LS Retail

LS Retail

Por LS Retail

¿Quién usa LS Retail?

Comercios minoristas, restaurantes y otras organizaciones de servicio de alimentos.

¿Qué es LS Retail?

LS Retail ofrece un sistema unificado de gestión de comercios minoristas con todas las funcionalidades necesarias para gestionar cualquier negocio de forma eficiente desde la oficina central hasta las terminales los POS (puntos de venta, por sus siglas en inglés).

Las terminales de los POS son fáciles de configurar y utilizar. Además, admiten tanto un teclado como un equipo de pantalla táctil. Controla las ventas, los niveles de existencias y la productividad en directo en todos tus canales de ventas: ubicaciones físicas, plataforma de comercio electrónico y aplicación móvil; controla los KPI (Indicadores clave de rendimiento, por sus siglas en inglés), gestiona tu inventario con facilidad y más.

Información sobre LS Retail

LS Retail

http://www.lsretail.com

Fundada en 1990

Resumen de precios de LS Retail

LS Retail no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

Instalado: Mac

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de LS Retail

Software de gestión para el comercio minorista
CRM
Comercio electrónico
Creación de informes/análisis
Gestión de comisiones
Gestión de empleados
Gestión de ingresos
Gestión de mercancías
Gestión de pedidos
Gestión de órdenes de compra
Marketing por correo electrónico
Pedido por correo
Programa de fidelización
Varias ubicaciones

Reseñas de LS Retail

Mostrando 5 de 122 reseñas

En general
4,3/5
Facilidad de uso
4,1/5
Atención al cliente
3,7/5
Funcionalidades
4,4/5
Relación calidad-precio
4,1/5
Srinivas C.
Business Analyst
Petróleo y energía, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/3/2018

"Ls NAV is very good application for retail mgt. Most of the features & functions are out of the box"

Comentarios: Easy to implement
Easy to manage
Easy to configure
Easy to Monitor
Easy to evaluate

Puntos a favor: Many of the functionalities are driven by setup. Its just plug and play.
LS DD Powerful tool for the data replication.
It is a complete package for retail.
Customizations to suit desired needs are 1% maximum since all functionalites are out of the box

Contras: There are no much concerns about this software. The one and only difficulty is training. It is hard to find the Training and the Trainer.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/3/2018
Dilanka H.
Project Manager
Tecnología y servicios de la información, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/7/2019

"All-in one Retail Solution for a plug and play action"

Comentarios: Retail Business in Sri Lanka is not well-managed when it comes to Resource Planning and Finance Management. Sri Lankan IT Industry is highly competitive in introducing a modernly made Retail Management Software Solution to make things go ahead in Retail sales industry with efficiency and good standard, and herewith LS Retail and its business logic designs as an Implementation person I did see bigger advantages to follow a well-developed framework. LS Retail was a Thumbs up from both the Implementer and the End-Customer.

Puntos a favor: Wide-spread Configuration capability is a huge plus point selecting this as the main Retail Solution for a Retail operations-driven Business or an Enterprise. LS Retail has the capability to deploy as a vertical software solution for Microsoft Dynamics NAV/Business Central which makes the solution proposals more competent and viable. In terms of UI/UX, the user-friendliness is an achieved goal metrics here at LS Retail.

Contras: Although the capacity to configure the system is given at a performable level as a Deployer I am keen for good development capabilities to be carried out, overlayed or extended. At the moment the pricing structure is not that viable for South Asian Market from implementation and proposal development experience.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/7/2019
Kevin Y.
Solution Architect
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    2/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/3/2018

"We had the chance to implement LS. NAV Version 800.03 and version 900.05 at different client site."

Puntos a favor: The screen is intuitive and easy to use. The functionality does not seem overwhelming or hard to understand. It pack with features and also works with different variation type of retailers- a pure retail store and or hospitality type. It can all be taken care by one system. You can also customize the application to fit your needs such as hide features for some users or also integrate new functionality such as payment integration. I like that it is web enabled which means that a retailer that want to have an Omni channel system can integrate their econmerce to this back office

Contras: Support or response are very slow from LS. Also for any fixes and hot fixes they provide is one the latest version of Dynamics NAV. This means that it is very hard to retrofit hotfixes from one version to the other. A good example are from version 900.03 to the newer 10.00.05. The fixes were not evident or detailed as it should have been. Also the software seems to be over promised. There are features listed that although present - does not fully cover the necessity of the client. A good example is again on version9.00.05 which although advertised as have a good coverage for hospitality- restaurant/bar, there were lots of issues or limitation of the software. The software may allow you to do some configurations and suggest some functionality but it does not work in the context of North America or lead to hard errors with system crash. Such errors were found and are still present in their split bill function for example. The cost is high as well since it is built on top of the dynamics nav stack.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/3/2018
Usuario verificado
Business Transformation Manager
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/7/2019

"Value for your dollars!!!"

Comentarios: The solution was implemented in a multidimensional organisation with POS's, backend and frontend users. The ability to have everything (>90%) of your needs fulfilled is a fantastic feat.

Puntos a favor: The ability for the software solution to work for you straight out of the box and then provide the adaptability and also extensive modularity is amazing.

Contras: The lack of a Human Resources aspect. Well there is HR involved but its very limited.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/7/2019
Fernando M.
Executive Director
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/7/2019

"Great business value"

Comentarios: Customer service, replenishment, retail operations, accounting, inventory, store management

Puntos a favor: Integrated solution, ease of use, world-class product, great functionality

Contras: Some tardiness in the technical response

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/7/2019