¿Quién usa OnPay?

Personas que piensan que las tareas de la nómina y los impuestos no deberían ser tan difíciles. OnPay simplifica la nómina, automatiza (y garantiza) las presentaciones y pagos de impuestos, se sincroniza con Xero y QuickBooks e, incluso, puede manejar los beneficios.

¿Qué es OnPay?

A las empresas en crecimiento les encanta OnPay. "Es un sistema rápido y fácil de usar, que se puede usar con dispositivos móviles y no requiere una curva de aprendizaje pronunciada", según la lista de Entrepreneur de las mejores soluciones de nómina para pequeñas empresas. Paga a los empleados mediante depósito directo, automatiza los pagos y las presentaciones de impuestos y obtén la garantía de OnPay de que las presentaciones no tendrán errores. Por 36 dólares más 4 dólares por empleado (y sin cargos ocultos), consigue ejecuciones de pago ilimitadas para trabajadores por hora, asalariados, trabajadores que reciben propinas y contratistas. Incluso puedes agregar beneficios en los 50 estados de EE. UU.

Información sobre OnPay

OnPay

https://onpay.com/

Fundada en 2007

Resumen de precios de OnPay

OnPay no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de OnPay está disponible a partir de USD 36,00/mes.

Precio inicial

USD 36,00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de OnPay

Programas de nóminas
Cumplimiento tributario
Embargo de salario
Formularios W-2/1099
Gestión de ventajas
Impresión de cheques
Informes de nómina
Portal de autoservicio
Seguimiento 401 (k)
Seguimiento de vacaciones/ausencias
Subcontratación de la gestión de nóminas
Transferencia
Varios estados (EE.UU)
Varios países
Archivo y conservación
Automatización proceso/flujo de trabajo
Conforme con HIPAA
Conformidad FDA
Conformidad con la OSHA
Conformidad con la ley Sarbanes-Oxley
Conformidad con normas ISO
Conformidad medioambiental
Control de versiones
Encuestas y comentarios
Gestión de auditorías
Gestión de incidentes
Gestión de riesgos
Seguimiento de la conformidad
Tests de elementos de control
Firma electrónica
Formularios I-9 y de verificación electrónica
Formularios electrónicos
Gestión de documentos
Gestión de la descripción de trabajos
Gestión de la formación
Gestión de la orientación del flujo de trabajo
Gestión de tareas
Manual del empleado
Portal de autoservicio
Base de datos de empleados
Comentarios de 360 grados
Contratación de personal
Gestión de ausencias
Gestión de indemnizaciones
Gestión de nóminas
Gestión de selección de personal
Gestión de tiempo y asistencia
Gestión de ventajas
Gestión del rendimiento
Perfiles de empleados
Portal de autoservicio
Seguimiento de candidatos

Reseñas de OnPay

Mostrando 5 de 236 reseñas

En general
4,9/5
Facilidad de uso
4,7/5
Atención al cliente
4,9/5
Funcionalidades
4,7/5
Relación calidad-precio
4,9/5
Lisa C.
Head of HR
Servicios financieros, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/3/2020

"Great Payroll System"

Comentarios: Great tool that is affordable and easy to use!

Puntos a favor: What I like most about OnPay is how easy it is to use the tool. I do not have a payroll background and I was able to figure out how to process payroll with getting frustrated. It's very intuitive and easy to use. I also like that chat functionality. They respond instantly and are incredibly knowledgeable/helpful.

Contras: I wish we could integrate it with our HRIS platform so I wouldn't have to switch between 2 different systems to process payroll (401k contributions and approve non-exempt time cards, etc.)

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/3/2020
Mike G.
Owner
Hospital y atención sanitaria, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/6/2020

"Great Payroll Software"

Comentarios: I have really enjoyed using this software. It is our companies third payroll software vendor and as long as they continue to operate the way they do it will be our last.

Puntos a favor: The fact that you can modify employee information, add/subtract new employees, and make changes all while right in the middle of running a payroll. It is also very valuable that they allow you to run as many payroll instances as you need. For instance if you have an employee that forgot to add to their time sheet you can go back and generate another payroll for that one employee with no additional charges.

Contras: Some of the elements of the software are not intuitive and it is very difficult at times to deal with tax related issues through the software. Customer service is usually really helpful and most questions can be answered through chat.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/6/2020
Usuario verificado
President
Salud, bienestar y deporte, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    1/5
  • Facilidad de uso
    1/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/1/2020

"Going down hill fast"

Comentarios: They used to be good. I have been them for 3-4 years Customer service knew what they are doing, there were not glitches, basically hassle free payroll. Starting September or October, we started having issues here and there. First features would get added ( and we start using them ) and then disappear. Taxes are not being filed on time or at all ( I have called them, talked to them on the phone about this multiple times ) . Integrations appear and disappear and i have to keep syncing things. Have to map quickbook chart of accounts again for every payroll item. It's been a NIGHTMARE. It's literally a nightmare. I am looking at other companies and now willing to pay more.
The function to upload payroll data comes and disappears right before the payroll and then it takes one day to add it and then again it disappears
We have a collection notice from our state because of these guys. Every time, i message them / email them, either they don't respond or when i talk to them on the phone they act like i am a dumb. They are terrible.

Puntos a favor: Cheaper price than many but I would rather pay more for a job to get done well.

Contras: on collection notice from state dep of rev because of them
Non responsive Customer service ( someone will talk to you but don't get things done )
Customer service not knowledgeable ( gave me wrong information several times )
Glitch y integrations with other platforms ( you can only use WhenIWork )
Glitch y software in general
Features appearing and disappearing

Respuesta de proveedores

por OnPay el 23/1/2020

Hi there! Thanks for your feedback, and I'm sorry to hear that you haven't had a better experience. Though tax mistakes are uncommon, when a tax notice does happen our Customer Experience team is here to help resolve everything. We'd be happy to look into the issues you mention and make sure everything runs smoothly. We have also expanded our integration offerings, which may be of interest. If you message us your company name or email, we'll reach out to help!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/1/2020
Amy L.
Executive Director
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/4/2020

"Full function, clear UX, low cost"

Comentarios: Overall, it's been very positive. They have what our organization needs at a good price, and are easy to use.

Puntos a favor: I chose OnPay because they offered an easy-to-use QSEHRA designation, which our previous provider SurePayroll did not. I am tremendously pleased with OnPay. The page layouts are clear, reasonably intuitive and very easy to set up, and they keep introducing smart upgrades which make tools even easier to find. They also have excellent customer service, by chat, phone, or email.

Contras: It could be clearer to set up PTO/vacation/sick policies. I also don't know why I can't delete double notifications when employees get paid.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/4/2020
Michael L.
Director of Finance
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/4/2020

"Great Value: Good user interface, easy to set-up, easy to run payrolls, very good support"

Comentarios: Very good. I've implemented now for 2 organizations

Puntos a favor: Good user interface
easy to set-up
easy to run payroll
very good support
Quickbooks integration

Contras: A few of the minor category/code fields are not as easy to set-up
A fully user-defined reporting interface would be great (specific fields/payroll items, options on how to subtotal, date range, export capability)

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/4/2020