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¿Qué es tawk.to?

Herramienta de chat para conectarse con los clientes a través de una aplicación móvil o en tu sitio web. Soporta el historial de chat y análisis de rendimiento.

¿Quién usa tawk.to?

Empresas que quieren conectarse a los clientes en línea.

tawk.to Software - 1
tawk.to Software - 2
tawk.to Software - 3
tawk.to Software - 4
tawk.to Software - 5

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tawk.to

tawk.to

4,6 (335)
USD 0,00
Versión gratuita
Prueba gratuita
22
14
4,6 (335)
4,6 (335)
4,4 (335)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
USD 19,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
190
132
4,6 (1 680)
4,7 (1 680)
4,7 (1 680)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a tawk.to

LiveAgent
Funcionalidades más valoradas
Gestión de bandeja de entrada
Registro de llamadas
Supervisión de llamadas
Collect.chat
Funcionalidades más valoradas
Creación de informes/análisis
Panel de comunicaciones
Customerly
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Gestión de campañas de email
Gestión de contactos
Help Scout
Funcionalidades más valoradas
Gestión de la base de conocimiento
Gestión de tickets
Gestión de tickets de soporte
JivoChat
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Chat y mensajería
Userlike
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Chat en vivo
Uso compartido de archivos
Smartsupp live chat
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Chat en vivo
Podium
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Chat y mensajería
Solicitud de reseña de usuario
ChatBot
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Chat en vivo
Creación de marca personalizable

Opinones de tawk.to

Evaluación media

En general
4,6
Facilidad de uso
4,6
Atención al cliente
4,4
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontrar opiniones por puntuación

5
66%
4
29%
3
4%
2
1%
1
1%
Zully Alejandra
Administradora en Colombia
Artículos deportivos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

La mejor herramienta para darle importancia al Producto.

4,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Ha sido una aplicación muy amigable por lo que ha sido muy bien acogida por todos, muy completa en los procesos a los que se ha puesto a prueba.

Contras:

Manejamos procesos sencillos por lo que no ha sido complicado el funcionamiento de la plataforma.

Dmitrijs
Dmitrijs
CTO en Letonia
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

A trustful side-kick for our business!

5,0 hace 2 años

Comentarios: Tawk.to is a trustful side-kick for several of sites that we have developed. It solves the real-time user support and allows stock-piling deferred support tickets.

Puntos a favor:

What stands out to us the most is the real-time chat, which allows to engage with website visitors promptly and provide instant support, while the support ticketing system ensures that customer inquiries are organized and addressed systematically, contributing to a well-rounded customer service experience.

Contras:

Rarely the loading time affects the experience as the chat button appears 10-20 seconds after the main site loads. But this, again, happens rarely.

Marianela
Marianela
Water Treatment and Environmental Management Consultant en Panamá
Usuario de Linkedin verificado
Productos químicos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Tawk.to, an excellent tool to connect with our clients from the Web or the mobile APP.

5,0 hace 2 años

Comentarios: Tawk. to has provided us with a higher level of automation in our customer service process, which has allowed us to reduce response times to our customers, in addition to being able to cover a much larger audience.So, every time customers want to ask a question, they simply decide to access the link that we have provided in our mobile or web APP and start effective communication when our agents are online, or carry out a registration process for a request in mode offline. On the other hand, Tawk.to has interesting features within the platform, such as making annotations in each chat, the ability to view a timeline, printing chat content directly for further processing, and much more.

Puntos a favor:

Tawk.to is excellent when it comes to interacting directly with our customers from our website or mobile application since we maintain constant interaction for a better customer experience, and all this information is available on the administrative platform, which in addition to being able to Record each of the chats, generate information for analysis and statistical treatment.Its dashboard is quite complete and allows us to view, for example, the number of chats carried out during the day and week, the number of responses, visits from our clients, and multiple monitoring reports, in addition to recording each chat in detail, and it even allows us to record comments to clarify doubts in a later analysis.

Contras:

Tawk.to is a very complete online/offline chat and is widely used for both Web environments and mobile APPs, however, it is important to consider that the human factor is still invaluable, since for example, if we have logged into the administrative platform, it will depend on us to have an effective response time and communication that generates value for that client.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Servicios de información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Stay away. There are many other options

1,0 hace 11 meses

Comentarios: Not prime-time ready. Design, product, customer service, nothing

Puntos a favor:

I like the parrot logo. Nothing other than that really

Contras:

Customer support and the product experience

Clarke
Desktop Support Analyst en Israel
Agricultura, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Live Chat Platform of this Year

5,0 el año pasado

Comentarios: Responding to customer tickets rapidly is the main relish that I gain from tawk.to.

Puntos a favor:

tawk.to enables me to connect and respond to customer queries over the internet.

Contras:

Since I am always connected to the internet, I rarely face downtime.

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