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¿Qué es athenaOne?

athenaOne ayuda a los médicos a brindar una atención de alta calidad. Gestiona el momento de la atención para obtener la máxima productividad clínica, realiza servicios administrativos y de calidad en nombre de los médicos para garantizar el pago completo y supervisa todas las órdenes médicas para cerrar el círculo de resultados y atención de seguimiento. Los médicos se benefician con el acceso continuo e integrado a las mejores consultas de la red clínica más grande del país, así como a las normas de calidad y a las pautas del sector más actualizadas y amplias.

¿Quién usa athenaOne?

Médicos, ejecutivos médicos, gerentes clínicos, gerentes de consultas, administradores de oficina, ejecutivos de atención médica, ejecutivos de nivel C, administradores de hospital, enfermeros titulados, asistentes médicos.

athenaOne Software - 1
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athenaOne Software - 3
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athenaOne

athenaOne

3,8 (893)
No se han encontrado precios
Versión gratuita
Prueba gratuita
82
No se han encontrado integraciones
3,8 (893)
3,5 (893)
3,6 (893)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
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Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Gestión de expedientes de pacientes
Programación de citas

Opinones de athenaOne

Evaluación media

En general
3,8
Facilidad de uso
3,8
Atención al cliente
3,6
Funcionalidades
3,8
Relación calidad-precio
3,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Encontrar opiniones por puntuación

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Amy
President
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

We love all things Athena EMR!

4,0 hace 3 años
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Evelyn Grace
Evelyn Grace
Virtual Administrative Medical Assistant en Filipinas
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 501-1 000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

AthenaOne - A complete Easy to Use Platforms for Patient Engagement and Management

5,0 hace 4 años

Comentarios: My experience with AthenaHealth has been really awesome. I like all the features and functionalities that it offers. It makes my work easier, faster, and efficient. It saves me time and helps me address patient's needs in a more concise and timely manner. I loved using this product!

Puntos a favor:

What I loved about AthenaOne is it is so easy to use. It is not complicated and quite easy to find information about the patient.

Contras:

So far with my everyday use of Athena, I don't have any complaints as it makes my job a lot easier, faster, and efficient. Help me to address patient's needs in a quick and timely manner.

LAUREL
Patient Coordinator en EE. UU.
Práctica médica, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Outstanding Software For Any Medical Facility

5,0 hace 6 meses

Comentarios: I work with athenaOne every day and I can't imagine my work day without it. It is very efficient and smooth, whether I'm checking in patients, adjusting the doctor's calendar, requesting or sending documents, viewing EMRs, or sending out communication to the patients; this software really does it all! The technical support team is also excellent at response time and effectively communicating resolutions to the rare times I have issues. I highly recommend to all medical facilities.

Puntos a favor:

AthenaOne has it all. It's an all-encompassing software, from checking in guests, to viewing EMRs, faxing documents, and communicating with patients; there is nothing else like it. The support team is quick to respond when there is an issue. It makes the work day so much more time-efficient and professional.

Contras:

The updates can be a bit disruptive, but they work quickly to resolve any issues.

Jamie
Mgr en EE. UU.
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Easy to access

5,0 la semana pasada Nuevo

Puntos a favor:

That it keeps the accounts per provider separate for the user using the portal domain

Contras:

That it doesn’t sync records across providers when user logs in via generic portal

Jeffrey
MD en EE. UU.
Práctica médica, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

price increases and crashes

3,0 hace 5 meses

Comentarios: it crashes way too often. Updates almost always come with issues that need to be addressed over the weeks after the release. I am frustrated with the crashes and increasing cost and to switch is always an issue

Puntos a favor:

It started out less expensive and had some good features

Contras:

They increase the cost based, and it is based on gross revenue - so like everything in medical, you work harder and everyone takes a bigger slice, without being able to increase rates to accommodate. They charge primary care a higher percentage than specialists so the rich continue to get richer. They do respond to suggestions. For instance there is not "out of office" reply option for patient messages, and no way to send them to another provider. Ridiculous. And they refuse to address this

Stephanie
Sr. Manager en EE. UU.
Recaudación de fondos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Great product!

5,0 hace 4 meses

Puntos a favor:

I love how easy it is to sign in and access my information.

Contras:

There's nothing in particular that I don't like, I think it's efficient.