¿Quién usa Accelo?

Cualquier organización de servicios profesionales que atiende a clientes. La plataforma está diseñada para agilizar todos los procesos de atención al cliente en un solo lugar, administrando tanto el personal como el trabajo.

¿Qué es Accelo?

Accelo Sales es la forma más fácil de mantener tu comunicación relacionada con el cliente en un solo lugar. Unifica a tu equipo al rastrear y compartir automáticamente los correos electrónicos, archivos adjuntos, citas, notas y campos personalizados de los clientes sin cambiar la forma en que normalmente usas el correo electrónico. Esta plataforma de tecnología inteligente te permite experimentar una visión completa del cliente desde cualquier lugar y en cualquier dispositivo.

Información sobre Accelo

Accelo

https://www.accelo.com/

Fundada en 2011

Resumen de precios de Accelo

Accelo dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Accelo está disponible a partir de USD 39,00/mes.

Precio inicial

USD 39,00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Accelo

Herramientas de administración de leads
Búsqueda de clientes potenciales
Captura de clientes potenciales
Distribución de clientes potenciales
Evaluación de clientes potenciales
Generación de clientes potenciales
Gestión de campañas
Gestión del pipeline
Segmentación de clientes potenciales
Seguimiento de fuentes
Seguimiento de interacciones
Acceso móvil
Creación de informes/análisis
Crear subtareas
Gestión de tareas recurrentes
Herramientas de colaboración
Ludificación
Seguimiento de porcentaje de progresión
Seguimiento del tiempo
Vista como lista de tareas
Vista como tabla de tareas
Vista de Gantt/cronología
Vista de hoja de cálculo
Facturación
Gestión de reembolsos
Seguimiento de actividades
Seguimiento de gastos
Seguimiento del proyecto
Seguimiento del tiempo
Seguimiento del tiempo por cliente
Seguimiento del tiempo por proyecto
Diagramas de Gantt
Herramientas de colaboración
Priorización
Seguimiento costes hasta finalización
Seguimiento de estado
Seguimiento de hitos
Seguimiento de porcentaje de progresión
Seguimiento horas/gastos
Tablero kanban
Acceso remoto
Asistencia remota
Chat de vídeo
Chat en vivo
Colaboración
Conferencias web
Firma electrónica
Gestión de reuniones
Gestión de tareas
Seguimiento de huso horario
Softphone
Supervisión de la actividad de los empleados
CRM
Facturación
Generación de propuestas
Gestión de carteras
Gestión de documentos
Gestión de presupuestos
Gestión de proyectos
Gestión de recursos
Herramientas de colaboración
Portal de clientes
Seguimiento horas/gastos
Base de datos de contactos
Calculadora de impuestos
Facturación de gastos imprevistos
Facturación de proyectos
Facturación en línea
Facturación por horas
Facturación recurrente y suscripciones
Facturas personalizables
Gestión de demandas de pago
Pagos en línea
Pagos móviles
Portal de facturación
Procesamiento de pagos
Varias divisas
Acceso móvil
Almacenamiento de documentos
Evaluación de clientes potenciales
Gestión de tareas
Gestión del territorio
Integración de automatización de marketing
Integración de chat interno
Integración de redes sociales
Marketing por correo electrónico
Presupuestos y ofertas
Segmentación
Sistema de calendarios o recordatorios
Análisis de atención al cliente
Búsqueda
Catalogación y categorización
Chat en vivo
Control de respuestas por correo electrónico
Gestión del conocimiento
Métricas de rendimiento
Portal de autoservicio
Seguimiento de asistencia al cliente
Gestión de contratos
Gestión de proyectos
Gestión del pipeline de ventas
Presupuestos y ofertas
Previsión
Programación
Seguimiento de clientes
Almacenamiento de documentos
Chat en vivo
Escaneado de tarjetas de visita y de identificación
Evaluación de clientes potenciales
Gestión de tareas
Gestión del territorio
Integración de automatización de marketing
Integración de redes sociales
Presupuestos y ofertas
Previsión
Segmentación
Sistema de calendarios o recordatorios
Diagramas de Gantt
Gestión de carteras
Gestión de ideas
Gestión de presupuestos
Gestión de recursos
Herramientas de colaboración
Metodologías ágiles
Modelos personalizables
Métodos tradicionales
Portal de clientes
Seguimiento costes hasta finalización
Seguimiento de hitos
Seguimiento horas/gastos
Tablero kanban
CRM
Compras
Facturación
Gestión de empleados
Gestión de inventarios
Gestión de la formación
Gestión de marketing
Gestión de pedidos
Gestión de proveedores
Gestión de proyectos
Gestión financiera
Métricas de rendimiento
Programación
Seguimiento horas/gastos
Acceso remoto
Asistencia técnica
CRM
Chat en vivo
Copia de seguridad y recuperación
Facturación
Gestión de parches
Gestión de problemas
Gestión de proyectos
Panel de comunicaciones
Programación
Arrastrar y soltar
Búsqueda/filtro
Gestión de capacidades
Informe de uso
Planificación y asignación de recursos
Previsión
Programación de recursos
Seguimiento de competencias
Seguimiento de creación de informes y proyectos
Colaboración
Gestión de campañas
Gestión de documentos
Gestión de proyectos
Gestión de tareas
Seguimiento del tiempo
Uso compartido de archivos

Reseñas de Accelo

Mostrando 5 de 134 reseñas

En general
4,4/5
Facilidad de uso
4,1/5
Atención al cliente
4,4/5
Funcionalidades
4,4/5
Relación calidad-precio
4,3/5
Meredith C.
COO
Servicios financieros, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/11/2019

"The Best CRM!"

Comentarios: We've centralized several different services into a single place with Accelo streamlining our work and eliminating loss of data.

Puntos a favor: Ease of use, completely customizable, thoughtful and useful features!

Contras: I wish I would have found it so much earlier than I did!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/11/2019
Christine S.
Finance Manager/IT manager
Arquitectura y planificación, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/5/2019

"Product Analyzer"

Comentarios: I enjoyed working with both the Tech and Sales reps. The tech rep was awesome in answering any questions I had at any one time. We did several webinars where the tech and I worked through questions/issues I was having. They have great learning videos, and although I wasn't a part of it, they had a good setup and training program for the end user I was recommending them to. Not once was I told that I was asking too much and would need to purchase before getting answers.

Puntos a favor: I loved the analytics of this product. I was demoing several products for a client that was looking for a PM software that handled a lot of their issues. This software fit the bill. They let me demo it for over 2 months, as I also had a full time job at the time that interfered with my daily testing/playing time with it.

Contras: I pick up new software fairly easy. I did have a major learning curve with this software. But once I got over that it was smooth sailing from there on out.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/5/2019
Daniel D.
  • Valoración global
    2/5
  • Facilidad de uso
    1/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/10/2016

"Run away! Terrible quality updates and the worst customer service. False advertising of integrations"

Comentarios: The first reason we chose AffinityLive, now Accelo due to what was a great set of tutorials and video demos.
We requested a live demo as they offer on their site however we we're keen to do a live demo and paid for a single subscription for a month so we could start trialling it until our request for a demo was requested. The front line tech I spoke to said I was ineligable for a demo as I had already purchased the product. The training videos are ancient or totally missing large parts of the product as they update so much so frequently its almost a new product every few weeks....
We we're flat out refused any demo despite it being advertised on their site.
The actual product was nothing like the demo video so a live demo really would have helped us get off to a flying start.
The second reason we committed to an early purchase in good faith that a live demo would be provided, was because it advertised integrations with Kaseya and Maxfocus that I was later told by both those businesses and staff at Accelo no longer worked. They are still advertised on the page despite my multiple complaints about the false advertising (Maxfocus has been Logic now for 6 months and they still advertise the integration on their homepage).
Our account manager spoke to us three times in 14 months. Once when we had complaints about the lack of a demo which he also refused and then again to help us cancel our subscription, then one more time when they took a payment a month after we had cancelled our subscription and requested a refund.... Staff have no idea about their own product as it changes so drastically so often. A huge billing overhaul left us unable to invoice for three weeks! This was the final straw for us. We organised an export of most of our data (about 10 different exports required) but had missed the time on projects, we requested a copy of this data but they had deleted it all just three weeks later and were unable/unwilling to provide any policy document on data retention. The CEO is the rudest person I've ever spoken to. All sorts of threats about the first amendment despite me being Australian, them having an Australian office and being bound by Australian consumer law. The product is useless out of the box unless you purchase every premium and module they have. We were paying around $450AU each month for 2 techs! We're now using Atera at $89 per tech with integrated RMM with unlimited endpoints! Staff are amazing! couldnt be happier!

Respuesta de proveedores

por Accelo el 29/8/2019

Daniel was obviously quite upset when he wrote this review. Unfortunately, it didn't represent reality at the time or since.

Daniel's claim re: continuing to charge him and take payment after cancellation is mistaken, which he subsequently admitted:
"My apologies, we're using Xero and it had lined up a debit with Accelo instead of the correct payment."

Daniel's claim re: the CEO issuing threats is also mistaken. The only one making threats in the interaction between Daniel and Accelo was Daniel - he threatened to take legal action by specific deadlines if we didn't change our website: "Please remove the false advertising within 2 weeks.. or I will lodge my original claim with fair trading". We politely declined to modify our speech to fit with his (incorrect) opinions and reminded him that as a US company we have rights to free speech.

While it is a shame that Accelo wasn't able to help Daniel's business, this review is not fair or accurate by the reviewers private admissions.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/10/2016
Anna G.
Senior Application Analyst
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/4/2020

"The most cost-effective tool for managing large scale projects."

Comentarios: Accelo is a service that has allowed me to achieve very important objectives for our organization, its integration to CRM system is excellent for us to manage different projects, its agility and productivity is what has allowed us to obtain very favorable results in the last years. It offers a very customizable system to use effectively in the problems that users require to solve, I have several years using this software and it has given me an extraordinary experience, it is available at a very accessible price for everyone, it really is an excellent software and I recommend it very much.

Puntos a favor: I love working with Accelo because it is a very accessible service for my company, its high performance allows us to manage projects with high performance and my team loves it because of how convenient it is, the tool is available to access from Windows and Android. One factor that makes this software ideal for anyone even without technical knowledge is that it has excellent training available for inexperienced people, its high customization and its wide interface make an excellent experience that motivates people to want to work with this software every day at all times.

Contras: The software has constant updates which is an advantage and disadvantage at the same time to work, the main advantage is that it keeps all your system updated to the most innovative technology and the disadvantage is that for people to adapt to the software makes this very challenging because of the constant changes that are seen.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/4/2020
Susie S.
President & CEO
Contabilidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/2/2020

"Game Changer for our Professional Services Company"

Comentarios: The implementation support was excellent. They really worked with us to configure Accelo to meet our business needs. The tool meets 90-95% of our needs, and they continue to improve upon it. Their support team is one of the best we have seen (we have used many products over the years).

Puntos a favor: Accelo provides a CRM, sales funnel, statements of work (quoting), active work (projects and ongoing), time tracking and invoicing -- all in one fully integrated platform. The tool is quite user-friendly if set up properly for your business.

Contras: The integration with QuickBooks Online needs some additional features.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/2/2020