Hive

Hive

Por Hive Technology

¿Quién usa Hive?

Hive se utiliza en miles de agencias y marcas que se mueven más rápido gracias a este poderoso software de gestión de proyectos y colaboración.

¿Qué es Hive?

Hive es la plataforma de colaboración en tiempo real que impulsa la dinámica en empresas como Starbucks, Uber, WeWork y The Economist.

Ofrece a tu equipo la flexibilidad para administrar los proyectos de manera que funcionen mejor y rastrear fácilmente el progreso y detectar los riesgos con Hive Analytics.

Hive también se integra con miles de aplicaciones para que sea más fácil que nunca conectar todo tu trabajo en un lugar centralizado.

Información sobre Hive

Hive Technology

https://hive.com/

Fundada en 2015

Resumen de precios de Hive

Hive no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Hive está disponible a partir de USD 16,00/mes.

Precio inicial

USD 16,00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

Instalado: Mac

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de Hive

Herramientas de colaboración
Control de versiones
Edición en tiempo real
Foros de discusión
Gestión de calendarios
Gestión de contactos
Gestión de contenidos
Gestión de documentos
Gestión de proyectos
Gestión de tareas
Lluvia de ideas
Videoconferencia
Acceso móvil
Creación de informes/análisis
Crear subtareas
Gestión de tareas recurrentes
Herramientas de colaboración
Ludificación
Seguimiento de porcentaje de progresión
Seguimiento del tiempo
Vista como lista de tareas
Vista como tabla de tareas
Vista de Gantt/cronología
Vista de hoja de cálculo
Alertas y notificaciones
Arrastrar y soltar
Código de colores
Gestión de tareas
Modelos
Seguimiento de dependencia
Seguimiento de hitos
Seguimiento del avance
Supervisión de capacidades
Diagramas de Gantt
Gestión de carteras
Gestión de ideas
Gestión de presupuestos
Gestión de recursos
Herramientas de colaboración
Metodologías ágiles
Modelos personalizables
Métodos tradicionales
Portal de clientes
Seguimiento costes hasta finalización
Seguimiento de hitos
Seguimiento horas/gastos
Tablero kanban
Acceso móvil
Automatización de procesos empresariales
Configuración de flujos de trabajo
Controles o permisos de acceso
Editor gráfico del flujo de trabajo
Gestión de calendarios
Gestión de documentos
Gestión de formularios
Gestión de tareas
Integraciones de terceros
Panel de control personalizable
Seguimiento de la conformidad
Sin código
Admite método Scrum
Creación de hojas de ruta
Gestión de tareas
Herramientas de colaboración
Planificación de proyectos
Priorización
Seguimiento de dependencia
Seguimiento de hitos
Seguimiento del tiempo
Supervisión KPI
Tablones múltiples
Admite método Scrum
Gestión de equipo
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de los comentarios negativos
Gestión de modelos
Gestión de recursos
Gestión de retrospectivas
Gestión de solicitudes
Gestión de trabajo pendiente
Priorización
Seguimiento de estado
Tablero kanban
Vista de Gantt/cronología

Reseñas de Hive

Mostrando 5 de 123 reseñas

En general
4,5/5
Facilidad de uso
4,5/5
Atención al cliente
4,6/5
Funcionalidades
4,4/5
Relación calidad-precio
4,5/5
Robert F.
Project Manager
Ingeniería industrial o mecánica, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/8/2019

"The Only Project Management Software with the Features I need"

Puntos a favor: Hive is the only project management software that is cloud collaborative, has infinite sub tasks, and Gantt charts so it was an easy choice. Also it is not Microsoft Project so I don't have to deal with their insane billing methods. Chatting inside tasks or letting task owners turn sub tasks into their own projects is great. Everyone can keep up with who is working on what and who needs help or what is holding up the project. Sign in and billing is super easy. Support is extremely reactive when I have questions. There is a bunch of stats on task completion that I don't use, but look useful.

Contras: The mobile app has significantly reduced functionality compared to desktop.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/8/2019
Stephen brent M.
Founder
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/3/2020

"The project management product we were looking for"

Puntos a favor: We looked at and tested several project management options and had used several in the past. Hive was never on our radar and unfortunately isn't as well known, but we discovered it through the WeWork employee portal and gave it a try. The set up was simple, it offered flexibility in terms of how you view and sort projects. It also allowed us to add external users without paying for a seat. This was extremely important because we want our clients to have access to our project boards, but we don't need full functionality for them. While it wasn't available when we first started using it, the addition of time tracking was a huge bonus for us as an agency, and Hive continues to impress us by adding additional features and functionality. When it comes to support, they are extremely responsive and in the rare times we have had to utilize support, issues have been resolved to satusfaction.

Contras: I wish there was a native integration with HubSpot, but we're able to get around that with Zapier.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/3/2020
Jeff C.
Sales Operations
Servicios medioambientales, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
  • Valoración global
    1/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    1/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/9/2019

"Close But Not Quite"

Comentarios: Timely response to chat logs. It would be a great product if the e-mail integration actually added value to ones workflow.

Puntos a favor: Intuitive, easy to navigate. Many useful features you would expect with a project collaboration tool.

Contras: Gmail attachments make into to the HIVE e-mail interface only about half of the time. Of those that do make it into HIVE about 65% must be downloaded rather than simply read. Hive will read a g.doc via Drive but all other attachments must be downloaded. If you create an action from the Hive e-mail and want to work on the documents that are attached, you would have to download and reattach the the documents to the action card. That renders HIVE e-mail integration about useless if you get a lot of e-mails with attachments. For me Hive is a no go for that reason. But, also because only half of the attachments even make into Hive to begin with.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/9/2019
Sadie P.
Media and Marketing Manager
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/9/2019

"Thank you Hive for making our business run seamlessly!"

Comentarios: Hive has made communication between our company's team easy. Now, we don't have to constantly call each other, have follow-up meetings, and walk into each other's offices. We can simply log into Hive and see who is doing what. We know when things are due and what needs to be done next. Because of Hive communication is easy so we can focus on getting jobs done for clients and getting them done on time.

Puntos a favor: Hive is ridiculously user friendly. I like most how our team can collaborate on different tasks and we all know who is doing what and when. We also know when everything is due and what is to be done next. It makes communication and completing tasks practically effortless. Now we can focus less on the lists and to-do's because of Hive; now, we have more time to focus on actually completing the tasks themselves. Because of Hive, we can get jobs completed for customers on time. I also really like the time clock feature, where we can log our hours for different tasks and clients. Plus, anytime I have questions or troubles, the Hive customer support team is right there, ready to help. I can't rave about Hive enough.

Contras: I honestly have nothing that I least like about this software. It's an amazing product that myself and our company uses every day.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/9/2019
Bram V.
Founder
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/3/2020

"Easy project management"

Comentarios: Hive has been a great help in keeping an overview of all the different projects that run simultaneously. Assigning tasks, checking off to-do lists and tracking time is what I use Hive for on a daily basis, and with great pleasure!

Puntos a favor: The software is really easy to use - and very friendly to the eyes and mind. I love using the Gantt-chart option when setting up projects, to keep a nice overview of the status of a project. For employees to be able to switch project views is an excellent tool too, because not everyone needs the overview like me.

Contras: What I like least is the way integration with email and Slack is done. It definitely works, and probably like charm knowing the team and the software, but it sits on a rather small portion of the screen and makes the rest of the app a lot smaller, too.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/3/2020