CommentSold

¿Quién usa CommentSold?

Negocios B2C como comercios minoristas y tiendas de artículos para el hogar de todo el país.

¿Qué es CommentSold?

CommentSold es una plataforma de comercio social que revolucionará la forma en que los comercios minoristas online hacen negocios.
Hace que las compras sean simples y divertidas al permitir interacciones en tiempo real y empoderar a los emprendedores para que se conviertan en la próxima generación de minoristas a través de redes sociales, sitios web y aplicaciones móviles.
La plataforma abarca un sólido conjunto de funciones para administrar las operaciones diarias, que incluye facturación automatizada, analíticas de ventas, datos de clientes y detalles de inventario que ayudan a los propietarios.

Información sobre CommentSold

CommentSold

https://commentsold.com

Fundada en 2017

Resumen de precios de CommentSold

CommentSold no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de CommentSold está disponible a partir de USD 49,00/mes.

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Precio inicial

USD 49,00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de CommentSold

  • Acceso móvil
  • CRM
  • Equipamiento
  • Gestión de SEO
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de opiniones
  • Gestión de promociones
  • Gestión de varias tiendas
  • Marketing multicanal
  • Marketing por correo electrónico
  • Modelos
  • Seguridad de datos

Lista completa de Plataformas de comercio electrónico

  • Base de datos de contactos
  • Calculadora de impuestos
  • Facturación de gastos imprevistos
  • Facturación de proyectos
  • Facturación en línea
  • Facturación por horas
  • Facturación recurrente y suscripciones
  • Facturas personalizables
  • Gestión de demandas de pago
  • Pagos en línea
  • Pagos móviles
  • Portal de facturación
  • Procesamiento de pagos
  • Varias divisas

Lista completa de Programas de facturación

  • Carro de compra
  • Comercio móvil
  • Comercio social
  • Gestión de SEO
  • Gestión de canales
  • Gestión de catálogos
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de promociones
  • Integración del mercado
  • Marketing por correo electrónico
  • Sincronización de datos

Lista completa de Software de comercio electrónico multicanal

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Creación de informes/análisis
  • Equipamiento
  • Gestión de almacén
  • Gestión de inventario de fabricación
  • Gestión de inventario de minoristas
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones de pedidos
  • Gestión multicanal
  • Identificación del producto
  • Optimización de inventario
  • Previsión

Lista completa de Software de inventario

  • Ayuda al empleado
  • Biblioteca de contenidos ya aprobados
  • Compromiso de clientes potenciales
  • Detección de contenidos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de la conformidad
  • Ludificación
  • Métricas de rendimiento
  • Publicaciones automatizadas
  • Registro único
  • Supervisión de redes sociales

Lista completa de Software para ventas en redes sociales

Alternativas a CommentSold

Más alternativas a CommentSold

Reseñas de CommentSold

Mostrando 5 de 89 reseñas

En general
4,8/5
Facilidad de uso
4,8/5
Atención al cliente
4,9/5
Funcionalidades
4,6/5
Relación calidad-precio
4,7/5
Brianna S.
Business Owner
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/10/2018

"CommentSold"

Comentarios: Before we had CommentSold we had to go through and invoice every person individually. This took forever, especially when we started processing more orders. CommentSold does all of the heavy lifting for us and it takes out a lot of the human errors that we were experiencing before.

Puntos a favor: I love how easy it is for our customers to use. They can shop easily on our page or through the website. Customers can also see things that are still in stock on the website which helps us move older inventory!

Contras: There really isn’t anything that I don’t like about this software!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/10/2018
Deidra G.
Fashion Stylist
Ropa y moda, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/3/2020

"Great for Small business"

Comentarios: Love CommentSold for my small boutique and I believe my customers love the easy layout

Puntos a favor: Super easy to upload all your inventory and so easy to manage the content

Contras: Haven't really had any issues, thank goodness but I'm sure the support team would fix it

Respuesta de proveedores

por CommentSold el 13/3/2020

Awwwwww. Thank you, Deidra! We are blushing!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/3/2020
Leslie M.
Owner
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/10/2018

"We tried CommentSOLD"

Comentarios: Our overall experience with CS was good. We decided it wasn't for us but know of several other boutique owners that absolutely love it. The customer service was exceptional and any time we had an issue someone was more than ready to jump in and help. Just because it wasn't for us, doesn't mean it isn't a great program. I am confident the developers will continue to improve their product.

Puntos a favor: CS is easy to use and has spectacular customer service. The automated invoicing and cost of goods tracking is two of the best features this program has. Automated invoicing is such a huge time saver and it's very seamless. The automatic messages and the requirement of comment from customers did help boost engagement in our group.

Contras: We experienced a number of minor glitches. First, the software would confuse size and identifying number in customer comments causing us to have to manually correct carts. It also pulls inventory completely out of the system which holds it from other customers should you have a customer not want to pay their invoice right away. Additionally, this software does not integrate with Sezzle but I was told they are working on this. Last, the comments must be exactly as entered into the system. If a customer does no comment exactly as it is, then the system will not accept the comment which was very frustrating to some of my people. When using the software for single item posts, we felt that it actually lowered our average online order amount because customers weren't looking around online but just checking out their invoice for that one item which they claimed. With the amount of money it costs per month to use this system, we just couldn't overcome these obstacles.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/10/2018
Spring H.
Owner
Ropa y moda, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/9/2018

"Easy."

Comentarios: It’s been an interical part of our business and it’s success. They’re have been growing pains and kinks for course but they solve them quickly. Love the continued updates.

Puntos a favor: It’s super easy. They continue to update. It’s changed our business for the better. Helps with inventory. It’s like having 5 people work for you without the cost.

Contras: Wish the app was available to everyone not just the upgraded people at a high cost. Wish you could upload videos.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/9/2018
Alyssa M.
Founder & CEO
Ropa y moda, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/9/2018

"Streamlined my boutique & A+ Customer Service"

Comentarios: I have solved the pain of keeping track of my inventory and delays in shipping. It also makes it easy for me to track things in regards to revenue and gross profit which I would have to do in an excel spreadsheet. The customer care team is absolutely amazing. You quickly chat with them and they respond in seconds and if you are like me, I was assigned one point of contact who takes care of my account. I also like that they have extensive help guides and bug fixes with release trains and updates.

Puntos a favor: I love that it has streamlined my process, easy to track my inventory, post my products, keep track of waitlist, returned products, revenue, and shipping and labels. It has become a one stop shop that has allowed me to maximize sales of my boutique.

Contras: I wish that we had the ability to use it as an all around CRM (Customer Relationship Management), because I sell to customers outside of social media and would like to keep all of my sales, invoicing, and shipping in one thing.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/9/2018