¿Qué es Social Places?

Social Places Product Suites include:

Listings - Setup Optimize Manage Location pages across channels.

Reputation - Centralize & respond to feedback across multiple channels.

Social - Upload, Manage & Approve localised content at scale.

Ads - Paid Media & Data visualization across 100+ platforms.

Bookings - Booking & Appointment software built specifically for franchises.

¿Quién usa Social Places?

Customer feedback and reputation management platform designed for multi-location and franchise brands, restaurants, banks, telecommunication businesses, retailers, as well as government officials.

¿Dónde se puede implementar Social Places?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Chromebook (desktop)

Sobre el proveedor

  • Social Places
  • Chat

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, Nueva Zelanda, Reino Unido y otros 1

Idiomas

inglés

precios de Social Places

Precio inicial:

Sin información del proveedor
  • Sí, ofrece una prueba gratuita
  • Sin versión gratuita

Social Places no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis.

Sobre el proveedor

  • Social Places
  • Chat

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, Nueva Zelanda, Reino Unido y otros 1

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de Social Places

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Social Places

N/D
Versión gratuita
Prueba gratis
N/D
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Prueba gratis
N/D
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USD 24,00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Social Places

  • Análisis de sentimientos
  • Automatización proceso/flujo de trabajo
  • Cartografía del viaje de cliente
  • Chat y mensajería
  • Comunicación multicanal
  • Creación de informes/análisis
  • Formularios personalizables
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión de la experiencia del cliente
  • Mensajería SMS
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Segmentación de clientes
  • Supervisión de quejas

Alternativas a Social Places

Kustomer es una plataforma de gestión de clientes omnicanal centrada en brindar experiencias increíbles, no en resolver tickets.
Retently helps you track business CX metrics: NPS, CSAT & CES. Collect, manage and act on the received customer feedback.
Zoho CRM Plus te ayuda a brindar experiencias excepcionales a los clientes para convertirlos en defensores de tu marca. Descubre más sobre Zoho CRM Plus
Mejora el éxito del cliente y la asistencia al cliente y consolida a tus consumidores a lo largo de todo su ciclo de vida en una única plataforma. Descubre más sobre Froged
Trustmary conecta los comentarios y reseñas de los clientes con el sitio web para generar más conversiones (clientes potenciales y ventas). Totalmente automatizado.
The #1 customer messaging platform in retail, Heyday by Hootsuite combines the power of AI with the human touch to deliver 5-star CX.
SurveyGizmo es la mejor plataforma de encuestas y perspectivas de datos del mundo, que te da las herramientas para que tomes decisiones más inteligentes.
Software profesional de encuestas en línea. Encuestas, cuestionarios, formularios y pruebas para la evaluación de la experiencia del cliente, estudios de mercado, recursos humanos y más áreas.
Paquete de comentarios todo en uno con distribución omnicanal, personalización visual y creación de encuestas a través del viaje del cliente.
Recopila, muestra y comparte testimonios y reseñas de clientes de forma automática. Más de 5000 empresas automatizan sus tareas de prueba social con Endorsal.
AreTheyHappy ayuda a las cadenas de restaurantes y empresas de hostelería con múltiples ubicaciones a llevar la experiencia del cliente al siguiente nivel.
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.

Opinones de Social Places

Evaluación media

En general
4,9
Facilidad de uso
4,9
Atención al cliente
4,9
Funcionalidades
4,8
Relación calidad-precio
4,9

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontrar opiniones por puntuación

5
86%
4
14%
Claudia M.
Claudia M.
Co-Founder en Sudáfrica
Usuario de Linkedin verificado
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Social Places Services

5 hace 10 meses

Comentarios: Highly recommend! Very innovative product.

Puntos a favor:

Awesome and easy-to-use dashboard. Fantastic for scheduling social media content and enjoy the internal approval option. The reporting tool is excellent.

Contras:

It does have bugs every now and then however, they are attended to quickly and efficiently.

Respuesta de Social Places

hace 10 meses

Hi Claudia Thank you for your review and feedback! We aim to provide the best possible insights and reporting to our Digital Partners. Social Places Team

Rachel R.
Copywriter and social media strategist en Sudáfrica
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Fantastic Socila media Managememet Platform

5 hace 10 meses

Comentarios: Excellent service and easy to use platform

Puntos a favor:

Google reviews are easy to view and reply to. Content scheduling is a breeeze

Contras:

Wish we could group stores into categories so that we can share posts to a ready built group of stores instead of having to select each store every time we want to share to multiple stores

Respuesta de Social Places

hace 9 meses

Hi Rachel, Thank you for the excellent review and feedback provided. We have officially launched our Location Groups features allowing you to schedule content for predefined groups of pages - for any assistance with this feature please contact your designated Account Manager or [email protected] Social Places Team

Bella R.
Customer Care Agent en Sudáfrica
Alimentación y bebidas, 1 001-5 000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Very friendly to use

5 hace 9 meses

Puntos a favor:

the automated response that makes easy to communicate with customers.

Contras:

Not being able to communicate live with our customers.

Respuesta de Social Places

hace 9 meses

Hi Bella, Thank you for taking the time to leave this awesome review. We appreciate all feedback. Social Places Team

Mariska M.
Marketing en Sudáfrica
Restaurantes, 1 001-5 000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

A professional company overall

5 hace 10 meses

Comentarios: I love working with the team at Social places. Every staff member is so friendly and professional and I feel that we have built such a great relationship with them over the years. They are extremely supporting and assist us with all our queries in such a short turnaround time.

Puntos a favor:

I love social places and their software as its so easy to use and we get all the information that we need from it.

Contras:

There wasn't anything in particular that I didn't like about the software.

Respuesta de Social Places

hace 9 meses

Hi Mariska Thank you for your kind words and wonderful review! We look forward to continuing our Digital Partnership and keeping you Always On Brand. Social Places Team

Danisha G.
Customer Care Crew en Sudáfrica
Restaurantes, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Social Places Review

4 hace 9 meses

Comentarios: I love working with Social Places. The team is amazing. Extremely friendly and helpful. Quick turn around times. Always available to assist

Puntos a favor:

I love that the system is easy to navigate and understand. I also love that changes can be made almost instantaneously with the help of their efficient IT/dev team

Contras:

There's not much that I dislike. The only thing I could recommend is for the review dashboard to look a little less full

Respuesta de Social Places

hace 9 meses

Hi Danisha, Thanks for the awesome review and feedback. We look forward to continuing to keep you Always on Brand. Social Places Team