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¿Por qué es gratis Capterra?
SignInSafe es una plataforma de gestión de visitantes sin contacto que ayuda a las empresas a agilizar el registro de clientes a través del escaneo de códigos QR. Descubre más sobre SignInSafe
SignInSafe es una aplicación web que proporciona inicio de sesión digital y sin contacto a visitantes e invitados a través de un código QR. SignInSafe se puede usar en cualquier lugar donde sea necesario registrar las entradas y salidas. SignInSafe se usa para supervisar los registros de visitantes en obras de construcción, gestionar listas de espera en restaurantes, realizar rastreo de COVID-19, registrar visitas o accesos de alumnos a centros educativos y organizar el registro de equipos deportivos. SignInSafe se gestiona de forma centralizada en la nube; no es necesario que los clientes o visitantes instalen ninguna aplicación. Descubre más sobre SignInSafe

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Plataforma inteligente de gestión de colas y aplicación de lista de espera.
Waitwhile es una plataforma inteligente de lista de espera y programación que ayuda a las organizaciones a acabar con las colas y crear increíbles experiencias de espera. Waitwhile resuelve todos los aspectos de esperar en cola, ya que permite que las personas se registren online, muestra los tiempos de espera y mantiene a todos informados por SMS y correo electrónico. También ofrece una potente API para la integración. Uso gratuito por siempre para 100 personas al mes. Descubre más sobre Waitwhile

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Capture waitlists for high-demand appointments and send automated notifications to patients when new spots become available.
Waitlist Management Software, designed specifically for healthcare organizations. Trusted by Walmart Pharmacies. Capture waitlists for high-demand appointments and send automated notifications to patients when new spots become available. Descubre más sobre Pomelo Health

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Drive more customers to your business and never miss an opportunity with FlexBooker.
FlexBooker Pro - The Beautifully Simple, Fast, and Powerful way to Manage Wait Lists while also Accepting Online Bookings, right from your own website. You'll be up and running in minutes. FlexBooker Pro's powerful wait list platform helps control crowds, while also allowing prior bookings. Track how many people are in your store, give automated wait time estimates, and alert them when it's their turn. Also includes credit card payment processing with optional no-show fees for appointments. Descubre más sobre FlexBooker

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Un sistema de gestión de colas de tareas que mejora la experiencia del cliente y proporciona información en tiempo real.
Qminder es un sistema de gestión de cola de tareas basado en la nube. Con una fácil configuración, Qminder ayuda a los sitios minoristas a administrar el piso de ventas y permite a los clientes comprar en lugar de esperar en una fila. Personaliza la experiencia del cliente tradicional en la tienda para lograr clientes satisfechos y aumentar las ventas. Qminder atiende activamente a millones de clientes en todo el mundo. Todos confían en esta aplicación, AT&T, Sprint, minoristas de Verizon y sitios de asistencia al cliente de Uber, Banco Mundial y las Olimpiadas. Descubre más sobre Qminder

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SMS-Powered Waitlist and Queue Management for all business types.
TablesReady offers an SMS-powered Waitlist & Queue Management for all business types. Customizable notifications, SMS automations, detailed analytics, reservations/online bookings, and self-service options for your guests, all in a fully embeddable, customizable, easy-to-use app. We're not just for restaurants; we support hotels, doctors' offices and pharmacies, bowling alleys, dispensaries, barbershops and hair salons, daycares and more. Create your free trial account today! Descubre más sobre TablesReady

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Restaurant waitlist, reservation, and table management system to help you eliminate walkaways and seat up to 7% more guests.
CAKE Guest Manager is a waitlist, reservation, and table management system. Guests are alerted via text message when their table is ready. A glance at a guest's visit history lets you greet them with a personal touch, while a real-time view of your floormap provides accurate wait times. Making smarter decisions from the host stand helps you make every guest feel like a VIP, so you can eliminate walkaways and seat up to 7% more guests. Descubre más sobre CAKE Guest Manager

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Gestiona listas de espera y reservas, sienta a los clientes y atiende a todos los que entran por la puerta.
El software de lista de espera para restaurantes Carbonara es una lista de espera digital sencilla y fácil de usar para restaurantes. Carbonara también incluye una sencilla herramienta de seguimiento de clientes y gestión de inventario de mesas para las reservas. Cuando todas las mesas están ocupadas, los responsables del restaurante pueden incluir a los clientes en la cola digital con su número de teléfono móvil y enviarles un mensaje de texto cuando haya una mesa disponible. La aplicación también tiene integrada una sencilla herramienta de seguimiento de clientes. Esta aplicación ayuda a los restaurantes a decir sí a más comensales. Descubre más sobre Carbonara

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DaycareWaitlist te ayuda a organizar tu lista de espera. Ese es el enfoque principal de esta empresa, y ha desarrollado increíbles herramientas para hacerlo bien.
Gestiona eficazmente tu lista de espera. Organiza tu lista de forma rápida y fácil. Agrega, elimina y cambia niños en la lista mediante acciones muy simples.

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Virtual Waiting Rooms can provide a safe, secure and seamless transition to a hybrid care model.
COVID-19 has changed the way providers deliver healthcare. To ensure the health and safety of patients; crowded, in-person waiting rooms are becoming a thing of the past. Through EMR integration, Waiting Room Concierge runs in the background and updates patients without the need for staff intervention. Patients can check estimated wait times, view where they stand in a provider’s queue and be reminded when it’s time to return - all while reducing the need for contact with your staff. Descubre más sobre Cliniconex

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Manage appointments and walk-ins from one screen. Get powerful insights into the customer experience and staff performance.
Appointments or Walk-Ins? With WaitWell, your organization can optimize service delivery by combining Appointments with Walk-In service. Clients make an appointment or join the virtual queue using a QR code, weblink, SMS text or optional kiosk and receive real-time updates about position in line and estimated wait time. A real-time dashboard provides at-a-glance overview of your location and powerful analytics allow you to identify service and customer experience trends over time. Descubre más sobre WaitWell

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Una plataforma de operaciones, marketing y participación de huéspedes para restaurantes, hoteles, clubes nocturnos y lugares de entretenimiento.
Desde restaurantes de vecindarios hasta grupos de hostelería internacionales y multiconcepto, SevenRooms permite a los operadores crear y cultivar relaciones significativas y directas con los huéspedes y ofrecerles experiencias excepcionales. La plataforma de reservas, asientos y participación de huéspedes les brinda a los operadores las herramientas que necesitan para desarrollar relaciones directas con los huéspedes, aumentar los ingresos y permitir el servicio y el marketing personalizados. Descubre más sobre SevenRooms

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Wisely aumenta las ventas de restaurantes y reduce los costos al mejorar la hospitalidad, mejorar la eficiencia del comedor y automatizar el marketing.
Wisely es un sistema de marketing de operación sofisticada y tarifa fija, que incluye lista de espera, reservas, administración de tablas, integración de punto de servicio (POS [Point of Service]), Wi-Fi social, recompensas, comentarios, correos electrónicos masivos y activados y marketing automatizado y basado en los datos en Facebook e Instagram. Descubre más sobre Wisely

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Manage your waitlist, better. Boost reviews, increase efficiency, and engage with your waiting customers in real time.
NextME makes it simple for businesses to manage their waitlists and appointments to serve more customers. Track visits and wait times, engage your guests in real-time with a custom virtual waiting room, and grow your business like never before. Descubre más sobre NextMe

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Web-based application designed to help restaurant owners manage waitlists, reservations, online booking, payments, and more.
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Fill more tables faster using this modern front-of-house app that manages your tables, reservations, servers and loyalty programs.
You dreamed it, we've built it. Seat more & spend less with Hostme. With Hostme, maximize your restaurant seatings through advanced reservation management, table management, server rotation management, waitlist management and customized loyalty programs - all from a completely customizable app. Start accepting online reservation today! Descubre más sobre Hostme

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Easy visitor management. Virtual queuing, appointment booking, integrated online and physical visits via Web, mobile, kiosk & wearable.
A suite of customizable apps which seamlessly manages both pre-booked appointments and walk-ins, with easy rescheduling and push notifications. Functionality includes appointment booking, virtual queuing, occupancy control, and integrated online & physical visits. Book online or on the premises. Compatible with Web, kiosk, digital signage, printed tickets, mobile and wearable devices. Descubre más sobre Ombori Grid

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Queue management app with booking system, save time and money by efficiently managing waitlist, line and booking.
QTix (QueueTix) is a smart queue management app with booking system, save time and money by replacing the expensive and ineffective pagers, call-back and juggling papers to manage waitlist, line and booking. The system helps businesses to manage queues and bookings efficiently and effectively which frees you up to focus on serving the customers and maximise turnover. Also, QTix saves you time by giving freedom to run other errands while waiting and notify you when ready to be served. Descubre más sobre QueueTix

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A simple virtual queueing solution for your business. Promote social distancing and let your customers check-in from anywhere.
Allow customers to get in line from home, their vehicle, or work. Works with web, SMS and app, they are told via Text (SMS) or App, their wait times and when to arrive in the lobby for your service. This helps keeping your waiting rooms clear and customers happy while reducing wait times. FACTS: 95% less lineups and wait times, 80% customer walk away reduction, No costly hardware required. Works on any Android/iOS phone/tablet. Free plan has all essential features of virtual queuing. Descubre más sobre Q Waits Business

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Crea relaciones rentables con tus comensales mediante el seguimiento de las preferencias y la información de contacto de los clientes.
Crea relaciones rentables con tus comensales mediante el seguimiento de las preferencias y la información de contacto de los clientes, al mismo tiempo que mejoras la administración de mesas y la atención al cliente. Rápida toma de reservas por teléfono y en línea; información completa del cliente disponible en todo momento; fácil movimiento y reconfiguración de las mesas; estado de reservas y mesas con código de color; seguimiento de las preferencias y el historial de comida de los clientes; preparar a los camareros con los datos de los comensales; identificar a los comensales más frecuentes; ponerse en contacto con los comensales que no hayan ido al restaurante recientemente. Descubre más sobre GuestBridge Reserve

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NOQ provides a digital ordering solution to events and venues through a cashless and contactless mobile app.
NOQ provides digital ordering to events and venues through a cashless and contactless mobile app solution. It allows customers to order food & drinks from anywhere, for collection or on-site delivery, whilst allowing them to enjoy the moment. Vendors can easily manage their orders and have access to live sales reports through the NOQ vendor app. Our app integrates with EPOS, providing an even more seamless digital ordering tool. Descubre más sobre NOQ

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Solución de gestión de flujo de pacientes con sistema de citas, calendario y funciones de mensajería. Complementos disponibles.
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Simple and flexible appointment scheduling for remote or in-person services: - Consultations - Salespeople - Walk-in services
Online appointment scheduling for $10/month. Allow customers to easily book appointments in under than 30 seconds. - Fast and easy setup. - Show pricing and performance times for services. - Disable days and time slots from your calendar on-the-fly. - Add custom padding time between appointments. - SMS confirmations and status updates to customers. Descubre más sobre Notice

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Client management system that provides restaurants of all sizes with online booking, wait list management, and table allocation tools.
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Ludifica el proceso de registro para tus nuevas aplicaciones mientras aún estás en etapa de desarrollo con la herramienta de administración de listas de espera de productos.
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Waitlist app that enables small businesses to inform their customers about queue status and waiting time via mobile devices.
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Appointment scheduling and waitlist management app that allows you to notify your customers when their waiting time is over.
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Digital intelligence system that helps restaurants manage queue and reservations, communicate with customers, and analyze statistics.
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Built with food trucks and restaurants, in mind. We help manage waitlisting and send SMS alerts when it's your turn.
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A live wait-time aggregator that helps evenly distribute the patient population during healthcare surges like the COVID-19 pandemic.
Checked In is a hospital wait-time aggregator invented by an ER nurse. Our software collects real-time patient waits and publishes them to the internet, allowing patients to choose the shortest wait and get there fast. Current wait-time measurement methods are not consistent or published, so emergency rooms become overcrowded too quickly during healthcare surges such as the COVID-19 Pandemic, natural disasters, or terrorist attacks. Descubre más sobre Checked In

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Quickly manage your wait list and text customers with a tap and swipe. So simple you can have it installed and running in minutes.
Digital Wait List runs on any iOS or Android device. Simple enter name, party size, cell phone number, special instructions, and wait time. When the table is ready, just swipe right and text them that their table is ready. Simple and effective. Perfect for managing during COVID-19 restrictions on waiting areas. Descubre más sobre Digital Wait List

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Virtual waiting for businesses operating at capacity limits, like during COVID pandemic.
Virtual waiting for businesses operating at capacity limits, like during COVID pandemic. Retailers, restaurants, beauty salons, and more can track visitors entering their business or interacting with their staff in curbside transactions. The easiest way to manage customers includes no typing and one-touch quick responses. Descubre más sobre Awaiting

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Waitlist software that can work for any business including restaurants, retail, entertainment, bars, bowling ally's and more.
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VirtualQ minimizes customer exposure to "outside" lines when visiting stores by providing a contactless way to manage customer flow.
VirtualQ is a digital contactless platform designed for stores that want to keep operating safely during the pandemic with features that benefit both customers and employees. VirtualQ helps you give a real sense of security to your customers, manage customer flow inside your store, create separate specialty lines, keep your employees safe and healthy, and even receive valuable customer feedback from our platform. Descubre más sobre VirtualQ

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Virtual waiting room solution.
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Let shoppers reserve a spot in advance or upon arrival. Plan resources based on anticipated demand.
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Allows customers to check-in remotely using the store website or a QR Code.
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Kiddo provides best-in-class wait list software for both Large and Small Child Care Centers.
Kiddo provides best-in-class wait list software for Child Care Centers. We are the only software that can handle the complexity of 5+ locations, allowing parents to select multiple locations during sign-up. It's also not uncommon for us to organize and import your existing waitlist of 5K+ children. Kiddo also serves small centers that require simplicity and automation of routine communications with parents. We are going to save you HOURS every week. Descubre más sobre Kiddo

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SMS Virtual Queuing System provides a unique, modern, personalized way of managing customers wait time. Increase customer satisfaction
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Queuing system that allows businesses to manage customers' virtual queues and receive automated notifications about real-time status.
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Qtrac, brought to you by Lavi Industries, offers a world-leading virtual queue management system to optimize customer flow solutions.
With more than 40 years of queuing experience, our team of professionals is dedicated to improving the customer journey by focusing on the way people interact with your physical stores and maximizing the overall customer experience. Our solutions: - Enhance the customer experience - Effectively schedule customer appointments - Eliminate lines - Grow sales - Help you develop data-driven customer strategies See the experience at www.qtrac.com. Descubre más sobre Qtrac Electronic Queuing

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Qwaiting is a queue management system.
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Now Book It is a ¿restaurant reservations system that to accepts and manages online bookings directly.
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Build for the public sector, our queue and appointment manager platform will take your customer experience to the next level.
Build for the public sector, our queue and appointment manager platform will take your customer experience to the next level. From our 10 years of experience, we know the complexity of government operations. Your department's varying schedules and services are easily managed in FrontDesk's intuitive admin module. Create online booking sites in minutes and eliminate both peak hours and wait times! With FrontDesk, you'll get satisfied employees and citizens from day one. Descubre más sobre FrontDesk

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Digital Token provides the rich user experience to valuable customers by optimizing the service chain and greatly reduces wait times.
Remote Digital Token provides the rich user experience to your valuable customers by optimizing the service chain and greatly reducing customer wait times. With Remote Digital Token, organizations and businesses gain insight and detail workflow efficiency, accountability, and performance of personnel. Descubre más sobre Digital Token

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Queue-it te permite controlar el flujo de tráfico de entrada a tu sitio al actuar como un punto de control de seguridad para el bloqueo de los bots maliciosos y el uso indebido.
Con Queue-it, ofrece imparcialidad y mejora la protección contra los bots maliciosos y el uso indebido. La sala de espera virtual te brinda control total sobre el flujo de tráfico de entrada a tu sitio y aplicación al actuar como un punto de control de seguridad para el bloqueo de los bots maliciosos y el uso indebido. Puedes validar clientes en función de identificadores únicos, como ID de usuario o dirección de correo electrónico, lo que garantiza que solo los clientes verificados accedan a tus productos. Y las analíticas mejoradas te brindan información sobre la cantidad y calidad del tráfico de modo que puedas adaptar la mitigación de bots para tu próxima venta. Descubre más sobre Queue-it Virtual Waiting Room

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Appointments and Virtual Queues platform for individuals & businesses. Book tables at establishment & virtually skip queues in advance.
Appointments and Virtual Queues platform for individuals & businesses. Book tables at establishment & virtually skip queues in advance. Features include maps, online payments, and joining virtual queues remotely. Descubre más sobre 2cool 2q

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Allgood Waitlist is a waitlist/appointment management system on iPad/web designed for restaurants.
Allgood Waitlist is a waitlist/appointment management system on iPad/web designed for restaurants. Customers can check themselves in and all information is sent to the host.

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Secure online form for subscribing to a waiting list. Subscribers can be notified with a push of a button about a change in availabilit
Take the pain out of managing waiting lists, and notifying your contacts. Backfill cancellations with a push of a button. Your contacts (e.g., patients) can subscribe to receive notifications about changes in availability, so that they can contact your office to take the available spot. Each subscriber can choose the method of contact they want to use, like email or text message, for different types of notifications. Their email addresses and phone numbers are verified by sending them a code. Descubre más sobre OfficeFLO Sign Up & Notify

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