Auto Repair Bill

Auto Repair Bill

Por Auto Repair Bill

¿Quién usa Auto Repair Bill?

Auto Repair Bill se dirige a trabajadores autónomos y pequeños talleres mecánicos que buscan un software de facturación y reservas fácil de usar. También es adecuado para aquellos que desean aceptar pagos con tarjeta de sus clientes.

¿Qué es Auto Repair Bill?

Software de facturación, reserva y presupuestos para mecánicos y talleres de reparación de automóviles con seguimiento de tiempo y órdenes de trabajo. Recibe pagos con tarjeta de clientes, incluye enlaces en las facturas y permite a los clientes pagar y reservar la próxima cita. Incluye lista inteligente de piezas con fuentes masivas: la base de datos crece a medida que más personas introducen piezas. Gestión de órdenes de trabajo y tiempo con la aplicación gratuita para Android.

Información sobre Auto Repair Bill

Auto Repair Bill

http://www.autorepairbill.com

Fundada en 2013

Resumen de precios de Auto Repair Bill

Auto Repair Bill no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Auto Repair Bill está disponible a partir de USD 7,99/mes.

Precio inicial

USD 7,99/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de Android

Formación

No se ofrece

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Auto Repair Bill

Programas de reparación de vehículos
Búsqueda por número de bastidor (VIN)
CRM
Facturación
Gestión de inventarios
Gestión de pedidos de trabajo
Presupuestos y estimaciones
Programación del mantenimiento
Seguimiento del historial de servicios
Tarifas de trabajo

Reseñas de Auto Repair Bill

Mostrando 5 de 34 reseñas

En general
4,3/5
Facilidad de uso
4,7/5
Atención al cliente
4,3/5
Funcionalidades
3,7/5
Relación calidad-precio
4,1/5
Howard G.
Mechanic
Automoción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/7/2016

"good software for auto repair shop"

Comentarios: this is good software for your shop if you need something for invoicing and bookings. it has service history and some vehicle info, but not as complete here as other softwares, but at the price that's acceptable to me. there is a cool auto-service creator using vin and mileage, we really like that.

Puntos a favor: QUIK Service feature is super
Converting estimates and repair orders to invoices with one click is so time saving
Good value for money

Contras: Can't sync with outlook calendar

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/7/2016
Pascal E.
Boss
Automoción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/3/2017

"generally well rounded auto shop software"

Comentarios: we like this in our shop, there are 6 of us here and we can all use the app at the same time, on our mobiles for clocking in and out, and we can work on our individual jobs and our rep looks after the invoices and bookings, keeping us up to date in the shop or on call outs. they just added a feature to digitally sign off a REpair Order with the mobile app, save printing and paper costs and we can still keep the signed ROs on the cloud app, this is actually very cool the way it's done!

Puntos a favor: new mobile app features to upload RO photos and sign off
fast data entry ,converting RO to invoice with one click
email reminders to clients
good bookings system

Contras: some occasionnal bugs but customer support are great to help out

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/3/2017
Tras B.
Owner
Automoción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    4/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/3/2020

"Auto Repair Bill has and overall good infrastructure yet too many glitches that are never fixed"

Comentarios: The software worked well in the early stages of our business however we quickly got tired of all the bugs and outgrew it as our business expanded and we needed a more professional shop management software

Puntos a favor: I used Auto Repair Bill because it was affordable and relatively easy to use. I liked that it linked PayPal for letting clients send payments. Overall the format is good. I like that it sent payment reminders.

Contras: That it was too hard to download your client database, that they said they integrated with Quickbooks, but it never worked and when you reported a problem with the software, they just emailed you back saying "We're working on it", but nothing ever got fixed. Many glitches and bugs.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/3/2020
Pablo M.
Owner
Automoción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/7/2017

"We enjoy using the Auto Repair Bill Software, easy to Navigate."

Comentarios: I do not have a limit on the many invoices I create daily. I can store customers information and have a detail history of the work done on our customers vehicles. I can email a customer their receipt.

Puntos a favor: It is very simple to use when navigating through the software. The invoices are simple for me as a mechanic and for my customers. The software is extremely affordable

Contras: When there is an update it takes them a few tries to iron out the kinks. I would like to personalize my own invoices wotouh having to email the administrator of the software.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/7/2017
Eddie Z.
Owner
Automoción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/8/2016

"Good value, good support, sometimes bugs in system"

Comentarios: We like this, it is easy to use, has some neat unique features for saving time. It's different to other software, and there are new functions added all the time.

Puntos a favor: We asked for a change in how mileage was recorded and it was done the next day

Contras: Some bugs should not be there when the upgrades are made, but they do correct any issues quickly after, testing should be more solid, but is worth for new features

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/8/2016