Teamwork Desk

¿Quién usa Teamwork Desk?

Clientes que requieren software de asistencia para desarrollar mejores relaciones.

¿Qué es Teamwork Desk?

Teamwork Desk es un software rico en funciones que te brinda todas las ventajas para gestionar las comunicaciones entrantes y cada caso de atención al cliente, desde el momento en que llega hasta el momento en que se soluciona, todo permaneciendo invisible para los clientes. Desk es un centro de asistencia integral para la comunicación entrante y ayuda para la creación de documentos, para que puedas brindar ayuda a tus clientes en horario ininterrumpido. Mide lo importante en cuestión de satisfacción del cliente, productividad del equipo y canales de tráfico. Integración perfecta con los proyectos de Teamwork y las herramientas que ya conoces y utilizas.

Información sobre Teamwork Desk

Teamwork.com

https://www.teamwork.com/

Fundada en 2007

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Vídeo de Teamwork Desk
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Compara Teamwork Desk con productos similares

Precio inicial

USD 7,00/mes
USD 15,00/mes
USD 14,00/mes
USD 19,00/mes

Versión gratuita

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Prueba gratis

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Funciones de Teamwork Desk

Filtrar por caso de uso
  • API
  • Alertas y alzada
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento de documentos
  • Base de datos de clientes
  • CRM
  • Campos personalizables
  • Chat en tiempo real
  • Chat en vivo
  • Chat y mensajería
  • Comunicación multicanal
  • Configuración de flujos de trabajo
  • Control/Acceso remoto
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Encuestas y comentarios
  • Enrutamiento automatizado
  • Formularios personalizables
  • Gestión de SLA (Service Level Agreement)
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de la asistencia técnica
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de recursos informáticos
  • Gestión de tickets
  • Gestión de tickets de soporte
  • Historial de cliente
  • Importación y exportación de datos
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración de redes sociales
  • Macros y modelos de respuestas
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Plantillas de correo electrónico
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Priorización
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de tickets de soporte
  • Supervisión
  • Supervisión de redes

Teamwork Desk: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
  • Base de conocimientos
  • Asistencia telefónica
  • Aistencia 24/7
  • Chat

Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Linux (desktop)
  • Android (móvil)
  • iPhone (móvil)
  • iPad (móvil)

Formación

  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación
  • Vídeos

Alternativas a Teamwork Desk

Más alternativas a Teamwork Desk

Reseñas de Teamwork Desk

Todas las opiniones

Calificación general

4,4/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,3
Atención al cliente 4,5
Funcionalidades 4,2
Relación calidad-precio 4,5

Evaluar software

Comparte tus experiencias con otros compradores de software.

¡Escribe una reseña!
Lisa M.
Operations Manager
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/10/2020

"Necessary when using Teamwork Projects"

Comentarios: The transition to using this tool for our team was seamless. We needed a way to centralize all client communication out of our inboxes so our entire team could see, in a way that was easy for our clients.

Puntos a favor: We love the ability to link tickets with tasks, and create new tasks when new incoming tickets. We also love that you can see when someone else views a ticket, and that the system shows you if someone is already working on a response to a ticket.

Contras: Not a con so much as a lack of a feature: we wish our team could work on the same draft email together at the same time, similar to Google Docs.

Respuesta de proveedores

por Teamwork.com el 29/1/2021

Hi Lisa,

Thanks for an amazing review of Teamwork. A 10/10 score is a big win for us!

We appreciate your feedback on the draft emails and I will forward this request to the team.

Have a great day,
Karen at Teamwork

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/10/2020
Debbie M.
Digital Marketing Manager
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/10/2020

"Great tie-in to Teamwork Project Management"

Comentarios: Overall it's been effective and easy to use.

Puntos a favor: The ease of assignment to team members and the ability to create tasks in Teamwork (Project Management) directly from the ticket (email) are my top two features. Spam control is ok but could use some work - emails that are obviously spam make it into the mailbox but mostly can be control with the whitelist/blacklist control setting. The ability to add notes and notify a team member is also great and can be done without assigning the ticket to someone.

Contras: Does not always bring in forwarded messages from clients. I've had to have them forward to my Gmail account in order to get it. It would also be nice to be able to add all team members up to a certain number with our package instead of paying per person.

Respuesta de proveedores

por Teamwork.com el 29/1/2021

Hi Debbie,

Thanks for your review of Teamwork Desk! We really appreciate the positive feedback.

Please don't hesitate to contact us on [email protected] if you require assistance with this messaging issue

Many thanks
Karen at Teamwork

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/10/2020
Sarah D.
Project Manager
Internet, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/3/2017

"Its pretty good..... but needs more features!"

Comentarios: * Could use a more customizable Gantt chart options (not show weekends, calculate hours of a project by working hours in a day) * There is a security flaw on the mobile app that allows my client to see internal private messages not intended for him to see, from his notification bar on his iPhone. TW claims this is not possible, but it keeps happening. * Would like to be able to embed text into a new task to encourage people who open a new task to fill out all the required fields. This was any time they create the new task its there. * The tagging system should be project specific.

Puntos a favor: its relatively easy to use

Contras: Mobile app is slow and hard to navigate

Respuesta de proveedores

por Teamwork.com el 21/4/2017

Hi Sarah,
Thanks so much for the great review. It looks like you're talking about Teamwork Projects instead of Teamwork Desk but that's ok :). We really appreciate you taking the time to give us your feedback. We're delighted to hear that you've had a positive experience with the product.

I've passed on your feedback to the team for their consideration.

Can you double check the permissions on your external clients and ensure they do not have access to messages or projects which you don't want them to see. You can do this from the People section in your menu tab. If your still seeing problems can you send us an example to [email protected] and we'll look into it right away.

Tags are customizable so that they will benefit all of our users. You can use priorities for more specific needs. Hope this helps. If you have more suggestions on how we can improve this, we'd love to hear it just shoot us a message to [email protected]

Best regards,
Therese

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/3/2017
Lester D.
Web Developer
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/10/2020

"A clean and easy to use system that is easy to climb into and very quickly get cozy"

Comentarios: It has been a real pleasure to use this platform to ticket management. It has really helped us to stay on top of things and handle tickets effectively as a team.

Puntos a favor: It is very simple to get used to. The interface is clean and simple and it is not layered with too many dashboards that would make it intimidating to use.

Contras: Variables can only be inserted from canned responses. It would be nice if we could add variables into our tickets as we type them, perhaps with a keyboard shortcut.

Respuesta de proveedores

por Teamwork.com el 1/2/2021

Hi Lester,

We really appreciate your feedback! Our design team will be delighted that you are enjoying Teamwork's interface.

I've submitted your feature request to the product team - they like a challenge!

Have a nice day,
Karen at Teamwork

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/10/2020
Charles R.
Software development / Operations
Seguridad informática y de redes, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/10/2020

"Teamwork at SSI"

Comentarios: Ticket Management and Project Management -- SSI uses the Project Management every day we switched from BaseCamp which had very good Project Management we have found Teamwork to equal or surpass Basecamp in this aspect -- but switched for the Ticket Management -- We previously had NO Ticket Management -- As a growing Company with 200+ Customers we had to Automate Ticket management to provide the level of support required by Customers

Puntos a favor: SSI uses the Project Management every day -- but switched for the Ticket Management -- We previously had NO Ticket Management -- As a growing Company with 200+ Customers we had to Automate Ticket management to provide the level of support required by Customers

Contras: at this time I do not have any negative or issues

Respuesta de proveedores

por Teamwork.com el 1/2/2021

Hi Charles,

Thanks for your review of Teamwork Desk. We are delighted you are enjoying our product!

Stay in touch with us at [email protected], if you ever have any issues or need to submit a feature request.

Kind regards,
Karen at Teamwork

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/10/2020

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