¿Qué es Widen Collective?

Reconocida como la ganadora de los premios SIIA CODiE 2017 por la mejor solución DAM, Widen presta servicios a empresas medianas y grandes con una plataforma basada en datos, Widen Collective. Las cinco aplicaciones clave abarcan gestión de marca, administración de video y gestión de trabajo creativo y se integran con más de 30 aplicaciones, desde suites creativas hasta colaboración y etiquetado automático. Potencia tu gestión de contenido con herramientas y servicios galardonados e incomparables, a partir de 28 000 USD por año. Solicita una demostración hoy.

¿Quién usa Widen Collective?

Empresas medianas a grandes con un enfoque de marketing. Verticales clave: fabricación, productos de consumo, indumentaria y moda, salud y tecnología médica, hostelería, educación, entretenimiento, agencias.

Vídeo de Widen Collective
Widen Collective Software - 1 Widen Collective Software - 2 Widen Collective Software - 3 Widen Collective Software - 4 Widen Collective Software - 5

¿No estás seguro sobre Widen Collective? Compara con una alternativa popular

Widen Collective

4,4 (320)
Widen Collective
No disponible en tu país
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
170
45
4,4 (320)
4,5 (320)
4,6 (320)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
USD 9,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
42
No se han encontrado integraciones
4,8 (313)
4,5 (313)
4,8 (313)
¿Por qué estoy viendo esto?

Alternativas a Widen Collective

Patrocinado
Finalize your proofing fast. Alboom Proof makes it simple and enjoyable for clients to review and approve your photos and photo albums.
Centralización y capacidad para compartir los activos de marca del equipo mediante la solución DAM de Canto basada en la nube para comenzar a trabajar de manera más eficiente hoy mismo.
Entorno de diseño unificado para publicación impresa, en la web y en dispositivos móviles.
Visualización y uso compartido de aplicaciones y escritorio, herramientas de anotación, mensajería instantánea, diapositivas web y pizarras.
Dropbox Business es la solución segura de almacenamiento y uso compartido de archivos que los empleados adoran y en la que confían los administradores de TI. Comienza gratis hoy mismo.
Programación de trabajos con actualizaciones de estado por GPS, notas de turnos y más con la aplicación todo en uno de Connecteam, que es potente y fácil de usar.
Box es una plataforma de gestión de documentos, activos y contenidos.
Gracias a la tecnología patentada CORTEX, ya no tienes que elegir entre un sistema potente y uno utilizable.
Solución de gestión de proyectos, recursos y flujos de trabajo, diseñada para las necesidades de los equipos de servicios profesionales, de marketing y de agencia.
eTEAM provides efficiency, data security and global control for creating, managing and publishing strategic content on different media.
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube en el que los equipos dirigen sus proyectos y trabajos diarios, ya sea en la oficina, desde casa o en cualquier lugar.
Wrike es un software de gestión de proyectos empresariales con plantillas, control del tiempo, diagramas de Gantt, tablas Kanban, etc.
SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.
Imagen proporciona un portal central en la nube para almacenar grandes colecciones de medios. Incluye potentes herramientas para buscar y administrar videos a escala.
Configure your dynamic business software solution with the VobeSoft no-code solution. Create a simple CRM or an enterprise application.
Administre su contenido y documentos en la plataforma all-in-one que le brinda mucho más que gestión de contenido.
Contract Lifecycle Management designed to help businesses generate legal documents, automate workflows and handle collaboration.
Las soluciones de BrandMaker ayudan a los equipos de ventas y marketing empresarial a optimizar la gestión de operaciones de marketing.
Switch on powerful workflows for legal professionals with Thomson Reuters® HighQ.
A cloud-based platform for enterprise business users with no coding skills to automate workflows & build business applications fast.

Opinones de Widen Collective

Evaluación media

En general
4,4
Facilidad de uso
4,4
Atención al cliente
4,6
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontrar opiniones por puntuación

5
51%
4
40%
3
8%
2
1%
1
0%
Stewart
Stewart
Senior Graphic Designer en Canadá
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

I don't know how we lived without Widen's DAM solution before!

5,0 hace 5 años

Comentarios: This software completely changed our office workflow. Finding assets used to be very painful, but with all of our assets in one location and users connected to the DAM it makes finding things easy for our office, as well as external clients. By empowering our users to find their own assets it frees up our designer time, for things like DESIGN!

Puntos a favor:

Ease of use, ease of empowerment for the user. I LOVE being able to share collections with clients. And I LOVE when someone asks for an asset, I just add them as a user on Widen, and tell them to find it themselves!

Contras:

I'm still waiting for drag and drop functionality with Indesign. A small workflow addition that would make things easier!

Lydia
Senior Graphic Designer en EE. UU.
Servicios medioambientales, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great Digital Asset Management system

5,0 hace 3 meses

Comentarios: Customer service is top notch and we love the software for every day use. Simple to train employees to use it.

Puntos a favor:

The searchable option and the ability to organize all of our thousands of assets. As well as the ability to download these assets in different file formats.

Contras:

If spelling isn’t accurate in the metadata or search bar, it will not be able to find what you are looking for.

Kala
Trek Marketing Builder Administrator en
Ha utilizado el software durante: No especificado
Fuente de la reseña

Widen Collective

3,0 hace 12 años

Comentarios: The Digital Asset System was put in place to provide easy access to assets owned by Trek Bicycle Corporation for those internally and externally. These assets can be ordered and downloaded at any time of day or night. It's an invaluable tool for our dealers, distributors, and international offices.
'
The Media Template is an online ad, and media builder. It allows Trek to control brand consistency, while it allows our users to build media in minutes using pre-approved images and text without the need of expensive software programs. We use this portion of the site to provide promotional items and in store signage to our large dealer base.
Overall, I think the Widen collective is a great product and I really enjoy working with Widen.

Puntos a favor:

Good customer support Robust reporting features Assets can be downloaded in a variety of file formats Various types of file formats are supported Permissions can be setup to protect assets Users can access the site through a standard web browser Media can be built in minutes without needing expensive software programs Assets/media can be ordered and downloaded at any time of day or night Software updates made throughout the year

Contras:

Pages can be slow to load at times Reporting tools can be confusing Custom enhancements to the site can be expensive Some education is needed for new users of the site The site is not setup for printing on demand Home page can be confusing if your site includes the DAM and the media builder

Levi
Lead Web Designer en EE. UU.
Deportes, 10 000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Widen Media Collective (DAM) Review

4,0 hace 3 años

Puntos a favor:

Its searchable content. As long as metadata is used, searching for assets is relatively easy.

Contras:

Upload process. The Drag/Drop feature was nice! Now I'm forced to go through a wizard. Too time consuming for my liking.

Tanesha
Training Specialist en EE. UU.
Restaurantes, 10 000+ empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Great hub for storing and sharing content

5,0 hace 3 años

Comentarios: We are using it as a one stop shop for our field team to have access to training, resources, selling collateral, company news and other helpful things. We also love that we can quickly update the versions when needed. The team has been less frustrated now that they have 1 place to go.

Puntos a favor:

I love that I can easily store all of my content in the system, then make a website like portal to share and organize my content in a neat way.

Contras:

I wish there was a way to add hyperlinks to Asset Collections so that I can link out to other internal websites within my company or to an eCourse within Workday.