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IA conversacional multilingüe para ofrecer servicios de asistencia al cliente como los que brinda un humano. Escribe al correo electrónico de Gnani y obtén una demo gratis. Descubre más sobre assist365 - AI-powered Virtual Assistant
assist365 es un bot conversacional con tecnología de IA para la automatización integral de la asistencia al cliente. El motor de NLU (comprensión del lenguaje natural, por sus siglas en inglés) y NLP (procesamiento del lenguaje natural, por sus siglas en inglés) de avanzado diseño ofrece a tus clientes una experiencia similar a la que brinda un humano, en más de 20 idiomas. Implementa los bots para diversos casos de uso, como atención al cliente, preguntas frecuentes, encuestas, citas y más; los bots se encargan del resto. El nivel de escalabilidad y automatización de assist365 pueden ayudarte a brindar atención al cliente en horario ininterrumpido a menos del 30 % del coste real. Descubre más sobre assist365 - AI-powered Virtual Assistant

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  • Gestión de la experiencia del cliente
Sonar es una plataforma sin código de investigación de usuarios que está impulsada por IA. Te permite realizar investigaciones basadas en video a gran escala. Descubre más sobre Sonar
Sonar es una plataforma sin código de investigación de usuarios que permite a los especialistas en UX y a los usuarios no especialistas realizar investigaciones basadas en video a través de entrevistas cualitativas sin moderar. Descubre más sobre Sonar

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Software de centro de contacto en la nube que ofrece realidad virtual, enrutamiento basado en habilidades, inteligencia artificial, combinación de llamadas y analíticas.
NICE inContact es una plataforma de experiencia del cliente en la nube de excelente valoración. Al ofrecer enrutamiento omnicanal, analíticas, optimización de la fuerza laboral, automatización e inteligencia artificial (IA), CXone permite a las organizaciones de todos los tamaños brindar experiencias excepcionales a los clientes a través de múltiples canales. Descubre más sobre NICE CXone

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Obtén una poderosa visibilidad de las conversaciones con tus clientes. Obtén más negocios, al mejorar las habilidades de ventas y obtener inteligencia del mercado.
Gong te brinda una poderosa visibilidad de las conversaciones con tus clientes. Registra y analiza automáticamente tus llamadas y reuniones de ventas. Con Gong, puedes realizar lo siguiente: 1) Mejorar drásticamente la efectividad de las ventas de tus equipos. 2) Obtener más negocios, al mantener cada trato en camino hacia el cierre. 3) Escuchar la voz no filtrada de tu mercado. Descubre por qué los equipos de ventas de Hubspot, LinkedIn y DiscoverOrg están entusiasmados con Gong. Descubre más sobre Gong.io

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CallTrackingMetrics captura la trayectoria completa del cliente en los distintos equipos y realiza un seguimiento de todas las conversaciones en una sola plataforma.
Con potentes herramientas de seguimiento de llamadas y centro de contacto, CallTrackingMetrics ayuda a las agencias y empresas a ofrecer una experiencia de cliente más personalizada. Muestra qué campañas de marketing están generando más clientes potenciales y conversiones y administra todos los canales de conversación, llamadas, chats, formularios y textos en una única plataforma. Más de 100 000 usuarios confían en la plataforma omnicanal CallTrackingMetrics para unificar las comunicaciones de sus equipos de marketing, ventas y servicios. Descubre más sobre CallTrackingMetrics

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Increase QA coverage by classifying and auto-scoring every call, email, and chat session for CX and regulatory compliance.
EvaluAgent's Quality Assurance software includes all the features you need to deliver performance improvement and demonstrate compliance. Backed by an experience customer success team, EvaluAgent helps you evaluate, coach and engage front-line agents. Access best-in-class cognitive services and machine learning that identifies your business-specific words and phrases to boost call-transcription accuracy. Descubre más sobre EvaluAgent

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La solución SaaS online de Snowfly ofrece programas de reconocimiento e incentivos basados en gamificación.
Snowfly es una de las empresas líderes de incentivos de empleado, reconocimiento y análisis de datos basadas en gamificación. Crea un enfoque personalizado para que cada cliente consiga la mejor implicación del empleado para su organización con un sistema único de recompensas y reconocimiento de intervalo variable y refuerzo positivo. Emplea analíticas para proporcionar pasos prácticos hacia la mejora individual y organizativa con reconocimiento centrado e incentivos en tiempo real. Entrega resultados medibles a cada cliente. Descubre más sobre Snowfly

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CallFinder® es una solución SaaS de supervisión de calidad automatizada que ofrece informes de datos personalizados e información sobre el rendimiento del centro de contacto y los KPI.
CallFinder es un importante proveedor de software SaaS de análisis de voz, puntuación automatizada de llamadas y tecnología de transcripción de voz a texto que ofrece información conversacional, como análisis de sentimientos. La solución de análisis de voz de CallFinder busca palabras y frases clave en las grabaciones de las llamadas para ayudar a abordar los objetivos del negocio y superar los desafíos comunes, como el cumplimiento de guiones y las puntuaciones bajas de CSAT. Esta solución también proporciona analíticas de interacción entre agentes y clientes en cada llamada entrante. Descubre más sobre CallFinder

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Artificial Intelligence Speech analytics software for call centers enabling 100% coverage with automated quality & compliance scoring.
Daisee transforms Customer Experience by utilizing Artificial Intelligence, speech, & text analytics to access deep insight into behavioural and emotional dynamics of your customer base. Daisee transcribes, analyses and automatically scores and ranks 100% of contact centre interactions enabling organisations to focus on the interactions that matter. Daisee's highly accurate insights enable full visibility into your customer service operations and streamline your quality assurance workflows. Descubre más sobre daisee

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MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology and a fantastic 100% UK based team.
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology, a fantastic 100% UK based team, we design and develop your solution based on your business requirements, so as your needs change, so do we. It's the reason MaxContact now handles over 100Million interactions monthly, why 97% of our valued customers choose to stay with us, and why we're growing from strength to strength, alongside our customers. Descubre más sobre MaxContact

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Appen provides high-quality training data to confidently deploy world-class AI.
Appen provides reliable training data to give organizations in technology, automotive, financial services, retail, healthcare, and governments the confidence to deploy world-class AI products. Our expertise includes a global crowd of over 1 million skilled contractors who speak over 235 languages, in over 70,000 locations and 170 countries. Descubre más sobre Appen

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Solución de gestión del desempeño de centros de atención telefónica y analíticas omnicanal para centros de contacto grandes y pequeños.
CallMiner es un destacado proveedor de soluciones de analíticas omnicanal para mejorar el desempeño de los agentes y la información de los clientes. Fundada en 2002, CallMiner fue pionera en el sector de las analíticas de voz. Al contar con años de presencia en el sector y más de 2000 millones de horas de conversaciones extraídas, este software puede ofrecer un valor excepcional a los clientes porque brinda soluciones analíticas de participación muy efectivas, utilizables y escalables. Descubre más sobre Eureka

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Observe.AI is an AI-powered agent enablement platform. Evaluate 100% of voice calls, analyze performance, and tailor agent coaching.
Observe.AI is an AI-powered agent enablement platform for voice customer service. Leveraging the latest speech and natural language processing technologies, Observe.AI enables organizations to quickly analyze 100% of calls. With Observe.AI, support teams improve call quality, monitor compliance, and coach agents into top performers. Descubre más sobre Observe.AI

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MiaRec is a leading provider of enterprise-ready call recording and voice analytics solutions for contact centers and beyond.
MiaRec is a leading provider of award-winning, enterprise-ready call recording and voice analytics solutions for contact centers and beyond. MiaRec helps contact centers and businesses gain complete visibility and powerful insights into their customers with features include call recording, STT Transcription, Keyword Spotting, Agent Evaluation, Call Tagging, PCI Masking and more. MiaRec provides interoperability with leading vendors such as Cisco, Avaya, Microsoft, and more. Descubre más sobre MiaRec

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API de análisis de voz de rápida en centros de llamadas, aplicaciones nativas, robótica, etc. Independiente del dialecto y del idioma
OTO aprovecha la tecnología de voz de vanguardia para comprender los comportamientos clave y las señales acústicas en tiempo real. Nuestro motor ligero DeepToneTM extrae más de 100 mediciones, varias veces por segundo, proporcionando una amplia gama de conocimientos. OTO es independiente del idioma y le brinda parámetros de salida en varios ángulos. Nuestra API permite a las empresas comenzar a analizar el 100% de las conversaciones en un par de horas. Regístrese para una prueba gratuita! Descubre más sobre OTO

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Deepening and enriching customer and employee insights
Call Journey’s mission is to use Interactive AI to deepen and enrich the way that organisations understand their customers and people. VoiceAI captures and analyses each and every interaction to produce nuanced insights in a simple, searchable and actionable format, helping organisations improve their customer experience, business performance, risk management and compliance. Call Journey’s passionate interaction experts have combined the best of Natural Language Processing and Artificial Intel Descubre más sobre VoiceAI

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Solución de Análisis de voz que mejora el desempeño, el control de calidad y la satisfacción del cliente en centros de contacto.
VoiceAnalytics es una solución de análisis de voz que mejora el desempeño, el control de calidad y la satisfacción de clientes en contact centers, en servicios comerciales y de atención al cliente. Nuestra solución de Inteligencia Artificial está constituida por un motor de lenguaje poderoso y aloritmos de machine learning, por lo que es capaz de procesar transcripciones de voz a texto con gran exactitud. También es capaz de reconocer palabras claves, permitiendo detectar contenido específico en el 100% de las llamadas. Descubre más sobre VoiceAnalytics

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El conjunto de API de conversión de voz a texto de Rev.ai permite a las empresas crear potentes aplicaciones de bajada.
Los modelos de voz son entrenados con más de 50 000 horas de contenido de audio transcrito por humanos para producir uno de los motores de ASR (reconocimiento de voz automático, por sus siglas en inglés) impulsados por API más precisos del mercado. Más de 50 000 trabajadores freelance activos han trabajado para entrenar este preciso sistema ASR en inglés durante la última década; por eso, Rev ocupa un lugar destacado en el mundo de las aplicaciones de voz a texto. - Usa solo un proveedor para todas tus necesidades de reconocimiento de voz a texto, ya sea con opciones pregrabadas o en vivo. - Amplía el sistema para reunirte con un público global a través de sus 31 idiomas. - Reduce el tiempo de comercialización. Descubre más sobre Rev.ai

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SoapBox Labs powers best-in-class voice-enabled experiences for kids.
SoapBox Labs builds speech recognition technology for kids. It offers low-code and proprietary speech recognition (ASR) technology that delivers high accuracy for kids ages 2 to 12 of all accents and dialects. The SoapBox voice engine has been built using a privacy-by-design approach to protect kids’ fundamental right to voice data privacy. SoapBox licenses its technology to third-party education and entertainment companies and offers two core solution suites: SoapBox Educate and SoapBox Play Descubre más sobre SoapBox

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Clarabridge te ayuda a comprender y mejorar la experiencia de tus clientes al poner en práctica los comentarios de los clientes.
Clarabridge ayuda a cientos de marcas líderes en el mundo a mejorar la experiencia del cliente poniendo en práctica los comentarios de los clientes. Esta solución ofrece la única escucha omnidireccional, la mejor analítica de clientes de su clase y acciones guiadas en tiempo real para lograr una rápida respuesta de primera línea. Con las tendencias de comentarios de los clientes, la correlación y el análisis de la causa raíz, las mejores y más grandes empresas del mundo utilizan la solución Clarabridge SaaS para impulsar sus programas CEM. Descubre más sobre Clarabridge

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An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions.
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Call center software to help you manage not only your customer service needs but also the quality and compliance metrics you establish
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Tethr integrates with any voice platform and equips your entire enterprise with powerful insights, all from your customer phone calls.
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Speech intelligence software for debt collection and accounts receivables management enterprises.
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Solution to create notes automatically for meetings.
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Real-time compliance monitoring, conduct & fraud risk by analyzing customer & employee communication channels.
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Speech analytics solution to help businesses extract valuable insights from phone calls.
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Alvaria Engagement Analytics surfaces valuable insights into quality, operational efficiency and customer sat across all channels.
Alvaria Engagement Analytics is a powerful speech and text analytics engine designed for quality analysts, business analysts and other advanced users to surface valuable insights into quality, operational efficiency and customer sat across all customer communication channels. Descubre más sobre Alvaria Engagement Analytics

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Capturi helps teams identify valuable insights using speech analytics to e.g. increase sales numbers or NPS scores and much more.
Capturis customized solution helps you reach your full potential! Using speech analytics and machine learning, Capturi analyzes your customer facing call recordings and transforms them into insights on how to achieve higher NPS, increase sales numbers, reduce the number of non-valuable customer calls and save valuable time on documentation and quality assurance. Descubre más sobre Capturi

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Speech analytics platform for monitoring customer interactions to improve conversion rates, revenue, and buying experiences.
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Contexta360 is an online platform that uses AI and speech recognition to analyze telephone communications.
Contexta360 software works by using advanced speech analytics. It allows for the analysis of a large number of telephone conversations. It also automatically determines the reasons why customers made contact. The conversations can be from live or automatic answering systems. Automated workflows can be created using gained insights, and the user experience can be improved. Customer interaction analysis is based on natural language processing and AI. Descubre más sobre Contexta360

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The latest and only behaviourally-informed designed Speech Analytics platform on the market.
The latest and only behaviourally-informed designed Speech Analytics platform on the market, engineered to help you understand what each customer says and feels, right now. Traditional speech tools are complex, designed by analysts for analysts, requiring a technical skillset to get the most from their platforms. Fonetik puts the power into your hands through an intuitive point-and-click interface designed by behavioural scientists. Descubre más sobre Fonetik

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Analyse the words, emotion and sentiment behind every call to gain a true understanding of your customers’ experience.
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aingine is a platform, which offers access to countless AI providers supplemented by features for audio, video and text.
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Customer engagement solution that helps businesses connect with clients via messages, share multimedia, automate payments, and more.
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Recordsure is a speech and document analysis software.
Recordsure is a speech and document analysis software solution to ease the process of gaining insights from customer conversations and documents.

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DeepTranscript is an automatic speech recognition technology for companies dedicated to voice data uses.
DeepTranscript is an automatic speech recognition technology for companies dedicated to voice data uses. Designed as the perfect technology provider for professionals who want to transcribe large volumes by offering a high accuracy and low prices. Let's collect all data available in conversations, talks, interview with a plug and play API with an immediate go to market and relevant features on top of accurate transcription : emotion analysis, recurring reasons for satisfaction... Descubre más sobre DeepTranscript

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AI-powered machine learning solution for extracting actionable insights from customer chats and calls.
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Speech analytics solution that helps businesses analyze customer experiences and inbound/outbound agent calls.
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