Constant Contact

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Por Constant Contact

¿Quién usa Constant Contact?

Constant Contact ayuda a las pequeñas y medianas empresas, organizaciones sin ánimo de lucro y asociaciones en todo el mundo a comunicarse con su público y hacer crecer su negocio.

¿Qué es Constant Contact?

Cientos de miles de clientes como tú confían en las efectivas y sencillas herramientas de marketing por correo electrónico de Constant Contacts para aumentar las ventas, fidelizar clientes, obtener nuevos clientes y generar impresiones positivas.

Descubre por qué Constant Contact es la opción n.º 1 de marketing por correo electrónico con una prueba gratis de 60 días.

Información sobre Constant Contact

Constant Contact

http://www.constantcontact.com

Fundada en 1998

Resumen de precios de Constant Contact

Constant Contact no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Constant Contact está disponible a partir de USD 20,00/mes.

Precio inicial

USD 20,00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Constant Contact

Herramientas de automatización de marketing
Análisis y seguimiento del ROI
CTA personalizables
Campañas de goteo
Contenido dinámico
Evaluación de clientes potenciales
Inteligencia de ventas
Marketing de búsqueda
Marketing social
Pruebas A/B
Páginas de aterrizaje y formularios web
Segmentación
Seguimiento de visitantes de la web
Autorrespondedores
Biblioteca de imágenes
Campañas de goteo
Conformidad CAN SPAM
Contenido dinámico
Correo electrónico activado por evento
Correos electrónicos optimizados para el formato móvil
Creación de informes/análisis
Editor de correo electrónico WYSIWYG
Encuestas de cliente
Gestión de listas
Gestión de modelos
Gestión de suscriptores
Pruebas A/B
Páginas de aterrizaje y formularios web
Gestión de campañas
Gestión de equipo
Notificaciones basadas en eventos
Pruebas A/B
Segmentación de audiencia
Seguimiento de ubicación
Base de datos de contactos
Contenido dinámico
Creación de informes/análisis
Gestión de listas
Gestión de modelos
Pruebas A/B
Supervisión de correo electrónico
Verificación antispam
Análisis
Enfoque en grupo objetivo de clientes
Filtrado por palabras clave
Gestión de contactos
Gestión de contenidos
Gestión de varias cuentas
Programación de publicaciones
Publicaciones automatizadas
Seguimiento de conversión
Calendario de eventos
Creación de informes/análisis
Encuestas y comentarios
Gestión de campañas
Gestión de páginas web
Marketing basado en la localización
Marketing por correo electrónico
Promoción de redes sociales
Páginas de aterrizaje y formularios web
Segmentación de audiencia
Admite audio/imágenes/vídeo
Biblioteca de preguntas
Encuesta móvil
Encuesta sobre sitio web
Herramientas de análisis de datos
Lógica de exclusión
Marketing por correo electrónico
Rama de preguntas
Recolección de respuestas sin conexión
URL de encuestas personalizadas

Reseñas de Constant Contact

Mostrando 5 de 1631 reseñas

En general
4,3/5
Facilidad de uso
4,3/5
Atención al cliente
4,2/5
Funcionalidades
4,1/5
Relación calidad-precio
4/5
Robin I.
Graphic Designer
Diseño gráfico, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/7/2019

"Constant Contact helps me and my clients stay in touch and generate sales"

Comentarios: I've attended several Constant Contact classes, and as a result of what I learned, was able to set up a monthly e-magazine for a client that had 6000 recipients and between 5-10 paid advertisers each month. For another client, we set up a monthly email with coupons for returning customers that was very effective at generating repeat business. The data collection features have helped me and my clients grow our client databases. Another corporate client has used Constant Contact to send notifications and newsletters to their employees.

Puntos a favor: There are quite a few things to like about Constant Contact, including the number of available, local classes. The vast number of templates available make the process of setting up email campaigns fast and easy, as does having a library of graphics.

Contras: I've been very happy with Constant Content over the years. While there have been a few glitches, they were easily solved with help from customer service. There is always a representative available to help by chat or phone.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/7/2019
Sheri D.
Marketing Manager
Automoción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 29/8/2019

"An email marketing platform that works!"

Puntos a favor: We signed up with Constant Contact in somewhat a state of desperation, after having no luck with other platforms to do what we wanted them to. We were looking for an email marketing platform that would effectively take our data and create merge fields that worked, had the ability to segment lists, and also provided detailed reports including who had opened it, who had not unopened it and had the ability to re-send with one-click to everyone who had not opened a specific email. We also wanted a platform where we could create our own customizable template that still had a professional appearance. Constant Contact did all this for us, and our customers have been commenting on how the communication we're sending them "looks professional, has a consistent look, and always has relevant content". We couldn't have achieved this without Constant Contact!

Contras: The one disadvantage with Constant Contact is that anyone that has the same email address is merged into one contact. This has been a small issue for us where we want to keep both contacts names even though they have the same email address. We have been able to work around this by asking all our customers with duplicate email addresses to update their email address.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 29/8/2019
Robin S.
Agent
Propiedad inmobiliaria, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/6/2020

"Good CRM"

Comentarios: Overall experience was good. It has great storage capacity and the ease of use is a plus. It is a lead/contact management software so you have to use it to make it worth your time.

Puntos a favor: Ease of use lets you make your buckets and generate emails to your contacts.
It's nice in real estate to be able to move and classify your contact/leads

Contras: Not really anything it was easy to set up and import contacts and create my buckets to get me moving.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/6/2020
Aaron S.
Owner
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    3,5/5
  • Facilidad de uso
    3,5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    3,5/5
  • Relación calidad-precio
    3,5/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 30/8/2016

"Great For Large Contact Base"

Puntos a favor: Constant Contact does a great job of managing multiple groups/list and lots of contacts. I've worked with clients who have a large customer base and Constant Contact allows managing large amounts of group/lists and allows you to manual remove unsubscribers and errors. They are rolling out a new version of their email builder, but the older version does allow custom css coding per block which really allows customizing their templates.

Contras: There are a lot of quirks within Constant Contact that I haven't seen in Mailchimp, specifically with using external links for photos and links. The actual editing of text and links within the email builder is quirky and has some issues. Also, the new search feature for previous emails is really slow and takes a long time to find previous emails unless you create folders for all your emails.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 30/8/2016
Akande D.
Marketing Communications Specialist
Bienes de consumo, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/3/2020

"A simple and robust solution for Email marketing"

Comentarios: Constant Contact is a great solution for smaller organizations that have simple email marketing needs. They do what they do very well and offer a solution that is easy to learn and adopt within smaller organizations. I would definitely recommend it to small businesses or non-profits.

Puntos a favor: Constant Contact has a very clean interface and a dashboard that makes it easy to navigate and learn. When compared to other solutions like Mailchimp, I found Constant Contact to be more intuitive and simpler. Our client was able to adopt it quickly where they struggled with other solutions.

Contras: Constant Contact's List set up is not very robust and is somewhat limiting. Their email builder is very structured as well, which can be good for some, but can be difficult to navigate for more custom email builds or email builds that leverage dynamic content.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/3/2020