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¿Qué es tawk.to?

Herramienta de chat para conectarse con los clientes a través de una aplicación móvil o en tu sitio web. Soporta el historial de chat y análisis de rendimiento.

¿Quién usa tawk.to?

Empresas que quieren conectarse a los clientes en línea.

tawk.to Software - 1
tawk.to Software - 2
tawk.to Software - 3
tawk.to Software - 4
tawk.to Software - 5

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tawk.to

tawk.to

4,6 (331)
USD 0,00
Versión gratuita
Prueba gratuita
22
14
4,6 (331)
4,7 (331)
4,4 (331)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
USD 29,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
95
26
4,6 (457)
4,5 (457)
4,6 (457)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

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Funcionalidades más valoradas
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Chat en vivo
Chatbot
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Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Chat en vivo
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Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Chat en vivo
Chat y mensajería
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Funcionalidades más valoradas
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Creación de informes/análisis
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Funcionalidades más valoradas
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Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real dirigido a consumidores
Chat y mensajería
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Quiq
Funcionalidades más valoradas
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Gestión de la base de conocimiento
Programación de citas
Brevo
Funcionalidades más valoradas
Gestión de campañas de email
Gestión de contactos
Gestión de correo electrónico

Opinones de tawk.to

Evaluación media

En general
4,6
Facilidad de uso
4,6
Atención al cliente
4,4
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontrar opiniones por puntuación

5
66%
4
28%
3
4%
2
1%
1
1%
Zully Alejandra
Administradora en Colombia
Artículos deportivos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

La mejor herramienta para darle importancia al Producto.

4,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Ha sido una aplicación muy amigable por lo que ha sido muy bien acogida por todos, muy completa en los procesos a los que se ha puesto a prueba.

Contras:

Manejamos procesos sencillos por lo que no ha sido complicado el funcionamiento de la plataforma.

Carine Sylvie
Carine Sylvie
Remote administrative assistant en Benín
Usuario de Linkedin verificado
Servicios para el consumidor, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

The best Live chat

5,0 hace 11 meses

Comentarios: Tawk.to is a very good livechat and the back office is easy and intuitive to use.

Puntos a favor:

Tawk.to is the perfect software for a digital company like mine. As well as live chat, it allows you to build up a knowledge base to guide customers through most processes.

Contras:

I've noticed that the sound notification doesn't always emit the arrival of new customers on the livechat when there are a lot of processes running on the computer or when the connection speed is sometimes low.

David
SDE en EE. UU.
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Best live chat software and there is no upfront cost!

5,0 hace 3 años

Comentarios: It’s a great service that I would happily recommend to anyone looking to support their website visitors better. The live chat market is good overall, but Tawk.to is pushing what is expected out of services like this. We currently use Tawk.to on multiple sites, all managed and controlled by 1 Tawk.to account. The fact that Tawk.to can offers so much for free is astonishing.

Puntos a favor:

Easy setup in multiple environments. We are currently hosting the plugin from a WordPress site, JavaScript + JQuery site, and a ReactJS site. All are being managed using the same Tawk.to the dashboard. From within the dashboard or mobile app you can build scripts and custom knowledge base articles that are super helpful when answering the same question for multiple clients. The ability to hire live agents as needed is such an amazing feature.

Contras:

Although they offer the base function of Tawk.to for free, their add-ons for removing branding and Video + Voice + Screensharing is way overpriced. I wish they would offer some of the site's other features as paid add-ons and drop the price to remove branding and screen sharing. Having a better À la carte system for features would be nice.

Ryan
IT Manager en EE. UU.
Automoción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Tawk to Who?

3,0 hace 4 años

Comentarios: It's just not the best, we use it because it gives us good value for a cheaper price, but it's not consistent in how it handles things like notifications.

Puntos a favor:

It's an easy enough chat system to implement on websites and set up to look how you want without being invasive. It gives you the ability to talk live without having to integrate or download any software because it's right in the browser. It does exactly what it says it does, but that's where the benefits end.

Contras:

The notifications are inconsistent, and if you aren't monitoring it 24/7 you will miss people talking to you. REsponding to someone hours after they tried to message isn't possible, and even if they leave you an email most of the time it's a missed conversation that you will never get contact to. This is great and also part of what chat systems online suffer from, but this one seems even worse. Even if you have it set up to notify your email it feels like the notifications might not come until hours after they've messaged, and then you've missed a prospect.

Boris
Manager en Croacia
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Impressive and free

5,0 hace 4 años

Comentarios: We use tawk.to as our main recommendation to clients who need a good chat system for their website. The customization options are great, the implementation is easy, and it is all free. We have successfully doubled customer conversions on some of our projects just using tawk.to and their beautiful chat popup. Our clients like the ability to track the customers actions on the website - it is easy to upsell once you know how the visitors were browsing your website, and it is much easier to answer questions about products when you know where the visitor is from and which product page they are on right now. All in all, a very useful tool I can very highly recommend!

Puntos a favor:

Tawk.to has all the features of a fully paid software while being completely free. They allow for easy integration into any kind of a website and offer a fully fleshed out experience on par with any other paid-for solution.

Contras:

Sometimes, we had issues with notifications not popping up properly, and our clients missed a chat or two because of that, but it seems that issue was fixed recently.

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