¿Quién usa ProProfs Help Desk?

Se atiende a empresas de todos los ámbitos, marketing, asistencia médica, asistencia al cliente o cualquier otro sector. También se atiende a empresas de todos los tamaños, desde startups a grandes empresas.

¿Qué es ProProfs Help Desk?

El centro de ayuda de ProProfs es una herramienta integral que equipa a las empresas para que optimicen todos los procesos de asistencia al cliente fácilmente. Desde que el cliente se conecta con un agente de asistencia a crear un ticket hasta que se asigna dicho ticket, el centro de ayuda de ProProfs se ocupa de todo el proceso.

Con una función de bandeja de entrada compartida que hace que la colaboración entre los agentes de asistencia sea fácil y eficiente. Esta herramienta también incluye una función de creación de informes robusta para supervisar el rendimiento del agente.

Información sobre ProProfs Help Desk

ProProfs

https://www.proprofs.com

Resumen de precios de ProProfs Help Desk

ProProfs Help Desk dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de ProProfs Help Desk está disponible a partir de USD 15,00/mes.

Precio inicial

USD 15,00/mes
Ver precios

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de ProProfs Help Desk

Software de ITSM
Gestión de configuración
Gestión de contratos o licencias
Gestión de incidentes
Gestión de la disponibilidad
Gestión de problemas
Gestión de proyectos
Gestión de publicaciones e implementaciones
Gestión del cambio
Portal de autoservicio
Seguimiento de activos
Alertas y alzada
Almacenamiento de documentos
Chat en tiempo real
Comunicación multicanal
Creación de marca personalizable
Enrutamiento automatizado
Gestión de SLA (Service Level Agreement)
Gestión de la base de conocimiento
Gestión de recursos informáticos
Gestión de tickets
Integración de correo electrónico
Portal de autoservicio
Seguimiento de interacciones
Supervisión de redes
Acceso móvil
Base de conocimientos
Configuration Management Database (CMDB)
Control remoto
Gestión de SLA
Gestión de adquisiciones
Gestión de incidentes
Gestión de recursos informáticos
Gestión del cambio
Portal de autoservicio
Alertas y alzada
Asistente virtual
Base de conocimientos
Chat en vivo
Encuestas y comentarios
Gestión de centros de atención telefónica
Gestión de citas
Gestión de colas de espera
Gestión de correo electrónico
Gestión de flujos de trabajo
Integración de redes sociales
Métricas de rendimiento
Portal de autoservicio

Reseñas de ProProfs Help Desk

Mostrando 5 de 5 reseñas

En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Atención al cliente
5/5
Funcionalidades
4,8/5
Relación calidad-precio
4,8/5
Harshad D.
Founder
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/3/2020

"Awesome Gmail Like Interface!"

Comentarios: It has been great for the past 7 months. It’s a lot easier for my team to provide support to customers and never miss out on a single sales or support opportunity. Kudos to the ProProfs team for creating an awesome support tool!

Puntos a favor: We like how the interface of this help desk software works. We have previously used a few help desk systems. They were nice. But this one feels even lighter on the pocket. It didn’t cost us much. And the best part is, the interface is fast, so it helps my agents answer customer support emails faster.

Contras: The product is great overall. But here is a suggestion for the team. How about adding integrations to social media platforms. It will help us a lot to avoid the separate time we spend on checking our social media accounts separately to check customer requests or complaints.

Respuesta de proveedores

por ProProfs el 27/3/2020

Thanks for sharing your views on ProProfs Help Desk.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/3/2020
Curt P.
Director
Educación primaria/secundaria, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/6/2020

"Really Like the Child Tickets Feature"

Comentarios: Really love the product. It has helped us track our agent productivity way better than any other tool. Would highly recommend people to give ProProfs Help Desk a shot!

Puntos a favor: What really did put me into action to invest in a product like ProProfs Help Desk is the Child Ticket feature. Really this feature is amazing. The tickets we get can be assigned to the internal teams till the time the issue gets resolved. They can reply back on their child tickets and the same reply my agents can send to the customer across. And the best part is, this feature has its own reports section. All the more reason for us to like the product. Now we know which team delayed the request and why did that happen in the first place.

Contras: This is a tough question. I feel that someone who needs the tool for greater use can identify this better. So far our experience has been nothing less than delightful.

Respuesta de proveedores

por ProProfs el 22/6/2020

Thank You for sharing your views on ProProfs Help Desk.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/6/2020
Van W.
IT Executive
Educación primaria/secundaria, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/3/2020

"This tool makes customer support delightful!"

Comentarios: Amazing customer support . Great UI with Easy to use feature.

Puntos a favor: Everything about this tool is awesome. The UI is great, the features are exactly what a company needs to offer excellent customer support, and the best part is - it’s worth the price. Personally, I love how easy it made customer support for me and my team. We all can collaborate and resolve customer tickets in less time than before. It's great!

Contras: I think a little more features in the reporting feature is needed. I can see what my agents are upto, but I would also like to get a detailed insight into how tickets were handled in the back end. Right now, I have a brief idea as to what is going on, but I can't find the root cause.

Respuesta de proveedores

por ProProfs el 27/3/2020

Thanks for sharing your views on ProProfs Help Desk.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/3/2020
Donnie H.
Assistant Director
Administración educativa, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/4/2020

"Simple & Fast - Two Words That Make this Software Perfect!"

Comentarios: My overall experience with the tool has been great so far and I would recommend the product to all who are looking for both small and enterprise use.

Puntos a favor: The tool is so simple to use and at the same time, it is fast. That means we’ve got the perfect combination in place and that too at pocket-friendly rates. My team especially is a huge fan of the notes feature. It allows them to leave notes for one another and keep others updated about the progress of the support request and how to deal with the customer.

Contras: Nothing so far. It fits my needs and the expectations of my support team members. Everything looks good

Respuesta de proveedores

por ProProfs el 5/5/2020

Thanks for sharing your views on ProProfs Help Desk.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/4/2020
Ms. beth F.
Academic Dean
Aprendizaje en línea, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/3/2020

"Amazing help desk software!"

Comentarios: just want to say . it's Perfect Help Desk software!

Puntos a favor: I loved how user-friendly this software is. I can manage all my customer tickets easily using a shared inbox. At first, I thought a shared inbox would be really confusing, but after using ProProfs Help Desk, I was proved wrong! It is so easy and I can organize, prioritize my tickets to resolve them instantly. Great tool!

Contras: What i would love to see in the future versions is social media integration. I can manage all my channels but not social media and this makes it a little difficult to cater to customer requests received from social media.

Respuesta de proveedores

por ProProfs el 20/3/2020

Thanks for sharing your views on ProProfs Help Desk.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/3/2020