¿Qué es UpKeep?

El CMMS de UpKeep es una solución moderna de mantenimiento y administración de activos para tu equipo. Desde tu escritorio hasta tu teléfono e incluso tu tableta, se puede acceder fácilmente a UpKeep desde cualquier lugar y en cualquier momento. Crea órdenes de trabajo en el momento, recibe notificaciones cuando las tareas estén actualizadas y recibe alertas directamente desde tu aplicación cuando los activos disminuyan, haciendo que tu negocio se ejecute más eficientemente que nunca.

¿Quién usa UpKeep?

Fabricación, administración de instalaciones, flota, hoteles, petróleo y gas, construcción, municipios, distribución, almacenamiento, restaurantes, servicios públicos, iglesias, educación, procesamiento de alimentos, embalaje.

¿Dónde se puede implementar UpKeep?

Cloud, SaaS, Web, Windows (local), Linux (local), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • UpKeep Technologies
  • Ubicado en Los Angeles, EE. UU.
  • Fundada en 2014
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 10

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • UpKeep Technologies
  • Ubicado en Los Angeles, EE. UU.
  • Fundada en 2014
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Brasil, Canadá, China y otros 10

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de UpKeep

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Vídeo de UpKeep
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USD 45,00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
USD 69,00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
USD 35,00/año
Versión gratuita
Prueba gratis
USD 45,00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de UpKeep

  • Acceso móvil
  • Acceso sin conexión
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Almacen de archivos
  • Análisis de causa raíz
  • Análisis en tiempo real
  • Análisis espacial
  • Arrastrar y soltar
  • Asset Lifecycle Management
  • Asset Planning
  • Auditoría de inventario
  • Autocompletar
  • Automatización proceso/flujo de trabajo
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Búsqueda/filtro
  • Campos personalizables
  • Captura de imagen
  • Cobro de pagos en el terreno
  • Compras y recepción
  • Contabilidad integrada
  • Control de inventario
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes de costes laborales
  • Creación de informes históricos
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de mapas
  • Creación de órdenes de trabajo
  • Creación y diseño de formularios
  • Cumplimiento del código
  • Códigos de barras/RFID
  • Datos en tiempo real
  • Equipamiento
  • Facility Asset Management
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de activos fijos
  • Gestión de artículos
  • Gestión de auditorías
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de citas
  • Gestión de configuración
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de documentos
  • Gestión de equipos
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de facturas
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de incidentes
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inspecciones
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la amortización
  • Gestión de la calidad
  • Gestión de la conformidad
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de piezas
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de recibo y almacenamiento
  • Gestión de recursos informáticos
  • Gestión de renovaciones de pedidos
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Gestión de usuarios
  • Gestión de órdenes de compra
  • Gestión del espacio
  • Gestión del mantenimiento
  • Herramientas de colaboración
  • Historial de servicios
  • Identificación del producto
  • Importación y exportación de datos
  • Información sobre vehículos
  • Informes personalizables
  • Integraciones de terceros
  • Integración contable
  • Lectura de código de barras/tickets
  • Mantenimiento de equipos
  • Mantenimiento predictivo
  • Mantenimiento preventivo
  • Modelos de informes
  • Métricas de rendimiento
  • Nomenclaturas
  • Notificaciones en tiempo real
  • Optimización de inventario
  • Panel de actividades
  • Para empresas de climatización
  • Para equipos mecánicos
  • Planificación de instalaciones
  • Planificación de la producción
  • Portal de autoservicio
  • Presupuestos y estimaciones
  • Previsión
  • Programación
  • Programación a tiempo real
  • Programación de tareas
  • Programación del mantenimiento
  • Recordatorios
  • Registro de auditoría
  • Registro de entrada y salida
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de activos
  • Seguimiento de componentes
  • Seguimiento de costes
  • Seguimiento de equipos
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento de garantías
  • Seguimiento de inventario
  • Seguimiento de la conformidad
  • Seguimiento de reparaciones
  • Seguimiento de tiempo de inactividad
  • Seguimiento de tiempo en línea
  • Seguimiento de ubicación
  • Seguimiento del carburante
  • Seguimiento del registro
  • Supervisión
  • Supervisión en tiempo real
  • Visualización de datos

Alternativas a UpKeep

Construye alrededor del cliente mediante aplicaciones impulsadas por IA (inteligencia artificial, por sus siglas en inglés) para crear experiencias increíbles.
Una solución de software de mantenimiento fácil de usar y móvil que te permite administrar fácilmente activos, MP, WOS (órdenes de trabajo, por sus siglas en inglés) y mucho más.
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube en el que los equipos dirigen sus proyectos y trabajos diarios, ya sea en la oficina, desde casa o en cualquier lugar.
Solución holística de finanzas, operaciones y gestión de la fuerza laboral, diseñada para contratistas de servicios de limpieza y seguridad.
Administra las fuerzas de trabajo móviles con Synchroteam, el software de gestión de servicios externos (FSM). Crea tu prueba gratis en menos de 1 minuto. Asistencia en vivo. Descubre más sobre Synchroteam
See maintenance tasks, assign work orders, access equipment history, send time cards, and make asset management decisions.
Fácil de usar, fácil de configurar. 40 años de experiencia y conocimiento en la gestión del mantenimiento. Ideal para empresas de todo tipo.
Valuekeep tiene todo lo que necesitas para gestionar el mantenimiento de su empresa de forma más inteligente.
Software de gestión del mantenimiento que integra herramientas para obtener el completo control de PM, gestión del almacén y gestión de las compras.
Benefits administration platform which provides eligibility tracking through ACA compliant fulfillment services.
Software de gestión de consultorios veterinarios, totalmente funcional y basado en la web, accesible desde cualquier dispositivo con conexión a internet.
Gestiona listas de correo electrónico, automatiza actividades de marketing, establece segmentos de clientes y proporciona creación de informes analíticos.
Software sencillo de gestión de órdenes de trabajo, mantenimiento y activos. Para tener un gran software, no es necesario emplear horas en su configuración.

Opinones de UpKeep

Evaluación media

En general
4,6
Facilidad de uso
4,6
Atención al cliente
4,8
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontrar opiniones por puntuación

5
68%
4
28%
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3%
2
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1
0%
Michael
Architect
Usuario de Linkedin verificado
Arquitectura y planificación, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

UpKeep is FANTASTIC!

4,0 hace 2 años
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Dirk
Dirk
Director of Operations en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Propiedad inmobiliaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Crucial Team Management

5,0 hace 3 años

Comentarios: This creates the foundation for extensive maintenance records, historical tracking of problems, inventory, and more. It allows you to monitor your entire portfolio on a macro and micro level.

Puntos a favor:

Functionality. This cloud-based task manager functions at the level that works for you. Whether you're assigning basic tasks at a complex you own and manage or inspecting individually tagged pieces of hardware this is essential. The accountability from a required signature showing this task has been done is reassuring. Should there be a hang-up or question UpKeep's customer service is there to help you through it.

Contras:

The initial challenge is determining the depth at which to utilize this software most effectively. Whenever an organization chooses to go with a task manager, it is only effective as the degree to which your staff buys into it.

Respuesta de UpKeep Technologies

hace 3 años

Hi Dirk, Thank you for taking the time to leave a review for UpKeep! We're so happy to hear that UpKeep is serving your team for tasks and projects big & small. The fact that the signature feature has provided a layer of accountability for your team is amazing! We're glad that the ability to historically track your work at a micro and macro level is helping you take the team to the next level. If you ever do need assistance in developing your maintenance program using UpKeep, feel free to reach out to your dedicated Customer Success Manager. Our team will follow up with you to connect your team to this dedicated resource. Thank you again for leaving us a great review. We really do take and appreciate your feedback seriously!

Rick
Facility Manager en EE. UU.
Instituciones religiosas, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas:

Perfect CMMS for my Needs

5,0 hace 2 años

Comentarios: Using Upkeep has been an easy process, and it helps keep everything in one place. I also like the fact that our Operations Manager sees everything that I do, from creation of work orders, to updates, and completion of work orders.

Puntos a favor:

The free features are perfect for my use. My day is all about work orders, and being able to manage these work orders easily makes my day easier. We used to use paper work orders, which I had to fill out, file, and then track in another file. I would then need to create a separate report to send to the property team for review. I like having the ability to have everything in one place, without having to create so many separate reports.

Contras:

Nothing about this software is difficult to use. I do wish more was offered in the free version, such as reporting. I was able to use it during the free trial, but now am using the free version, in which reporting is only available in paid versions. I understand that this is how the company makes money, and I will be making the switch to a paid version when it is approved in our new budget. One thing that bugs me and hope gets fixed, is during the work order creation. I have over 120 locations and sub-locations. When I create a work order and choose the location, you should be able to begin typing the location in the box and it should self-populate the box. Right now, only the main locations will self-populate, not the sub-locations. I only have three main locations, and all the rest are sub-locations, so I have to scroll to search for the exact location I need. It's nothing major, but just an annoyance, and I hope this will be fixed soon so that any location will self-populate the box when you begin typing it.

Jamie
Grounds & Buildings Manager en EE. UU.
Organización de eventos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

A very strong start, but a long way to go yet.

3,0 hace 3 años

Comentarios: We all like it, but the glitches are too slow at being corrected. I really don't want to switch companies but it has come up recently. I like working with the support team, they always seem very willing to help. Unfortunately the solutions they provide are hardly ever agreeable with me. I think that is usually no fault of theirs, but rather that we keep reaching the end of the program's capabilities. That is frustrating for me.

Puntos a favor:

I really love the layout and the ease of use. I also appreciate the diverse application to many different uses. The fact that you can access it from a phone or a computer is amazing. Very convenient that way.

Contras:

RECURRING WORK ORDERS! There are so many glitches when you start making work orders recur. I've tried my best to provide feedback on this because it is really starting to be a deal breaker but the problems continue. 1) duplicates pop up constantly and they don't go away easily. 2) The scheduling options for recurring work orders is totally bad. Model it after Google Calendar first, then add options to make it more detailed. The fact that you can't schedule seasonal tasks without some silly back-end procedure to duplicate the work orders every year is highly frustrating. 3) Gonna need a little more flexibility in the different categories of user. My techs need to be able to create their own work orders without being a complete access administrator. There should be something in between. I trust my guys and they know their jobs, I don't need to make all their work orders for them. 4) I'd like to see some improvement in the template modules. I've not been able to benefit from them realistically even though I've tried. When you go to add them into a work order it just never seems to make much sense.

Helene
Helene
Director, Content en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Relaciones públicas y comunicaciones, 501-1 000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

UpKeep ideal for my field equipment

5,0 hace 3 meses

Comentarios: Perfect software for the off-site team to receive their assigned activities and to report the progress of their tasks and their completion. It allowed us to make better use of our working hours, as they spend more time on site, rather than doing office reports.

Puntos a favor:

This tool is fairly simple to use, with very specific but easy to access functions. Site workers can access the platform from their phone and receive information on their daily activities and can post their progress and completion. The reports generated by the software are easy to run, plus they are very complete and with all the required information. The best tool for all work teams to keep order in the activities they perform, to have organized all the logistics, inventory, suppliers and machinery, directly from the site. Undoubtedly it is a great investment because it made our work life easier.

Contras:

The barcode reading sometimes fails, which has complicated us to send the information quickly. The image capture does not have the precision or resolution needed to be a quality image, I do not know if it is a problem of misconfiguration of the system or my phone. The program feels a little slow at times, in its mobile version.

Jonathan
Clinical Engineering Director en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas:

Best overall usability

5,0 hace 3 años

Comentarios: Overall, this is the best CMMS we have used. I did sample the top 10 for a year before deciding and upKeep was the best because of easy of use in the field. This software saves time by reducing paperwork and admin tasks.

Puntos a favor:

I sampled many different CMMS programs and upKeep was the only software that made the cut. This software is actually usable in the field.

Contras:

There are a few additional features I would like to see. I would like to be able to set exact permissions per user. the amount of administrative data available to Limited Technician renders some functionality not usable. Not everyone needs a list of all vendors and customers. There needs be a permissions checkbox to limit some access and functionality per user. Depending on how this software is used, it could cause an issue. would you want everyone in your company to have a list of our all your customers and vendors? for this reason. We avoid using some features and have not upgraded to the business package.

Respuesta de UpKeep Technologies

hace 2 años

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We're glad to hear our software is helping you and your team track work orders! Our team is always making improvements and adding new features to the application based on customer feedback. Feel free to visit our support page if you ever have any questions: https://www.onupkeep.com/customersupport/ Thanks again!