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Opiniones de Cisco Jabber

Sobre Cisco Jabber

Herramienta de conferencias web que ayuda a las empresas con mensajería instantánea, llamadas de voz y video, mensajería de voz, uso compartido de escritorio y conferencias.

Descubre más sobre Cisco Jabber

Puntos a favor:

As someone who often works out and about in the community this software is incredibly convenient and helpful.

Contras:

Losing ground due to lack of strong features provided by other vendors.

Valoraciones de Cisco Jabber

Evaluación media

Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,2
Funcionalidades
4,1
Relación calidad-precio
4,1

Probabilidad de recomendación

7,9/ 10

Cisco Jabber tiene una valoración global de 4,3 estrellas sobre 5 según las 1 330 opiniones de usuarios de Capterra.

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Filtrar opiniones (1 330)

Chris
Chris
Assistant Director of Housing and Residence Life for Marketing and Communications and Technology
Usuario de Linkedin verificado
Educación superior, 1 001-5 000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Taking my office phone on the go!

4,0 hace 3 años
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Christian
Vendedor en Perú
Usuario de Linkedin verificado
Servicios para el consumidor, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Facil video y audio

4,0 el año pasado

Comentarios: Es seguro y privado y muy profesionalizado rapido y efectivo son atentos en los mensajes y les gustan que el cliente este satisfecho

Puntos a favor:

Me ha gustado su forma de aplicar su tratamiento personalizado su seguridad y privacidad

Contras:

Lo que no me ha gustado es su forma de promocionarse y porque no es tan difundida

Vielka
Vielka
Estudiante en República Dominicana
Usuario de Linkedin verificado
Desarrollo de programas, 1 001-5 000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Es una gran competencia, pero puede mejorar

5,0 el año pasado

Comentarios: En lo general es bastante buena, la recomiendo.

Puntos a favor:

Me encanta que no haya la necesidad de tener un teléfono ya que puedes llamar desde la computadora y conectar todo (teléfono, tablet, etc.) Puedo presentar pantalla y proceder con mi trabajo sin problemas.

Contras:

Que se tiende a frizzar bastante o que aveces se escucha la llamada y no aparece la notificación.

Fernando
Administrador Sistemas en España
Tecnología y servicios de la información, 10 000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Es un producto mejorable

3,0 hace 2 años

Comentarios: En general no es muy buena, salvo en el chat, envío de ficheros y captura de pantalla

Puntos a favor:

Que no consume muchos recursos y para el chat da buen resultado

Contras:

Compartir pantalla y videoconferencia. Tampoco te permite responder a las preguntas y adjuntar las respuestas como en el whatsapp

Jhon
QA Analyst en Colombia
Bienes de consumo, 501-1 000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Una buena herramienta para reuniones virtuales.

4,0 hace 2 años

Puntos a favor:

facil de usar y con una interfaz agradable.

Contras:

Algunas herramientas de videoconferencia no funcionan bien.

Raquel
Asistente Comercial en Argentina
Banca, 1 001-5 000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Comunícate con tus clientes desde dónde quieras!!

4,0 hace 2 años

Comentarios: En época de pandemia me resultó muy práctico poder atender a mis clientes y asistirlos desde mi celular notebook sin gastar mi saldo. La comunicacion es limpia como cuando me comunico desde mi trabajo. Es bueno contar con este sistema porque también da la posibilidad de comprar licencias para grabar las comunicaciones

Puntos a favor:

Es súper práctico poder llamar a mis clientes desde mi casa, o la calle sin gastar mi saldo porque uso las línea de mi trabajo.

Contras:

Hay que tener asignado un interno y si usas líneas rotativas o conmutador a veces se complica la configuración

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Telecomunicaciones, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Quedo algo viejo pero Jabber es una buena opcion

3,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Su facilidad para hacer llamadas y chatear con colegas

Contras:

Quedo algo viejo en comparacion con la competencia

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Colaboración Jabber

4,0 hace 3 años

Comentarios: En términos generales tengo una grata experiencia haciendo uso de esta tecnología, se me hizo bastante estable y con buenas prestaciones.

Puntos a favor:

Ocupabamos Jabber con la integración de la telefonía IP, la comunicación era muy buena, la experiencia de llamada era excelente.

Contras:

No es una solución de Comunicación unificada que sea económica.

Beatriz
Credit Risk Anslyst en España
Automoción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

cisco jabber

5,0 hace 2 años

Comentarios: Nos ayuda hacer reportes y que los empleados de atención al cliente pueden atender las llamadas correctamente

Puntos a favor:

La facilidad a la hora de aprender a usarlo y porque muestra datos relevantes sobre las llamadas

Contras:

Suelen haber algunas incidencias mensuales

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Comercio minorista, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Jabber

5,0 hace 4 años

Comentarios: La usaba en la comunicación diaria en otra empresa en la que colaboré

Puntos a favor:

La usé poco, pero lo que me gustaba es la cantidad de funcionalidades que tenía que permitían trabajar eficientemente el día a día

Contras:

Es muy poco popular en el mercado de las aplicaciones de este tipo y me costo un poco entenderla pero al hacerlo todo estuvo excelente

Maria Fernanda
Analista en México
Software informático, 1 001-5 000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Excelente software

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Me ha gustado la manera en la que se puede aprender en los módulos referente a las actividades que puedes desempeñar

Contras:

No he tenido un problema con la plataforma sin embargo a veces el tiempo que te pone para hacer algunas actividades

Victoria
Victoria
Corporate Communications Coordinator en Argentina
Usuario de Linkedin verificado
Edición, 10 000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

No distance can stop web conferencing and team messaging

5,0 hace 11 meses

Comentarios: Well designed and aimed at bringing the change. I have experienced the best.

Puntos a favor:

This tool has really cultivated for a collaborative environment. It's presence is felt across all the departments through the unifying web conferences we hold every week. Everyone is appreciated and given the opportunity to air their ideas on such meetings. When mass messaging is needed, this software serves as the best platform for that. It is a holistic software with great vision to bring the change.

Contras:

With the instant team messaging both voice and video calls, I feel that this software serves it's purpose to satisfaction.

John
ICT Director en EE. UU.
Práctica médica, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

The Suitable Approach for Meeting Management

5,0 hace 9 meses

Puntos a favor:

Cisco Jabber makes every meeting manageable, and there are friendly screen sharing ensures.

Contras:

Cisco Jabber is diverse and it creates suitable innovation for companies.

Athina
Product Development Manager en Luxemburgo
Bienes de consumo, 10 000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Would never recommend

2,0 el año pasado

Comentarios: My overall experience with Cisco Jabber can be described as frustrating. The platform has the potential to but it does not live up to expectations. The platform's interface is clunky and non-intuitive, making it challenging to navigate through its various features. Messaging and real-time notifications frequently suffer from delays and failures, and collaboration tools, such as screen sharing and file sharing get too many glitches. File sharing is slow and and most important of all, video conferencing suffers from really poor video quality, dropping calls, and audio-video synch issues.

Puntos a favor:

It can have potential. In theory it offers a comprehensive suite of communication and collaboration tools that can be valuable for businesses seeking to streamline their operations and enhance remote work capabilities. Customer service is not too bad either.

Contras:

It just feels old. It suffers from plenty of issues, from unreliable messaging & notifications to a simply bad user interface. Too many glitches/crashes for a tool that should be making your work-life balance better.

Darren
Systems Administrator en EE. UU.
Fabricación de productos eléctricos/electrónicos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Cisco Jabber Solution

4,0 hace 6 meses

Comentarios: Cisco Jabber was very useful to all of our employees

Puntos a favor:

The options to talk to other employees via the app

Contras:

we had to have the cisco servers for it to work

Debra
Debra
Director en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Educación superior, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Jabbing with Jabber

4,0 el año pasado

Comentarios: Overall Jabber has been a great add-on to keep up with business while away from my desk. Definitely worth a test run to anyone who doesn't want to sit and wait for calls, etc...

Puntos a favor:

Jabber is useful when out of the office, whether on or off-site. Works about 90% of the time when off-site.

Contras:

Sometimes inconsistent, even when on-site with local wifi but could be an internal issue - yet to be resolved.

Chad
Production Partner en EE. UU.
Propiedad inmobiliaria, 1 001-5 000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Cisco Jabber Review

4,0 hace 7 meses

Puntos a favor:

Integration across the company with internal messaging.

Contras:

It lags sometimes which makes things difficult with speed and productivity.

Virginia
Security Specialist en Italia
Tecnología y servicios de la información, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Very simple and basic, focus on chat collaboration

3,0 hace 9 meses

Puntos a favor:

Cisco Jabber is very easy to use and intuitive, very simple so you can immediately chat and see the status of other users.

Contras:

It is very basic, both in layout and in usage. There is no the opportunity of inserting images in the chat (e.g. print screen) or smiles or whatever. Also, I don't like that much the fact that you cannot see the previous chat maybe in other days since the data and the message are not saved.

Teresa
QA Anaylst en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Jabber is a good instant messenger software

4,0 hace 10 meses

Puntos a favor:

I like the ability to have video chats while sharing my screen to talk through potential issues with an app.

Contras:

The only thing I found that I didn't like about Jabber is the emojis being cartoonish. I would prefer them to be a little more professional.

Jared
Jared
Marketing Specialist en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Maquinaria, 10 000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

The comprehensive unified communication solution to keep my team connected and collaborative.

5,0 hace 2 años

Comentarios: Communication between team members is more fluid and efficient, which has resulted in greater productivity and collaboration in our projects. Integration with third party applications such as Microsoft Outlook and Google Calendars has further enhanced our planning and time management capabilities. Additionally, the ability to make high-quality voice and video calls has reduced the need for face-to-face meetings, saving time and resources. Overall, Cisco Jabber has been a valuable addition to our workflow and has significantly improved the way we communicate and collaborate in our organization.

Puntos a favor:

Since I started using Cisco Jabber at work, I have experienced a noticeable improvement in communication and collaboration with my colleagues. I love how the app integrates instant messaging, voice and video calls, and file sharing into one platform. The presence feature allows me to easily see the availability of my teammates, facilitating fast and efficient communication. Plus, Cisco Jabber's compatibility with a wide range of devices and operating systems allows me to stay connected and collaborate no matter where I am.

Contras:

Although Cisco Jabber offers a wide range of features, it also has some limitations. I have occasionally experienced stability and performance issues, especially during video conferences. Also, the user interface could be more intuitive, as it is sometimes difficult to find certain features or settings. Finally, to take full advantage of the capabilities of Cisco Jabber, it is necessary to have an adequate Cisco infrastructure, which can be expensive.

Petrica
Technical Support Specialist en Italia
Telecomunicaciones, 1 001-5 000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

useful collaboration tool

5,0 hace 11 meses

Puntos a favor:

with Jabber I can see in real time the availability of colleagues

Contras:

it is managed an on-premise tool, it is not managed in cloud

Reynaldo
Network Specialist en EE. UU.
Automoción, 5 001-10 000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Good to use Cisco Jabber for Meetings, internal chat and conferences.

4,0 hace 2 años

Comentarios: reduced time between users to ask for some information and have meetings from each desk.

Puntos a favor:

Is easy to use, users didn't have a lot of training to learn how to use it, they find some features by themselves. Also we have it synchronized with Webex for external meetings.

Contras:

The implementation it was complicated, they help us a lot with the server installation and synchronization with phones, but after that, we saw there are many features, a little confuse.

Ravikumar
Ravikumar
IT Head en India
Usuario de Linkedin verificado
Servicios para el consumidor, 10 000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Jabber Review

5,0 hace 2 años

Comentarios: Very Good and simple to use.

Puntos a favor:

I like the video streaming quality and audio quality. Really very good

Contras:

I think cost is the factor and ofcouse if you have a better negotiation then it can be sorted

lyka angelic
customer service representative en EE. UU.
Servicios para el consumidor, 501-1 000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Cisco Jabber is easy to use

5,0 el año pasado

Comentarios: my over all experience using cisco jabber since my company using it everyday for meetings cisco is the best no lags especially on the audio clear and loud

Puntos a favor:

What I like the most using cisco is more easy to used than the other application that I used even if you are not tech savvy you will easily manage how to used it

Contras:

well for me if they will add more filter it will be lovely plus adding different sounds notification will be better

Eddie
Peer Support Specialist en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 1 001-5 000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Cisco Jabber

5,0 el año pasado

Comentarios: It’s affordable, reliable, it helps save money over regular phone calls.

Puntos a favor:

It works really well like an office phone over VPN, it saves money opposed to regular phone bills & one can call anywhere.

Contras:

Depending on your internet provider, you can experience disconnections.

Amanda
owner en EE. UU.
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

great features and accessibility

4,0 hace 2 años

Comentarios: My overall experience with Cisco Jabber has been pretty good. I dont use all the options available so my opinion is only based on one aspect

Puntos a favor:

I love the sound quality and array of features available. Really is a one stop for all your communication needs

Contras:

I found it a little difficult to set up.