture and community within growing organisations.
(0 reseñas)
Ver perfil
Offer yourself communication, knowledge management, event management, communities and collaboration through an intranet solution. Offer yourself communication, knowledge management, event management, communities and collaboration through an intranet solution.
(0 reseñas)
Ver perfil
4th generation Intranet. The ultimate enterprise digital workplace platform. Information, communication and collaboration. Contents: Post digital multimedia content, news, articles, videos, polls, wikis, image galleries, files, links, forms, e-learning and much more. Files: Manage all your organization's files in a unified, organized and easy-to-use interface. Channels: Share messages, content and files in a real-time workspace. App/Bots/IA: Integrate applications and bots. 4th generation Intranet. The ultimate enterprise digital workplace platform. Information, communication and collaboration.
(0 reseñas)
Ver perfil
Connects the classic intranet with a social network. Connects the classic intranet with a social network.
(0 reseñas)
Ver perfil
Injio is a fully loaded SharePoint intranet solution based on Microsoft Office 365. It can be deployed on SharePoint Online, SharePoint 2019 or SharePoint 2016 or SharePoint 2013 on-premises. Injio is built for SharePoint Modern and Classic. Injio Digital Workplace shows you everything you need and nothing you dont: access everything with a single click. It's mobile-responsive and dynamic, growing with your business. Injio has all the features you expect in a market-leading intranet. The Injio Digital Workplace is a ready-to-go intranet based on SharePoint.
(0 reseñas)
Ver perfil
ahead is an intranet as a Service that engages and empowers employees of all kind to align with the vision, mission and goals of the organization. Leaders get relevant insights which allows them to identify influencers and take the right actions in order to shape the company culture. Our customers use ahead as the single point of information (portal) for their employees. Using ahead, customers can increase employee engagement, productivity and alignment on widely important company goals. Your daily companion for sharing knowledge, culture and communication.
(0 reseñas)
Ver perfil
Hivetalk is an affordable, out-of-the-box intranet solution packed full of proven features. Hivetalk enables organisations to deploy a connected workspace that brings employees together and helps them to get things done. Hivetalk is cost-effective and fast to deploy (delivered in as little as 4 weeks), allowing organisations worldwide to acquire leading intranet functionality without the common cost and time constraints. Hivetalk is an affordable, feature-rich intranet solution. Powered by WordPress or Umbraco; delivered in as little as 4 weeks.
(0 reseñas)
Ver perfil
InfinCE is an all-in-one collaboration platform. It's all about simplifying the way employees work with technology. Now a single login gives them the communication tools, file handling, and data they need to work from home or anywhere. Without special equipment. Business owners enjoy lower IT costs, central administration, full IT support, a branded mobile app, on a 5G-ready infrastructure. They can activate employees in under 15 minutes and choose from a host of third-party software options. InfinCE integrates private cloud technology with all-in-one collaboration tools -- to digitally transform your business, instantly.
(0 reseñas)
Ver perfil
Legal101 is an Intranet portal solution accelerator specifically designed for law firms looking for rapid deployment of a modern mobile-first SharePoint Intranet that helps the firm employees communicate, collaborate, and engage closely without the need to build a complex, risky, expensive customized solution. Legal101 is specifically designed for mid-sized law firms to easily setup mobile-first, responsive Firm Intranet on Office 365 SharePoint Online (E3 license or higher. The go-to mobile-ready Intranet platform for all employees to experience a productive, collaboration and communication platform.
(0 reseñas)
Ver perfil
The French publisher Jalios is offering its JCloud solution for communicating and collaborating in teleworking for free for 3 months with no commitment: videoconferencing, webchat, coding of office documents, collaborative spaces, blogs, etc. Jalios is offering its JCloud solution for communicating and collaborating remotely for free for 3 months with no commitment.
(0 reseñas)
Ver perfil
The smart intranet for companies in the AEC industry to integrate company knowledge and processes. Flo10 enables architects, engineers and contractors to consistently deliver quality projects at lower risk. The smart intranet for architects, engineers and contractors to integrate company knowledge and processes.
(0 reseñas)
Ver perfil
Lively is an intranet and digital workspace for corporate communication, , publications, user data & managing documents & information. Lively is an intranet and digital workspace for corporate communication, , publications, user data & managing documents & information.