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a elegir el mejor software

BeyondTrust Remote Support

BeyondTrust Remote Support

¿Qué es BeyondTrust Remote Support?

Bomgar es el líder en soluciones de acceso seguro que fortalecen a las empresas. Las soluciones líder de soporte remoto, administración de acceso privilegiado y administración de identidad de Bomgar ayudan a los profesionales de asistencia y seguridad a mejorar la productividad y la seguridad al permitir conexiones seguras y controladas a cualquier sistema o dispositivo, en cualquier parte del mundo. Más de 10 000 organizaciones en 80 países utilizan Bomgar para brindar servicios de soporte superior y reducir amenazas a datos y sistemas valiosos. Bomgar es privado.

¿Quién usa BeyondTrust Remote Support?

Organizaciones de asistencia y seguridad.

BeyondTrust Remote Support Software - 1
BeyondTrust Remote Support Software - 2
BeyondTrust Remote Support Software - 3

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BeyondTrust Remote Support

BeyondTrust Remote Support

4,6 (2 032)
USD 1 995,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
35
13
4,5 (2 032)
4,4 (2 032)
4,5 (2 032)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
USD 4,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
87
17
4,4 (9 836)
4,4 (9 836)
4,2 (9 836)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a BeyondTrust Remote Support

Microsoft Teams
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real
Uso compartido de la pantalla
Videoconferencia
LogMeIn Pro
Funcionalidades más valoradas
Control/Acceso remoto
Controles o permisos de acceso
Transferencia de archivos
Radmin
Funcionalidades más valoradas
Acceso desatendido
Control/Acceso remoto
Uso compartido de archivos
System Center
Funcionalidades más valoradas
Control/Acceso remoto
Gestión de inventarios
Gestión de la conformidad
Mikogo
Funcionalidades más valoradas
Chat en tiempo real
Grabación de la pantalla
Uso compartido de la pantalla
Dameware
Funcionalidades más valoradas
Acceso desatendido
Control/Acceso remoto
Uso compartido de la pantalla
Chrome Remote Desktop
Funcionalidades más valoradas
Acceso a varios monitores
Acceso móvil
Control/Acceso remoto
ConnectWise ScreenConnect
Funcionalidades más valoradas
Acceso desatendido
Control/Acceso remoto
Uso compartido de la pantalla
Splashtop
Funcionalidades más valoradas
Control/Acceso remoto
Controles o permisos de acceso
Uso compartido de la pantalla

Opinones de BeyondTrust Remote Support

Evaluación media

En general
4,6
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,5
Funcionalidades
4,5
Relación calidad-precio
4,4

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontrar opiniones por puntuación

5
67%
4
27%
3
6%
2
1%
1
0%
daniel
ingeniero mecanico en Chile
Ingeniería industrial o mecánica, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

trabaja en equipo con soporte remoto

4,0 hace 2 años

Comentarios: me parece excelente lo uso en mi empleo todo los dias para acceder a archivos que no tengo a mano y solucionar algunos problemas tecnicos

Puntos a favor:

poder resolver problemas técnicos con los clientes a distancia así mismo poder ahorrar tiempo en la ejecución de lo mismo teniendo mayor precisión al ver lo que esta sucediendo en la pantalla del cliente o simplemente buscar archivos de forma remota cuando no se esta en el sitio

Contras:

dependencia de conexión a internet si no hay internet sencillamente el programa no sirve, y en cuanto a la seguridad tiene ciertos riesgos al acceder de forma remota si no se toman las medidas adecuadas

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Construcción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Con un clic para ayudarte

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Tienes las característica necesarias para realizar un soporte agradable, fácil y sin problemas desde cualquier lugar del mundo, facilitando así al cliente una solución rápida y eficaz

Contras:

Como es un software de soporte remoto requieres internet, en tal caso de que se caiga alguna conexión es inservible y no se podrá brindar el soporte adquirido.

Aloima Daniela
Aloima Daniela
Asistente administrativo en Colombia
Usuario de Linkedin verificado
Mercados de capitales, 501-1 000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Calidad & Garante.

5,0 hace 2 años

Comentarios: Ha sido de gran apoyo en cada proyecto ejecutado y formado en el equipo de trabajo. Nos a dado la mejores estrategias para ejecutar en nuestro proyectos.

Puntos a favor:

Hemos formado una calidad exacta en trabajo conforme a nuestro clientes gracias a esta increíble herramienta.

Contras:

Se debilita un poco con trabajo con terceros.

Walter Wilson
Selección en Colombia
Software informático, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

La práctica se hace muy agradable

5,0 hace 2 años

Comentarios: Muy clara la comunicación

Puntos a favor:

La facilidad para ejecutar el proceso de trabajo

Contras:

Estamos haciendo la experiencia ejecutiva

Deborah Susana
Deborah Susana
Contabilidad en Panamá
Usuario de Linkedin verificado
Contabilidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Facilidad de uso.

5,0 hace 2 años

Comentarios: En general mi experiencia con este software es muy acertada y positiva ha cumplido con mis expectativas y estoy muy contenta de estarlo utilizando.

Puntos a favor:

Es muy fácil de usar al momento en que se tiene que usar sin duda vale la pena y saca de muchos apuros.

Contras:

En realidad no existe ninguna característica de este software que no me guste en realidad estoy muy contenta y satisfecha.

Rowena Joy
Rowena Joy
IT Support Specialist en Filipinas
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 5 001-10 000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

One of the best platform to connect or control a device remotely

5,0 hace 2 años

Comentarios: With Remote Support - we can assist users remotely. We do not need to go on-site to troubleshoot. It saves our time and also help the users real time.

Puntos a favor:

What I like most about Remote Support is it allows me to view, control and even perform troubleshooting on the user's machine. The deployment is very easy and it really does it's function as a tool.

Contras:

Other than network issues on the user's end as it really affects the remote session and the troubleshooting that I'll be doing on the device, Remote Support if perfect for me. I did not encounter any issues.

Amit
Amit
Systems Developer II en India
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 10 000+ empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Remote Support- A good remote mobility solution

4,0 hace 2 años

Comentarios: In a nutshell, Remote Support is a good tool for the overall company's customer satisfaction score growth and loyalty. It helps achieve needed tasks in seamless manner.

Puntos a favor:

The flexibility to be able to use this remote assistance solution from anywhere , from any OS helps a lot on daily basis. We tend to our customers on their issues very fluently.

Contras:

At times we had few connection issues which were later on fixed by the respective admin teams, other than that this tool never gave much issues.

Shawn
IT Manager en Trinidad y Tobago
Empaquetado/entrega de mercancía, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Nice Remote Support Tool

3,0 el año pasado

Puntos a favor:

Very simple for clients to utilise. Great UI and excellent product support

Contras:

lacks support of IOS user. The price point is high

Shristi
Shristi
Marketing Manager en India
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Review for BeyondTrust Remote Support

5,0 hace 2 años

Comentarios: BeyondTrust Remote Help offers an excellent encounter for far off help. Its easy to use interface, consistent network, and hearty security highlights give a dependable and proficient remote help arrangement. With its high level capacities and responsive client care, BeyondTrust Remote Help guarantees a smooth and fulfilling remote help insight for all clients.

Puntos a favor:

It is one of the great programming which gives cloud-based admittance. furthermore, demonstrated great programming for business. it has multi functionalities like secure remote help, client assistance, and help work area organization too. Simple to use for both Macintosh and Windows. Amateurs can likewise utilize it without any problem. Furthermore, it gives admittance to associate staff. An important asset for technical support working from a distance.

Contras:

Voice visit with the client would be useful so we could discuss the issue verbally as opposed to simply through talk. There are a few issues raising honors while interfacing with Windows PCs from a Macintosh. The portable application has a few issues some of the time. Beginning a meeting takes time. it is costly than different items. We can't utilize different asset records in a content. It likewise not has adequate room for putting away the asset records.

Olivia
General manager en Kenia
Usuario de Linkedin verificado
Banca, 10 000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Remote Support software.

5,0 hace 2 años

Comentarios: It is the best software for offering and receiving support remotely in any business setup.

Puntos a favor:

This software brings solutions closer where one can offer and access support remotely without physically engaging. It has helped improve quality of services and satisfy both the customers and employees needs. It has great features which makes it user friendly and easy to understand. They have a great customer care services which is always ready to serve.

Contras:

I have no improvement suggestions for this software.

Pankaj
Pankaj
General Manager en India
Usuario de Linkedin verificado
Materiales de construcción, 5 001-10 000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

One of the leading Remote Support tool

4,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Ease of use and feature set is rich and exhaustive. recommended for large corporates as well.

Contras:

Good product and it comes with a price. Costing can be improved for more widespread adaption.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Biotecnología, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Good option, could be optimized

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Ease of use and functionality of the product made it a good choice.

Contras:

Overnotifications and difficulty tracking and using specific reporting issue areas makes it difficult.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Ideal Remote Support Tool with Comprehensive Password Management Capabilties

4,0 hace 2 años

Comentarios: A really good tool which requires proper implementation to meet the organisations requirements. If it is deployed properly, the tool can operate perfectly with minimal disruptions to remote support operations. In overall the experience has been really good with minimal support requests coming from clients with respect to the daily operations, once finetuned properly.

Puntos a favor:

The ease of implementation with the ability to customise to meet client requirements accommodate enhanced security requirements, especially focusing the zero trust concepts. The intuitive UI makes the experience more positive.

Contras:

Overall, the product is really good. However, have come across challenges due to external factors like connectivity and bandwidth requirements.

Gregory
Gregory
it support specialist en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 501-1 000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

faster and safer remote support

4,0 hace 2 años

Puntos a favor:

with Remote Support was the solution to provide much faster and quality support by being able to access servers, workstations, network devices and systems from anywhere where support is needed, which helps to avoid transfers, time and money

Contras:

Actually, there is nothing that I don't like at the moment that I have used it. I found it useful and effective for fast remote support.

Ashley
Ashley
Freelance en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Servicios para el consumidor, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Best helper in any type of situation.

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

I loved how it was very easy to access and knew the things I needed help with as if it was there with me.

Contras:

Only thing I would wish different is that it was more affordable so everyone could test it out!

David
Informatics Technical Service Specialist en España
Hospital y atención sanitaria, 10 000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Agile and complete remote access tool

5,0 hace 2 años

Comentarios: Highly recommendable tool if your organization needs a remote access or remote support tool.Totally worth it :)

Puntos a favor:

Bomgar remote support is an essential tool for big organizations that need to provide remote support or o access to remote servers.I like that my division and team can save and classify all the servers so that you can search them and access remotely so quickly. Additionally, having file transfer and session invitations integrated makes the thing so comfortable

Contras:

A couple of times my account has been blocked, probably by several wrong password attempts, and Bomgar remsupport web portal didn’t have the password recovery/reset option by myself and I needed to contact support and wait for their assistance.

Seejal
Senior systems engineer en Irlanda
Biotecnología, 10 000+ empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Manage and support remotely

4,0 el año pasado

Puntos a favor:

Easy to use and can easily take control and troubleshoot another PC remotely. Best tool for IT Support Executives.

Contras:

The UI looks outdated and needs improvement.

Adam
IT Technician en Trinidad y Tobago
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Essential Tool for Business!

4,0 hace 2 años

Comentarios: It is a very useful tool for IT support, troubleshooting, and collaboration purposes.

Puntos a favor:

I Iove that BeyondTrust Remote Support is designed to be user-friendly, with features like one-click session initiation and a customizable interface. This makes it easy for my clientele to get started with the tool and to navigate its functions. One important aspect I appreciate is the platform's security measures which protect my remote sessions which includes encryption, two-factor authentication, and session recording capabilities. This helps my clients feel more confident that their data and systems are secure while using the tool.

Contras:

I have noticed that platform requires a reliable internet connection to function properly. If a user's internet connection is slow or unstable, this could impact the performance and functionality of the tool.

Natanael
Diretor en Brasil
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Importance of Remote Support

5,0 hace 2 años

Comentarios: Meets the need for team operation and streamlines the improvement of production management.

Puntos a favor:

Practical implementation, flexibility of operation between machines, easy team management, good task developer, password security and control.

Contras:

Very slow customer service, response task synchronization with duplicates.

Shivang
VP Global Payer Relations en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Remote Support software did much to streamline the support process for me and my colleagues

5,0 hace 2 años

Comentarios: My company started using Remote Support about 8 months ago. We wanted a more seamless option for support when we were upgrading systems across our firm. I decided to try this out, and me and my team have had very good experiences overall. Most of all, my analytics team is able to get real time info on session logs and ticket tracking, in order to track how often my team accesses support features.

Puntos a favor:

The remote access feature was very easy and painless to use overall. The person who helped me had quick and seamless access to my desktop setup, and it was as if there was no disruption at all! The file transfer feature was also very intuitive.

Contras:

Nothing in particular really stood out as anything I disliked. I had a thoroughly good experience with Remote Support.

Mahalakshmi
RPA Developer en India
Tecnología y servicios de la información, 1 001-5 000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Merits and Demerits of Remote Support

4,0 hace 2 años

Puntos a favor:

This is an amazing technology where we can login to another machine through Remote Support. This is very user friendly and has many security features where unknown user cannot login without our permission. It send otp to verify the login, then only it allows. I personally like this security feature.

Contras:

Sometimes it disconnects suddenly without any reason, and We should login again from the scratch

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Excellent tool for remote desktop

5,0 hace 2 años

Comentarios: Overall experience with remote support is very fantastic and it is thoroughly recommended to use for remote work

Puntos a favor:

We use this software to support our team from anywhere means if our team member is not available at the office then it is the best tool to connect with them, another thing is it has outstanding efficiency for support remotely and has good functionality also

Contras:

There is no more bad thing I can say is sometimes I face technical difficulties and need to use to this, no other thing need to improve

javier
COO en España
Electrónica de consumo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

required for remote options

5,0 hace 2 años

Comentarios: Another very useful option is for the computer to access your computer or to be able to follow some learning steps

Puntos a favor:

When most of your work consists of being with computers, connecting with other people or having access to different things, it is very important to have a program that allows you to access other devices or that can access yours remotely, since you never know when an inconvenience or an immediate need may arise, this program helps me to do so.

Contras:

As for my experience, I cannot find a negative part

Hannah
Business Analyst en EE. UU.
Construcción, 5 001-10 000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Remote Support Review

5,0 hace 2 años

Comentarios: Using remote support to solve my IT issues. Super easy to use with the IT team at my company.

Puntos a favor:

I like the ease of sharing my screen with someone from IT so I don't have to try to figure out how to solve the issue.

Contras:

There is nothing that I didn't like. I haven't used all of the features yet so there may be more feedback once I have.

Mathew
Remote Support Technician en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Very easy to use!

5,0 hace 2 años

Comentarios: It has been great!

Puntos a favor:

It is very easy to learn and pick up if you have not used it before.

Contras:

in my experience, the only issue I would have would be guiding users to the URL site to download the remote session. Other then that I haven't had any issues.